Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - komt niet op toeren..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #47448 - komt niet op toeren..
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 22-1-2008 0:19 Print reply

Posts: 5391
Krukas zou niet uit mogen maken...
Afstelling is het dus ook niet,

De benzine stroomt goed je carb in? Carb is schoon neem ik aan? Controleer je kraantje ff, ff slangetje van carb af trekken, bakje eronder en kraantje even open, kijk of dat goed doorstroomt.

En maak je luchtfilter even schoon,

En controleer de ontsteking even.

edit: De koppakking is goed? Je hebt genoeg compressie? KVS lekt niet de cilinder in?

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 22-1-2008 om 0:20 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 22-1-2008 om 0:51 uur.
 
Henk-88 22-1-2008 0:40 Print reply

Posts: 26703
Je vermeldt helemaal niet hoeveel toeren 'ie nu maximaal draait (in de twee bijvoorbeeld).

Is die cilinder/zuiger werkelijk origineel of is 'ie bewerkt?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
rubbert 22-1-2008 0:48 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Je vermeldt helemaal niet hoeveel toeren 'ie nu maximaal draait (in de twee bijvoorbeeld).

Is die cilinder/zuiger werkelijk origineel of is 'ie bewerkt?



miss heeft ie geen toerenteller?

is die cilinder niet gewoon kut getjoent door iemand die denkt dat deze spelling goed is?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
GhostRider_SM 22-1-2008 9:44 Print reply

Posts: 2142
senda heeft vacuum pomp die werkt goed.
luchfilter heb ik al schoongemaakt

onstekeing heb ik niet gecontroleert(hoe moet hij staaan)
als er kvs in mijn cilinder zat kon ik niet eens goed rijden ofzo dus

hoeveel toeren weet ik zo niet aangezie mijn toerenteller idd stuk is
maar rond de 5k

cilinder en zuiger zijn werkelijk orgineel
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
brommercrazy 22-1-2008 10:06 Print reply

Posts: 2594
membraam of lekke krukaskering?
 
GhostRider_SM 22-1-2008 10:10 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
membraam of lekke krukaskering?


hmm die heb ik bijde niet gecontroleert.
hoe kan ik zien als krukas keereing stuk is+ dat kan werkelijk de oorzaak zijn??
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
brommercrazy 22-1-2008 10:12 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GhostRider_RS
[...]


hmm die heb ik bijde niet gecontroleert.
hoe kan ik zien als krukas keereing stuk is+ dat kan werkelijk de oorzaak zijn??


membraam klepjes moeten geheel gesloten zijn, en als je ontsteking/krukas wat "nat" is van de benzine. Zit er geen overmatige speling op je krukas?
 
GhostRider_SM 22-1-2008 10:14 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


membraam klepjes moeten geheel gesloten zijn, en als je ontsteking/krukas wat "nat" is van de benzine. Zit er geen overmatige speling op je krukas?


krukas zit totaal geen speling op.
ja ik weet dat hij dicht moet maar als hij bv openstaat moet hij nog goed kunnen rijde neem ik aan
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
Viertakt 22-1-2008 10:15 Print reply

Posts: 3586
Met een gaar membraan loopt een brommer wel ongelovelijk bagger, maar hij wil meestal wel op toeren komen dan.
 
Viertakt uber alles.
GhostRider_SM 22-1-2008 10:18 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
Met een gaar membraan loopt een brommer wel ongelovelijk bagger, maar hij wil meestal wel op toeren komen dan.


nja dan hoef ik daar dus ook niet echt naar te kijken..

hoe kan ik controlere als krukas keering stuk is?
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
GhostRider_SM 22-1-2008 11:55 Print reply

Posts: 2142
hoe moet standaart de onsteking ongeveer staan?
zou dat mis een probleem zijn?

Dit bericht is gewijzigd door GhostRider_RS op 22-1-2008 om 11:58 uur.
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
Gilera Gsm 22-1-2008 12:11 Print reply

Posts: 2376
Volgens mij heb je de trage cilinder uitvoering van derbi. Die is ook inderdaad niet vooruit te branden. Beter zorg je even voor een 49.9cc cilinder. Die zijn stukken sneller en kijk dan eens verder.
 
GhostRider_SM 22-1-2008 12:15 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm
Volgens mij heb je de trage cilinder uitvoering van derbi. Die is ook inderdaad niet vooruit te branden. Beter zorg je even voor een 49.9cc cilinder. Die zijn stukken sneller en kijk dan eens verder.


hij moet tog meer toeren kunnen hale als rond de 5k
dus dat is het probleem nie...
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
THOMASJEUHHH 22-1-2008 12:36 Print reply

Posts: 4159
trek je cilinderkop er is af, en kijk of je inlaatpoorten wel goed openen, door de zuiger op odp te zetten. als dat het probleem is moet je dat even regelen met voetpakkingen. en anders klinkt het als ontstekingsprobleem, bobine, slecht contakt, anders valse lucht??
 
bwoaahhppp,,..

Dit topic is 3626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved