Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha TZR Tuning, Beste setup?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1034 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47144 - Yamaha TZR Tuning, Beste setup?
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

clutch 8-1-2008 11:34 Print reply

Posts: 993
http://members.home.nl/sh-tuning/krukas.php


lees dit eerst effe, de hele site. dnk dat het dan wel allemaal duidelijk word. gisteren kwam het mij ook handig van pas met de squish..


Dit bericht is gewijzigd door derby_gpr_nude op 8-1-2008 om 11:35 uur.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Jelmer MX 8-1-2008 14:03 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]

door een krukas ga je niet sneller... een race krukas heeft misschien iets dikkere wangen voor meer carter druk maar het is vooral bedoeld om de krachten aan te kunnen die je cillinder levert

en ik denk als je 80 cc hebt met een redelijk setupje toch wel 15PK ofzo...

Dit bericht is gewijzigd door derby_gpr_nude op 8-1-2008 om 11:32 uur.

met mhr80 haal je tussen de 10 en 12
 
clutch 8-1-2008 14:11 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

met mhr80 haal je tussen de 10 en 12


met een leuke uitlaat erbij en een leuke carb nog wel meer.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Jelmer MX 8-1-2008 14:15 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
[...]


met een leuke uitlaat erbij en een leuke carb nog wel meer.

Ga nou niet zo stom lopen praten..

ik heb meerdere brommers met mhr80 gezien.. om precies te zijn 4.

Alle 4 zatten tussen de 10 en 12..
 
Gilera Gsm 8-1-2008 14:32 Print reply

Posts: 2376
Mk pro race set erop. Kom je wel iets buiten je budget. Vergeet ook niet je koppelingsplaten aan te passen als je er een 70 of 80 oplegt.
 
Pruttelaar 8-1-2008 14:47 Print reply

Posts: 761
uit een beetje profesioneel getunede 50cc kan je al 9 pk hale :P
dus zal best wel iets meer uit te halen zijn.. moet je idd wel geld neer legge voor tunen..
maja ik weet ook niet hoever die mhr80 getuned zijn ofzo dus tja
 
welke chinese bevolkingsgroep heeft een hekel aan negers de kroepoeksclan
PRO TUNING 8-1-2008 14:54 Print reply

Posts: 4000
90 cc Simonini kit of binnenkort 110 cc Parmakit Race One een optie ??
 
Dimitri 8-1-2008 15:12 Print reply
Posts: 1951
110cc kitje kost al 700 euro.

En dan heb je nog niets uitgekotterd.
 
Da Weloo 8-1-2008 15:34 Print reply
Posts: 85
Pro Race II cilinder
Pro Race uitlaat
28 Keihin
Hpi binnenrotor(of als je echt zin heb PVL)
malossi membraam
malossi e13 luchtfilter
Pro Race kruk met c4 lagers
en volgens mij moet je jeblok hiervoor ook aanpassen(correct if i'm wrong)
 
Punk [Dave] 8-1-2008 16:10 Print reply

Posts: 7003
klopt.. bij am-6 moet je als je grotere cilinder wil je blok uitdremelen, zit een rand in... gewoon je krukasholte afplakken en dremelen maar
 
clutch 8-1-2008 16:36 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Ga nou niet zo stom lopen praten..

ik heb meerdere brommers met mhr80 gezien.. om precies te zijn 4.

Alle 4 zatten tussen de 10 en 12..


en je kon zo ruiken hoeveel pk ze hadden... schattig. ken er namelijk 2 die op de testbank hebben gestaan. waarvan 1tje 14.7 PK trok.

maarja om antwoord te geven op de vraag. als je voor dat budget wil gaan opvoeren... weet ik het eigenlijk niet. tenzij je alles 2 hands gaat doen. maar dan moet je wel goed opletten wat je koopt

Dit bericht is gewijzigd door derby_gpr_nude op 8-1-2008 om 16:37 uur.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Mr.Pink 8-1-2008 17:19 Print reply

Posts: 776
mhr 80 is geen reet aan. Ga dan kijken naar de nieuwe 80cc's, airsal,barikit,polini. Rijden er ook nog wat minder mee rond. Of ga voor de mhr team.
 
Royal Club 8-1-2008 17:37 Print reply

Posts: 60390
als je niet eens bereid bent je blok uit elkaar te trekken voor een krukas kan je beter gewoon std ontgrensd gaan rijden ofzo

een cilinder monteren is geen tunen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 8-1-2008 17:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Da Weloo
Pro Race II cilinder
Pro Race uitlaat
28 Keihin
Hpi binnenrotor(of als je echt zin heb PVL)
malossi membraam
malossi e13 luchtfilter
Pro Race kruk met c4 lagers
en volgens mij moet je jeblok hiervoor ook aanpassen(correct if i'm wrong)


e13 is kut, geen ander woord voor
en c4 is onzin. sinds wanneer krijg je een am6blok op 30000rpm?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
90 cc Simonini kit of binnenkort 110 cc Parmakit Race One een optie ??


staat op u site idd. ik heb dr trouwens nog een vraag over. inbox ik wel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Henk-88 8-1-2008 17:39 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als je niet eens bereid bent je blok uit elkaar te trekken voor een krukas kan je beter gewoon std ontgrensd gaan rijden ofzo

een cilinder monteren is geen tunen


Tunen betekent eigenlijk 'afstellen'.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 11452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved