Mtx-sh, prima brommer! (honda)
Er zijn alleen een aantal punten waar je goed op moet letten:
- Kettingspanner (is die aanwezig)
- Doet de voorrem het goed?
- Remlicht
- en opletten (áls je niet opgevoerd wilt rijden)
Of er 50cc op zit (origineel, zijn niet kapot te krijgen)
en geen 70cc eurokut(kit) op zit.
- Of er onder de balhoofdlager bij het frame (waar het frame
uit elkaar gaat in 2 delen) geen gat zit (is een zwakkere
plek bij mtx-sh.
Ik weet van een maat van me die oude brommers écht restaureerd, dat mtx (dus niet de sh, maar de oldtimer) vaak problemen hebben met het frame.
Mt5 zijn meer onderdelen van te krijgen, maar rijdt veel minder lekker. (zoals je kunt zien in mn profiel, heeft een maat van me een mt5 & ik een mtx. Ik heb er vaak zat op gereden, dus k weet waar ik het over heb
.
Verder wist ik aan het begin toen ik hem kocht er ook geen ene fuck vanaf. Dus k nam een maatje mee die ook een mtx-sh had. nu heb ik zo'n beetje alles er zelf wel aan gedaan
Dus je leert er een hele hoop van!
Dit is mijn mening, veel suc6 met de koop!!
(p.s, ik vind de oude mtx-sh vergeleken met de brommers van nu véél degelijker en steviger. Je ziet het ook wanneer je een mtx-sh naast een senda oid neerzet, dat die veel groter is en de achterbrug dikker is. Dus maak een verstandige beslissing!
)