ik heb een jamaha DT50 van +-25 jaar. als ik er mee rijd dan werkt hij in zijn 1 en in zijn 2 redelijk goed (omdat de afstelling niet hele maal goed is). maar als ik in ze 3 of 4 rijd dan kan ik niet meer terug schakelen. want als ik de koppeling inknijp valt de motor uit. en als ik de koppeling weer los laat klinkt het het zelfde als hoe het klinkt als je hem aan rent. ik ben een hele tijd bezig geweest met het afstellen maar het beste wat ik voor elkaar kreeg was dat als ik in zijn drie heel snel terug schakelde dat hij nog net verdereed in zijn 2. ik vat het echt niet meer dus plz help
nee want het is al bijna 2 weken zo en ik heb het al aan vet veel mensen gevraagd die er niet echt wat van af weten. en ik heb heb ook al vet vaak geprobeerd. en me tank zit nog hele maal vol
ik denk ook dat het in je bak zit, haal hem er onder uit en bekijk het met iemand die er verstand vanheeft,
niet meteen wegbrengen, kost je handenvol geld
Ik weet helaas ook niet wat het is. Gok iets in je bak.
Dit bericht is gewijzigd door oenoehoofd op 6-1-2008 om 19:04 uur.
hou eens op de layout te verneuken met domme plaatjes. jij met je 16897 posts zou juist het goede voorbeeld moeten geven.
zou een mod misschien de titel van het topic willen veranderen ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: N.V.T.
ik heb van een aantal mensen gehoord dat het de condensator kan zijn. hoe denken jullie hier over?
heeft niks met je versnelling te maken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: derbi senda man
[...]
hou eens op de layout te verneuken met domme plaatjes. jij met je 16897 posts zou juist het goede voorbeeld moeten geven.
zou een mod misschien de titel van het topic willen veranderen ?
ga is meldmodden of inboxen..
jou post voegt 0.0 toe
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 6-1-2008 om 19:11 uur.
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning