Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 3D versie van een brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1128 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #47064 - 3D versie van een brommer
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 4-1-2008 12:36 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
het is geen mb

sorry :P ben niet egt thuis in die brommers:P , dat komt zeker nog als k 16 ben
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Tombrom 4-1-2008 12:40 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fantic303trial type2
[...]

sorry :P ben niet egt thuis in die brommers:P , dat komt zeker nog als k 16 ben


ben ook nog geen 16 maar meeste brommers herken ik wel
 
henk43 4-1-2008 18:30 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


ben ook nog geen 16 maar meeste brommers herken ik wel


ja maar niet iedereen is zoals jou
 
Nobody said it was easy
henk43 4-1-2008 18:31 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomaz_gamer
check mijn 3d model van Honda MTX:

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

is alweer een tijdje geleden dat ik die gemaakt heb, is gemaakt met 3ds max


die staan ook op mt5.nl cker, heb ze wel een keer gezien, maar kon ze niet meer terug vinden.
Dat ding is ook heel gaaf

 
Nobody said it was easy
Rive-MBX 6-1-2008 14:42 Print reply

Posts: 764
wou al die posts , ja er zit al een hoop uren in moet nog wat verdere details maken het is nu nog in nurbs gemaakt en dat moet nog omgezet worden naar polygonen. nogmaals ik gebruik hier maya 8.5 voor, zit trouwens op de IGAD opleiding op de NHTV in breda.
 
*zucht*
Rive-MBX 14-1-2008 21:35 Print reply

Posts: 764
ik heb weer ff een rendershot gemaakt, hij word al weer steeds beter. mar nog niet helemaal af mar zit met een polycount van 5000 waar ik nu al aan zit dus vandaar geen ketting,


 
*zucht*
rik hulkenberg 14-1-2008 21:38 Print reply

Posts: 10029
http://link.marktplaats.nl/140624144
moet je zo'n voorkap er op zetten
 
Rive-MBX 14-1-2008 21:42 Print reply

Posts: 764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
http://link.marktplaats.nl/140624144
moet je zo'n voorkap er op zetten


nee dankje, moek weer heel me uvmap aanpassen hek geen zin XD vind het zo wel goed

hier is btw een scrshot van hoe het wireframe eruit zit heb je een indruk wat nurbs en polygonen zijn


 
*zucht*
Knipperlicht 10-2-2008 10:53 Print reply

Posts: 1833
Ziet er best cool uit
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Jelmer MX 10-2-2008 11:39 Print reply

Posts: 13514
met 3ds max gedaan?
 

Dit topic is 7425 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved