Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Setup voor extreme

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 698 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #47055 - Setup voor extreme
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 3870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

klikx 2-1-2008 20:41 Print topicpost

Posts: 783
Hallo, ik wou deze setup nemen voor mijn derbi extreme!

Cilinder top performance 72cc gietijzer
Conti Gianelli uitlaat
Carburator 17.5 mm dellor'to PHBG
Ori luchtfilter

Zou dit iets of wat goed lopen?

Mvg joeri
 

- Han - 2-1-2008 20:42 Print reply

Posts: 9667
zoek maar ens een andere uitlaat en grotere carb

en ook een andere krukas
 
<10.000 posts
ARWIN_honda 2-1-2008 20:43 Print reply

Posts: 3534
denk dat het wel leuk loopt, mischien iets grotere carb
 
Suzuki GSX-R600 K4
Royal Club 2-1-2008 20:43 Print reply

Posts: 60390
je kan beter een yasuni cross hm nemen dan, conti is een 50 uitlaat
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
dijksman 2-1-2008 20:43 Print reply

Posts: 860
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: klikx
Hallo, ik wou deze setup nemen voor mijn derbi extreme!

Cilinder top performance 72cc gietijzer
Conti Gianelli uitlaat
Carburator 17.5 mm dellor'to PHBG
Ori luchtfilter

Zou dit iets of wat goed lopen?

Mvg joeri


wat dacht je van:

MK 70cc
HPI digital 2006
MK uitlaat 70cc
Top preformance krukass

en iets van een 20mm carb ???

das pas geweld
 
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat
klikx 2-1-2008 20:44 Print reply

Posts: 783
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
denk dat het wel leuk loopt, mischien iets grotere carb

Carb wil ik zo houden voor het gebruik moet elke dag gemiddeld 70 km rijden anders word het een dure grap denk ik!

Waarom krukas gaan veranderen?
 
dijksman 2-1-2008 20:44 Print reply

Posts: 860
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: klikx
[...]

Carb wil ik zo houden voor het gebruik moet elke dag gemiddeld 70 km rijden anders word het een dure grap denk ik!

Waarom krukas gaan veranderen?


dat moet voor een 70cc
 
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat
Royal Club 2-1-2008 20:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dijksman
[...]


wat dacht je van:

MK 70cc
HPI digital 2006
MK uitlaat 70cc
Top preformance krukass

en iets van een 20mm carb ???

das pas geweld


hpi op straat is kudt, ik spreek uit ervaring

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dijksman
[...]


dat moet voor een 70cc


o?

zon zwarte top draait geen toeren. kan makkelijk op std as

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 2-1-2008 om 20:46 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
dijksman 2-1-2008 20:45 Print reply

Posts: 860
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


hpi op straat is kudt, ik spreek uit ervaring


ja maar ik dacht ook dat het meer een meeting ding was
 
als het niet gaat zo als het moet, moet het maar zoals het gaat
ARWIN_honda 2-1-2008 20:46 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: klikx
[...]

Carb wil ik zo houden voor het gebruik moet elke dag gemiddeld 70 km rijden anders word het een dure grap denk ik!

Waarom krukas gaan veranderen?

bij de oudere derbi en am6 blokken heb je als je echt snelle 70 heb dat je andere krukas moet, bij deze cilinder week het nie zo

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 2-1-2008 om 20:47 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
- Han - 2-1-2008 20:46 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

bij de oudere derbi en am6 blokken moet dat bij 70cc.


nieuwere ook wel hoor.
Maar is die zo laagtoerig dan? Dacht dat die middeltoerig waren
 
<10.000 posts
Royal Club 2-1-2008 20:47 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

bij de oudere derbi en am6 blokken moet dat bij 70cc.


wat is dat voor onzin? :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dijksman
[...]


dat moet voor een 70cc


moet niks

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dijksman
[...]


ja maar ik dacht ook dat het meer een meeting ding was


stil dan gewoon
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ARWIN_honda 2-1-2008 20:47 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


wat is dat voor onzin? :P

[...]


moet niks

[...]


stil dan gewoon

lees edit..
 
Suzuki GSX-R600 K4
klikx 2-1-2008 20:48 Print reply

Posts: 783
Het is voor straatgebruik meer niet


 
Royal Club 2-1-2008 20:49 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

lees edit..


je weet het niet, stil dan gewoooohoooon

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: klikx
Het is voor straatgebruik meer niet




gewoon cilinder monteren en 1:40 smeren. klaar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbi racer 2-1-2008 20:50 Print reply

Posts: 1037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: klikx
Hallo, ik wou deze setup nemen voor mijn derbi extreme!

Cilinder top performance 72cc gietijzer
Conti Gianelli uitlaat
Carburator 17.5 mm dellor'to PHBG
Ori luchtfilter

Zou dit iets of wat goed lopen?

Mvg joeri




deze setup heb ik ook gehad op mijn derbi
DOE DIT NIET dit loopt voor geen meter

Waarom:
een 72cc top is een laagtoerige cil
jij gooit er dan bijna de alder hoogst
toerige uitlaat op die er is
carb kan ook wel een stuk grooter (richting 22/24)
luchtfilter zo houe trouwens

ik rij met orgineel uitlaat wel begrenzer en katalysator er uit
en 72cc top cilinder met 24mm dellorto carb
deze setup rijdt richting 125 vanwege veel kracht onderin onderin
en trekt ook als een gek op

 

Dit topic is 3870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved