Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat kun je het beste kopen???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1115 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4704 - wat kun je het beste kopen???
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeffrey dtr 14-7-2002?15:14 Print reply
Posts: 90
dt's zien er idd nie mooi uit maar een dt-r wel weer en is een stuk steviger . hebben wel de zelfde blokken maar die onderdelen zijn makkelijk te krijgen.

en een dt-r is natuurlijk een mooi apart model
 
Chris. 14-7-2002?15:22 Print reply
Posts: 83
inderdaad een mtx-sh is veel mooier!!!!!!! mt heeft een dom frame eigenlijk maar dat is ook weer smaakverschil. ik zou zelf geen tsx kopen tenzij je niet harder dan 90 wil rijden , of je moet al een 80er blok hebben. en dt is niks idd. Je zou natuurlijk ook een NSR kunne kopen dan heb je een racer , is ook wel mooi en een nsr loopt harder dan mt,tsx of dt.
 
NSR RULEZZ 14-7-2002?16:30 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: Gilera Super Motard?

inderdaad een mtx-sh is veel mooier!!!!!!! mt heeft een dom frame eigenlijk maar dat is ook weer smaakverschil. ik zou zelf geen tsx kopen tenzij je niet harder dan 90 wil rijden , of je moet al een 80er blok hebben. en dt is niks idd. Je zou natuurlijk ook een NSR kunne kopen dan heb je een racer , is ook wel mooi en een nsr loopt harder dan mt,tsx of dt.


wat is dat nou weer voor onzin alleen omdat het een racer is zou i harder moeten lopen ?? tis toch maar net hoeveel je hem opvoert zosnel loopt i
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Hier_ben_ik - Administrator 14-7-2002?17:19 Print reply

Posts: 8499
hehe jaa... bij hetzelfde toerental, zelfde bak, zelfde vertanding (dezelfde slippende koppeling misschien ), dezelfde bandmaat achter loopt hij even hard... (-:

maar nsr heeft minder weerstand, daarom kun je de vertanding zwaarder maken, en dan ga je wel iets harder met hetzelfde blok, hetzelfde getunede cilindertje etc..
 
Members zijn vervelend :-|
Blorn 14-7-2002?18:38 Print reply

Posts: 13825
hmmm... jah, zat erover te denken om die cilinder van mij te laten tunen, maar toen kreeg ik weer een acceptgiro binnen van 192 euro.. dus toen had ik zoiets van lama...
 
Nasic 14-7-2002?18:50 Print reply
Posts: 890
Persoonlijk vind ik tsx dus ook het mooist/best. is goed aan te sleutelen, geen standaard 4bak crapp, alles lekker stevig.
 
Ducati 900SS
NSR RULEZZ 14-7-2002?18:55 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

hehe jaa... bij hetzelfde toerental, zelfde bak, zelfde vertanding (dezelfde slippende koppeling misschien ), dezelfde bandmaat achter loopt hij even hard... (-:

maar nsr heeft minder weerstand, daarom kun je de vertanding zwaarder maken, en dan ga je wel iets harder met hetzelfde blok, hetzelfde getunede cilindertje etc..


nou dat weet ik nog wel niet hoor ik had hier laatst een nsrtje staan ff optille hoor joooo ik tillen aaaaarg ZWAAAR!! in vergelijking met een mb dan he niet dat ik hem niet op kan tillen ofzow maar een nsr is gewoon veel zwaarder als een mb
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
-Michiel RS- 14-7-2002?21:21 Print reply
Posts: 2803
komt ook omdat hij breder is en kappen heeft, is lastiger vast te pakken, dan lijkt het ook al een stuk zwaarder.
 
Martijn 15-7-2002?01:10 Print reply
Posts: 10000
daarom zegt iedereen dus dat ik zo licht ben
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 15-7-2002?08:42 Print reply

Posts: 8499
ja misschien is een nsr in kilo's wel zwaarder, maar hij heeft toch minder weerstand, denk aan de gestroomlijndheid (nederlands woord??), veel en veel minder luchtweerstand dan mt of mtx..
 
Members zijn vervelend :-|
sam vl. - [HRC Nijmegen] 15-7-2002?10:29 Print reply
Posts: 1062
ik zou voor mt5 gaan, ik vind het uiterlijk mooier (dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening) maar er zijn wel veel meer onderdelen voor te krijgen dan tsx.
 
Nijmegen!
wouterrr 15-7-2002?12:28 Print reply
Posts: 257
ik zou uiteraard voor een TS(X) gaan!!! veeel mooier dan een MT , en ik vind hem ook een stuk origineler, ik zie hierzo (wassenaar) alleen maar mt's rijden.
 
sam vl. - [HRC Nijmegen] 15-7-2002?14:02 Print reply
Posts: 1062
Quote:
Originally posted by: WoW-ter TS70?

ik vind hem ook een stuk origineler, ik zie hierzo (wassenaar) alleen maar mt's rijden.


dat is ook wel weer zo, met een tsx ben je wel min of meer uitzondering (maarja dan vraag je je natuurlijk ook weer af waarom er dan zo weinig met tsx rondrijden )
 
Nijmegen!
Martijn 16-7-2002?00:18 Print reply
Posts: 10000
vroeger te weinig gepromoot ofzo....zijn goei dinge...er zijn wel veel tsxen...alleen de meesten rijen niet omdat er niet echt goed aan onderdelen is te komen...vinnet prachtdingen...ik heb zelf aan mijn motor gesleuteld en er is nog nix kapot...ondanks de brute kracht....nou..dan moeten het wel goei dingen zijn...want alles gaat bij mij kapot

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 1023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved