Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda cr 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 612 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #47027 - honda cr 80
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brommercrazy 30-12-2007 21:56 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]



kun je horen of die goed werkt of hoe moet je dat weten ?

Als hij goed loopt zonder bijgeluiden enz zal het wel goed zijn niet ?


bij hogere toerentallen horen de kleppen omhoog te gaan, en moet de motor harder door trekken.
 
Sypie_Honda 30-12-2007 21:58 Print reply

Posts: 13830
zo'n ding heeft geen powervalve, maar een ATAC systeem.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Toon 30-12-2007 21:59 Print reply

Posts: 1679
en wat is dat dan ?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-12-2007 21:59 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


bij hogere toerentallen horen de kleppen omhoog te gaan, en moet de motor harder door trekken.


meestal wordt een niet werkende powervalve eruit gehaald.

waardoor het topvermogen nog wel wordt gehaald maar in het middentoeren gebied hij minder vermogen heeft..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 30-12-2007 22:02 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
en wat is dat dan ?


http://nl.wikipedia....mplification_Chamber
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-12-2007 22:03 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


http://nl.wikipedia....mplification_Chamber


fucking kutsysteem wat ook op fantic brommerblokken zit..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
brommercrazy 30-12-2007 22:04 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
zo'n ding heeft geen powervalve, maar een ATAC systeem.



werking is vrijwel hetzelfde
 
Toon 30-12-2007 22:05 Print reply

Posts: 1679
Tja als hij goed rijdt is het mij goed.
Zou je onderdelen gelijk zuigers gewoon bij de officieele honda dealer kunen krijgen ?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-12-2007 22:06 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


werking is vrijwel hetzelfde



haha
met atac varieer je je expansie oid

met powervalve varieer je de hoogte en het oppervlak vd uitlaatpoort.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Sypie_Honda 30-12-2007 22:06 Print reply

Posts: 13830

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-12-2007 22:07 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
afbeelding


deze ruimte zet je dus open



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:07 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Toon 30-12-2007 22:07 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
afbeelding


danku, zouden onderdelen bij de honda dealer te krijgen zijn ?
 
Toon 30-12-2007 22:08 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


deze ruimte zet je dus open

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:07 uur.



er is dus geen poorttimeverandering ?
 
brommercrazy 30-12-2007 22:08 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



haha
met atac varieer je je expansie oid

met powervalve varieer je de hoogte en het oppervlak vd uitlaatpoort.



of iets dergelijks? je hoeft me niet te vertellen hoe een atac systeem werkt.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-12-2007 22:08 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]



er is dus geen poorttimeverandering ?


nee , een powervalve sluit gewoon bovenste van de uitlaatpoort af dmv een klep.

een atac systeem heeft een wals die met de onderkant evenhoog ligt als de bovenkant van de uitlaatschacht , die wals werkt zelfde als een kraan , waarmee je een ruimte opent..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


of iets dergelijks? je hoeft me niet te vertellen hoe een atac systeem werkt.


blijkbaar wel.. anders wist je wel dat het totaal iets anders was als een powervalve

en veel minder effectief..



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:13 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 9105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved