brommercrazy |
30-12-2007 21:56 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
kun je horen of die goed werkt of hoe moet je dat weten ?
Als hij goed loopt zonder bijgeluiden enz zal het wel goed zijn niet ?
bij hogere toerentallen horen de kleppen omhoog te gaan, en moet de motor harder door trekken.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
30-12-2007 21:58 |
Posts: 13830 |
zo'n ding heeft geen powervalve, maar een ATAC systeem.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Toon |
30-12-2007 21:59 |
Posts: 1679 |
en wat is dat dan ?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-12-2007 21:59 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
bij hogere toerentallen horen de kleppen omhoog te gaan, en moet de motor harder door trekken.
meestal wordt een niet werkende powervalve eruit gehaald.
waardoor het topvermogen nog wel wordt gehaald maar in het middentoeren gebied hij minder vermogen heeft..
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Sypie_Honda |
30-12-2007 22:02 |
Posts: 13830 |
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-12-2007 22:03 |
Posts: 10560 |
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
brommercrazy |
30-12-2007 22:04 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
zo'n ding heeft geen powervalve, maar een ATAC systeem.
werking is vrijwel hetzelfde
|
|
|
|
Toon |
30-12-2007 22:05 |
Posts: 1679 |
Tja als hij goed rijdt is het mij goed.
Zou je onderdelen gelijk zuigers gewoon bij de officieele honda dealer kunen krijgen ?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-12-2007 22:06 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
werking is vrijwel hetzelfde
haha
met atac varieer je je expansie oid
met powervalve varieer je de hoogte en het oppervlak vd uitlaatpoort.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Sypie_Honda |
30-12-2007 22:06 |
Posts: 13830 |
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-12-2007 22:07 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
afbeelding
deze ruimte zet je dus open
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:07 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Toon |
30-12-2007 22:07 |
Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
afbeelding
danku, zouden onderdelen bij de honda dealer te krijgen zijn ?
|
|
|
|
Toon |
30-12-2007 22:08 |
Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
deze ruimte zet je dus open
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:07 uur.
er is dus geen poorttimeverandering ?
|
|
|
|
brommercrazy |
30-12-2007 22:08 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
haha
met atac varieer je je expansie oid
met powervalve varieer je de hoogte en het oppervlak vd uitlaatpoort.
of iets dergelijks? je hoeft me niet te vertellen hoe een atac systeem werkt.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-12-2007 22:08 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
er is dus geen poorttimeverandering ?
nee , een powervalve sluit gewoon bovenste van de uitlaatpoort af dmv een klep.
een atac systeem heeft een wals die met de onderkant evenhoog ligt als de bovenkant van de uitlaatschacht , die wals werkt zelfde als een kraan , waarmee je een ruimte opent..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
of iets dergelijks? je hoeft me niet te vertellen hoe een atac systeem werkt.
blijkbaar wel.. anders wist je wel dat het totaal iets anders was als een powervalve
en veel minder effectief..
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 30-12-2007 om 22:13 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|