Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Contest Forum - Photoshot 15

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Contest Forum - Topic #47026 - Photoshot 15
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3468 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mike-MTX 30-12-2007 18:51 Print reply

Posts: 943
je ziet dr ook zoveel van he
 
Geared 30-12-2007 18:52 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mike-MTX
je ziet dr ook zoveel van he

duhh... dat is de bedoeling, ze gaan er niet de hele brommer bij zetten, dan weetje het meteen
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
Kerry King 30-12-2007 18:52 Print reply

Posts: 5037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
autisa 110 cc voor dt80mx of rd80mx



1 antwoord en geen 3
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
Erik 39 30-12-2007 18:53 Print reply

Posts: 15088
autisa 110 cc voor dt80mx
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Mike-MTX 30-12-2007 18:54 Print reply

Posts: 943
oooooooooooooh zit het zo in mekaar :P

 
john deere powerrr 30-12-2007 18:54 Print reply
Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
autisa 110 cc voor dt80mx of rd80mx


 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
kenny77 30-12-2007 18:54 Print reply

Posts: 29286
het is voor een dt80mx maar een rd80mx heeft het zelfde blok, of bedoel je de cc en het merk er niet bij?
 
Sypie_Honda 30-12-2007 18:57 Print reply

Posts: 13830
he post is wat meer info over die cilinder.

ff wat meer foto's enzo, wat foto's van de zeikant.
en staat er ook ergens een merk op?
en wat is de boring?
en hoeveel koelribben hij telt?

hoe meer info, hoe eerder je weet met wat voor cilinder je te maken hebt
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Kerry King 30-12-2007 18:57 Print reply

Posts: 5037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
het is voor een dt80mx maar een rd80mx heeft het zelfde blok, of bedoel je de cc en het merk er niet bij?


da moet ik dan efe opzoeke want waar ik hem gevonden heb staat dat hij aleen voor rd80mx is
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
Kerry King 30-12-2007 18:58 Print reply

Posts: 5037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
he post is wat meer info over die cilinder.

ff wat meer foto's enzo, wat foto's van de zeikant.
en staat er ook ergens een merk op?
en wat is de boring?
en hoeveel koelribben hij telt?

hoe meer info, hoe eerder je weet met wat voor cilinder je te maken hebt



het moet ook niet te makelijk worden he
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
kenny77 30-12-2007 19:00 Print reply

Posts: 29286
ik heb zelf een rd50mx en een dt50mx en daar van is het blok uitwisselbaar eenigste verschil is dat de rd een aansluiting voor de toerenteller heeft voor de rest is het presies het zelfde
 
helly 30-12-2007 19:00 Print reply

Posts: 2424
cilinder voor rd80mx
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Kerry King 30-12-2007 19:03 Print reply

Posts: 5037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik heb zelf een rd50mx en een dt50mx en daar van is het blok uitwisselbaar eenigste verschil is dat de rd een aansluiting voor de toerenteller heeft voor de rest is het presies het zelfde



klopt je hebt gelijk

dat was mij niet opgevallen


1 punt voor kenny77
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
koekie - Administrator 30-12-2007 19:05 Print reply

Posts: 12588
Het is een 80cc cilinder van een Yamaha rd80mx

Hmm, wel het goeie antwoord, maar niet op tijd:(

Dit bericht is gewijzigd door koekie op 30-12-2007 om 19:06 uur.
 
Haaks de hoek om!

Dit topic is 3468 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved