Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 758 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4700 - nsr afstellen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1551 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nikoz 28-7-2002?14:58 Print reply
Posts: 819
misschien zit er een te kleine sproeier in als je 3 kwart gas geeft loopt ie goed daarna komt er meer lucht bij dus te weinig benzine hoor je BOAAAP achtig ik zou SNEL een grotere sproeier erin mieteren. en uhm die metrakit wat voorn geluidje komt eruit ? beetje tecno achtig ? schrel of juist laag ? lijkt me nm ook wel mooi dingetje.
 
mito maaaster
mikey 28-7-2002?15:00 Print reply
Posts: 2392
helemaal juist maar je was me te snel af, ik denk ook eerder dta et aan een te kleine sproeier ligt, de uitleg van nikoz klopt ja
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
maartenx 1-9-2002?12:09 Print reply
Posts: 96
nou...
ik heb m'n setup een beetje verandert
ik heb nu 70cc euro 22mm carb er staat frc op de zijkant wat voorn merk is dat??
ori membraam
ori luchtfilter
mk uitlaat
135 sproeier
rijd op zich wel fijn..
maar hij wil niet in z'n toeren kommen
hij rijd lekker maar bij de 9k rpm gaat hij pruttelen en ploffen enzo
ik d8 een grotere sproeier want
met 120 deed hij het nog meer
kon ik maar heel klein beetje gas geve
maar de bougie is wel zwart..
wat mok nu doen dan??
en zou iemand wete wat er ongeveer in zou moeten??

[This message is edited by D?M?N on 1-9-2002 13:07]
 
maartenx 1-9-2002?19:01 Print reply
Posts: 96
niemand????? :a :a
 
De Schout 1-9-2002?19:07 Print reply
Posts: 5327
zou toch nog is een kleiner sproeier probere dan als ie sputterd en je bougie nog zwart is. maar aan de andere kant is 135 nie zo gek groot voor je setup dus gewoon ff probere zou ik zegge
 
tune tweak fiddle bang bummer
maartenx 1-9-2002?19:16 Print reply
Posts: 96
dus dat hij bij hoog toerental begint te hapere (sputteren en ploffen) en gewoon niet op meer toeren komt betekent dus dat je een kleinere mot hebbe??
want ik heb 120 ook al geprobeerd maar werd het alleen maar erger door...

 
mckoops 1-9-2002?20:02 Print reply
Posts: 95
Idd kleine sproeier. Doe er maar es kleiner in duzz 120 ofzo en draai je luchtschroef helemaal dicht en je toerentalschroef ook. Dan start je em (hij zit dan heel hoog in de toeren) laat em dan stationaier lopen met die stelschroef en dan kilometertje testen ofzo en dan bougie kijken. Is ie zwart dan stelschroefje halve slag open draaien en weer proberen. En zo verder.
 
maartenx 1-9-2002?20:47 Print reply
Posts: 96
dus stelschroef = luchtschroef
en toerentalschroef = stationairschroef??
dan snap ik et
zal morge ff probere..
 
de_koen 1-9-2002?20:54 Print reply

Posts: 5595
steek er ook even een nieuwe en de juiste bougie in ,dat is makkelijker om af te afstellen
 
Honda 5-Bak te koop
maartenx 5-10-02?20:18 Print reply
Posts: 96
ik heb em nu laten afstellen en ze hebben er een 105 sproeier ingedouwt. bij dijkman zeiden ze dat er ongeveer 140 in moest en bij de jonge zeide ze 135 maar 105 lijkt me dan wel erg klein of niet..
ik heb dus dus een euro 70 22mm frc????? carb metrakit uilaat ori luchtfilter 4bak ori membraam
hij loopt wel lekker maar volgens mij zou hij heel wat harder moeten lopen hij loopt nu 95 met een max van 11000 rpm
volges mij zou hij ook veel meer toeren moete make...
stationair loopt hij ook niet goed als je de stationairschroef zo draait dat hij stationair genoeg toeren maakt blijft hij heel lang hangen bij de 5500 rpm als je gas los hebt en dan duurt het heel lang en dan gaat hij eindelijk weer trug maar das ook nix.
als je dus minder doet gaat hij wel gewoon helemaal terug.
wie kan mij vertellen wat ik moet doen.....
 
Blukaap 5-10-02?20:35 Print reply

Posts: 10008
1: je gooit er een 125 sproeier in en kijkt of ie dan beter loopt, weet je dat ook meteen.

2: het ding slurpt ergens valse lucht (voetpakking bijvoorbeeld)
 
Bastila is lief
Sneks 5-10-02?21:59 Print reply
Posts: 2499
boor eens wat gaten in je luchtfilterdeksel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
maartenx 5-10-02?22:11 Print reply
Posts: 96
helpt dat veel dan die gaten??
en maakt dat niet fuckin veel lawaai??

 
Honda_mbiloss [Emiel] 5-10-02?22:22 Print reply

Posts: 3697
hoe meer lawaai hoe beter, maar denk dat dat wel mee valt met die gaten in je boxxie, maar ik denk eerder aan de luchtschroef had ik ook dat ding wou nou niet echt in zijn toeren komen en ging 41 helemaal vorover liggend echt vet man
 
Sneks 5-10-02?22:25 Print reply
Posts: 2499
gaten maken zeker uit + je kan dan de normale aanzuigrubber laten zitten (dit scheelt ook erg veel qua herrie)
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 1551 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved