Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - schakelbrommer onder de 1000

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1244 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46970 - schakelbrommer onder de 1000
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7976 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Yellow 31-12-2007 0:05 Print reply

Posts: 126
maar wat zijn nou de merken voor de goedkopere schakels

ik zie tot nu toe alleen maar honda
 
Vespa Si :P
rubbert 31-12-2007 0:08 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yellow
maar wat zijn nou de merken voor de goedkopere schakels

ik zie tot nu toe alleen maar honda



en rieju, ik zou sowieso gaan voor een goedkoope am6, blijft over het algemeen wat langer en vooral beter lopen dan honda (alsjeblieft reageer er nou voor 1 keertje niet op, het is gewoon zo)

en rieju rr/spike zijn mooi goekope dingen

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 31-12-2007 om 0:08 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Yellow 31-12-2007 0:11 Print reply

Posts: 126
maar rieju zijn die kwalitatief wl goed
maat vn mij zegt van niet en dat ze roesten
 
Vespa Si :P
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 31-12-2007 0:51 Print reply

Posts: 13700
-Derbi senda/gpr oudere modellen tot 2002 ofzo
-Honda mtx/nsr/mt/nsr
-Suzuki tsx
-Yamaha dt
-Motorhispania rx
-Gilera Gsm
-Rieju rs1
-Aprilia rs oudere modellen
-Rieju rj
-Aprilia af1


Dan denk ik dat je leuke modellen hebt gehad voor ong een 1000 euro.., hoewel de honda's iets goedkoper zijn maar zeker zo degelijk.




Dit bericht is gewijzigd door Trax op 31-12-2007 om 0:52 uur.
 
Royal Club 31-12-2007 1:22 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yellow
maar rieju zijn die kwalitatief wl goed
maat vn mij zegt van niet en dat ze roesten


dus jij vertrouwd blind op wat 1 persoon zegt?

de nieuwere rieju's vanaf 2002 ofzo hebben daar geen tot weinig last van

naja, elke brommer roest natuurlijk
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Thijsje 31-12-2007 10:57 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


tiger is gewoon paint ?

veranderd niks aan het model oid

tiger heb je de kappen onder het blok door, geeft bij mij meer het idee van een echte buikschuiver.
frame is idd niet anders, hij heeft gewoon meer kappen.

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
thunderbird - Forum en Sales Moderator 31-12-2007 11:23 Print reply

Posts: 7728
dat heeft er niks mee te maken dat het een tiger is.. dat is gewoon het verschil tussen nsr type 1 en nrs type 2
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Yellow 31-12-2007 11:58 Print reply

Posts: 126
nee ik vertrouw niet blind op wat een persoon zegt
maar ik wil het wel eerst zeker weten
 
Vespa Si :P
Mike-MTX 31-12-2007 12:09 Print reply

Posts: 943
MTX is leuke brommer maar je moet gewoon ff de tijd nemen en dan kom je vanzelf wel iets leuks tegen ..
 
mblover 31-12-2007 13:03 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Traxhoewel de honda's iets goedkoper zijn maar zeker zo degelijk.


In aanschaf wel, maar als je ze dan eigelijk op moet gaan knappen zodat ze ook elke dag fatsoenlijk lopen dan ben je ineens niet zo heel goedkoop meer uit met die dingen...

Bovendien rijd het niet zo heel geweldig.
-MB en MT hebben een mislukt stom zwabberframe,
-NSR schakelt voor geen meter met dat pookje zo naar achter, heb je hem fatsoenlijk laag staan dan duw je precies zo op het pookje dat je hem tegen de as aan duwt ipv omhoog...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 31-12-2007 om 13:04 uur.
 
Tombrom 31-12-2007 13:19 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]

tiger heb je de kappen onder het blok door, geeft bij mij meer het idee van een echte buikschuiver.
frame is idd niet anders, hij heeft gewoon meer kappen.



is gewoon een nsr 2 tiger blijft gewoon de paint
 
Thijsje 31-12-2007 13:22 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


is gewoon een nsr 2 tiger blijft gewoon de paint

hmm
ben ik dus 2 keer keihard voorgeliegt hier :P
maar weet ik dat ook weer

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Streethonda 31-12-2007 13:49 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


In aanschaf wel, maar als je ze dan eigelijk op moet gaan knappen zodat ze ook elke dag fatsoenlijk lopen dan ben je ineens niet zo heel goedkoop meer uit met die dingen...

Bovendien rijd het niet zo heel geweldig.
-MB en MT hebben een mislukt stom zwabberframe,
-NSR schakelt voor geen meter met dat pookje zo naar achter, heb je hem fatsoenlijk laag staan dan duw je precies zo op het pookje dat je hem tegen de as aan duwt ipv omhoog...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 31-12-2007 om 13:04 uur.


dat schakelen van een nsr is een kwestie van gewenning, van mijn tsx naar nsr moest ik ook heel erg wennen maar nu heb ik er helemaal geen last meer van. maar dat frame spul is idd wel wat zwabberig, HEB je een dikke setup.

Dit bericht is gewijzigd door Brommer-G op 31-12-2007 om 13:50 uur.
 
Frysk 31-12-2007 13:52 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


In aanschaf wel, maar als je ze dan eigelijk op moet gaan knappen zodat ze ook elke dag fatsoenlijk lopen dan ben je ineens niet zo heel goedkoop meer uit met die dingen...

Bovendien rijd het niet zo heel geweldig.
-MB en MT hebben een mislukt stom zwabberframe,
-NSR schakelt voor geen meter met dat pookje zo naar achter, heb je hem fatsoenlijk laag staan dan duw je precies zo op het pookje dat je hem tegen de as aan duwt ipv omhoog...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 31-12-2007 om 13:04 uur.


bullshit, waarschijnlijk heb je op een verbeunde NSR gereden,

Stakker, altijd af lopen kraken

MB's en MT's zwabberen alleen als ze weer zo tering iritant opgehoogd worden...

je noemt nu alleen de zwakke punten op

+ dat honda's uberlekker zitten (net als elke oudere brommer) lekker zacht zadel en een goede houding..


 
giggitybyte
Vuile Beunkoe 31-12-2007 13:54 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer-G
[...]


dat schakelen van een nsr is een kwestie van gewenning, van mijn tsx naar nsr moest ik ook heel erg wennen maar nu heb ik er helemaal geen last meer van. maar dat frame spul is idd wel wat zwabberig, HEB je een dikke setup.

Dit bericht is gewijzigd door Brommer-G op 31-12-2007 om 13:50 uur.


Sorry hoor, maar toen mijn NSR nog van Richard was had hij dat pookje ook zo achterlijk laag, en kon ik niet verder schakelen dan de 4 door kramp in me poot :P Eerste wat ik deed toen hij in mijn bezit was is die pook behoorlijk gezet, voor zover dat gaat met een std pookje...

Dus niet gewenning, maar gewoon je spul goed afstellen

@ Dion, MT MB is idd zwabberframe, en meeste honda zooi is kats verneukt. Maar als je een goede nsr / mbx hebt (ja ze zijn er echt) dan heb je een super brommertje in je handen
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

Dit topic is 7976 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved