Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - yamaha tzr overkopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 924 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #46923 - yamaha tzr overkopen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

knulla 24-12-2007 1:25 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


dat je op een piaggio rijd ipv yamaha. met yamaha stickers en een universeel brommer moterblok.



verklaar je nader
 
look its them duke boys!
hellraiser123 24-12-2007 2:26 Print reply
Posts: 48
Oke bedankt voorw aar ik op moet lettne

ik denk dat ik het wel ga doen, vind TZR er erg vet uit zien.
En natuurlijk alvast oefenen voor als ik in die 20 ben (R1 .. ? )
 
knulla 24-12-2007 10:41 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hellraiser123
Oke bedankt voorw aar ik op moet lettne

ik denk dat ik het wel ga doen, vind TZR er erg vet uit zien.
En natuurlijk alvast oefenen voor als ik in die 20 ben (R1 .. ? )


nou succes
 
look its them duke boys!
tja... 24-12-2007 10:44 Print reply
Posts: 154
Dat van in zn vrij schieten is wel een beetje waar,simpel te verhelpen,gewoon je schakelpookje omhoog blijven duwen todat je je koppeling los hebt dan is er nix aan de hand.....heb veel plezier gehad van mijn tzr en die dingen gaan HARD origineel

toen ik hem pas had is er is een nieuwe carb op gegaan(de vlotter bleef hangen)
Ook wou hij af en toe niet starten dan moest je 50 meter? aanlopen toen is er een nieuwe onsteking opgegaan.

En de rode lampjes moet je gewoon niet op letten,die branden bij iedere tzr

Dit bericht is gewijzigd door tja... op 24-12-2007 om 10:47 uur.

Ook is bij een maat van me zn achterveer wel is afgebroken aan de onderkant(net na de las....) stond 7000 km op toen en dat viel onder de garantie dacht ik.

de bak olie moet je om de 3500/4500 vervangen(dus niet zoals in het instructie boekje) dan blijft het allenmaal lekker schakelen ,en die olie kost toch geen drol

Dit bericht is gewijzigd door tja... op 24-12-2007 om 10:49 uur.
 
ARWIN_honda 24-12-2007 10:48 Print reply

Posts: 3534
wat waar is, derbi blokjes schakelen soepeler als am6, maar als je beetje goed kan schakelen is am6 ook geen probleem.
 
Suzuki GSX-R600 K4
knulla 24-12-2007 10:49 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
wat waar is, derbi blokjes schakelen soepeler als am6, maar als je beetje goed kan schakelen is am6 ook geen probleem.



Ho, eindeloze discussie
 
look its them duke boys!
knulla 24-12-2007 11:01 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tja...
Dat van in zn vrij schieten is wel een beetje waar,simpel te verhelpen,gewoon je schakelpookje omhoog blijven duwen todat je je koppeling los hebt dan is er nix aan de hand.....heb veel plezier gehad van mijn tzr en die dingen gaan HARD origineel

toen ik hem pas had is er is een nieuwe carb op gegaan(de vlotter bleef hangen)
Ook wou hij af en toe niet starten dan moest je 50 meter? aanlopen toen is er een nieuwe onsteking opgegaan.

En de rode lampjes moet je gewoon niet op letten,die branden bij iedere tzr

Dit bericht is gewijzigd door tja... op 24-12-2007 om 10:47 uur.

Ook is bij een maat van me zn achterveer wel is afgebroken aan de onderkant(net na de las....) stond 7000 km op toen en dat viel onder de garantie dacht ik.


de bak olie moet je om de 3500/4500 vervangen(dus niet zoals in het instructie boekje) dan blijft het allenmaal lekker schakelen ,en die olie kost toch geen drol

Dit bericht is gewijzigd door tja... op 24-12-2007 om 10:49 uur.





wat die veer betreft heb je gelijk,

royal club en mij ook al overkomen,

ik kocht een nieuwe maar royal club stuurde die veer terug en kreeg een goeie terug, dus

hier een tip doe er iets mee
 
look its them duke boys!
ARWIN_honda 24-12-2007 11:10 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghostrider_666
[...]



Ho, eindeloze discussie

mwah mischien:P ik reed pas op tzr van een klasgenoot, die reed wel goed, kreeg em oo kgoed in zn vrij, op de rx van maat van me, schakelde al minder soepel , en de vrij was lastig te vinden
 
Suzuki GSX-R600 K4
mblover 24-12-2007 11:43 Print reply

Posts: 5391
Tzr schakelt gewoon goed, beter als rs.
Maar met beide kan je gewoon schakelen, gewoon opletten dat je het pookje goed omhoog schopt.

En nee dat is geen specifiek AM6 probleem, Kreidler moet je ook goed en ver omhoog schoppen omdat hij er anders tussen blijft hangen. Het enige is dat die zielige hondafetisjisten het gewoon niet kunnen hebben dat am6 sneller en beter is en daardoor dus am6 wel afkraken maar een Kreidler niet...
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-12-2007 13:26 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
Tzr schakelt gewoon goed, beter als rs.
Maar met beide kan je gewoon schakelen, gewoon opletten dat je het pookje goed omhoog schopt.

En nee dat is geen specifiek AM6 probleem, Kreidler moet je ook goed en ver omhoog schoppen omdat hij er anders tussen blijft hangen. Het enige is dat die zielige hondafetisjisten het gewoon niet kunnen hebben dat am6 sneller en beter is en daardoor dus am6 wel afkraken maar een Kreidler niet...



kreidler is 50 jaar ouder en heeft een langere slag omdat de pook 10 x zo lang is? am6 heeft gewoon slechtere bak dan andere brommers, is een feit, wil er verder ook weinig discussie over
 
tja... 24-12-2007 14:40 Print reply
Posts: 154
Het blijft gewoon een TOP brommer!,in bochten rij je iedereen eruit!
ze zijn ook wel best stevig,bij de bushaltes met 75 over de drempeltjes wielen van de grond gaat nix kapot
 
mblover 24-12-2007 15:53 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



kreidler is 50 jaar ouder en heeft een langere slag omdat de pook 10 x zo lang is? am6 heeft gewoon slechtere bak dan andere brommers, is een feit, wil er verder ook weinig discussie over


Ga jij nou maar aan je gare tsx'en zitten beunen en houd op met dat gezeur over am6 want het is gewoon zwaar overdreven en alleen mensen die niet fatsoenlijk kunnen schakelen hebben er last van...
Als je gewoon de slag maakt die bij een AM6 hoort, en hem er goed intrapt, is er niks aan de hand. Los van het feit of ik hem met oude rotzooi vergelijk of niet...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tja...
Het blijft gewoon een TOP brommer!,in bochten rij je iedereen eruit!
ze zijn ook wel best stevig,bij de bushaltes met 75 over de drempeltjes wielen van de grond gaat nix kapot


Wielen van de grond en er gaat niks kapot? Misschien bij de eerste paar keer niet, maar als je er echt een gewoonte van maakt dan gaat het echt wel een keer goed naar de kl*te...
En in de bochten is een RS echt wel sneller...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 24-12-2007 om 15:54 uur.
 
Jorn 24-12-2007 16:00 Print reply

Posts: 2780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tja...
Het blijft gewoon een TOP brommer!,in bochten rij je iedereen eruit!
ze zijn ook wel best stevig,bij de bushaltes met 75 over de drempeltjes wielen van de grond gaat nix kapot

ho stop, nou maak je een vergissing.... een sm is ZEKER sneller door de bochten...
 
Erik 39 24-12-2007 16:00 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorn
[...]

ho stop, nou maak je een vergissing.... een sm is ZEKER sneller door de bochten...

Ligt eraan wie je erop zet waarschijnlijk.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 24-12-2007 16:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorn
[...]

ho stop, nou maak je een vergissing.... een sm is ZEKER sneller door de bochten...


elke bocht, of alleen de krappe bochtjes
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 3612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved