Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #46904 - Doma Uitlaat voor welke (cross)moto...
|
Pagina 1 van 1
|
Dit topic is 2370 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blue Racer |
23-12-2007 12:08 |
Posts: 601 |
Hallo BF mensen,
Ik heb nu al een dik jaar een uitlaat liggen van een (cross)motor terwijl ik niet weet waarvan die is. Ik heb al veel op internet gezocht, maar ze lijken allemaal opelkaar en ik heb verder ook niet veel ervaring/verstand van (cross)motoren.
Dus mijn vraag is 'waarvan is deze uitlaat'?
Ik weet dat het een BROMMER forum is, maar ik heb geen zin om me ergens anders in te loggen voor een Uitlaatje, en ik weet dat hier wat crossers op het forum zitten. Dus ik hoop dat zij mij verder kunnen helpen.
Als er meer foto's moeten komen zeg je het maar.
Cor
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
tsx crosser |
23-12-2007 12:14 |
Posts: 2356 |
Ik zit even te kijken maar ik ben er niet helemaal uit hoe groot hij is, kan je foto's maken met iets er naast wat een gebruikelijke grootte heeft? Als de bocht groot is is het zeker weten een 250cc. Het zou ook nog een 85cc kunnen zijn als hij wat kleiner is. Maar ik denk een 250 aan het ophangingspunt te zien. Verder dan het aantal cc's kan ik je niet helpen ben ik bang, want een 250 bocht van een ktm lijkt sprekend op een 250 bocht van bijvoorbeeld honda, ik denk dat je daar niet snel achter zal komen via een foto.
Nee ik denk toch wel een 250. Het Doma logo zit aan de bovenkant en dan zit de uitlaat dus zo:
Dit bericht is gewijzigd door tsx crosser op 23-12-2007 om 12:19 uur.
|
|
Ktm Sx-f 250 |
|
driver004 |
23-12-2007 12:14 |
Posts: 3418 |
flens gaten welke maat voor m8 of m6?
stupid geen flens erbij
Dit bericht is gewijzigd door driver004 op 23-12-2007 om 12:15 uur.
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Blue Racer |
23-12-2007 12:20 |
Posts: 601 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser
Ik zit even te kijken maar ik ben er niet helemaal uit hoe groot hij is, kan je foto's maken met iets er naast wat een gebruikelijke grootte heeft? Als de bocht groot is is het zeker weten een 250cc. Het zou ook nog een 85cc kunnen zijn als hij wat kleiner is. Maar ik denk een 250 aan het ophangingspunt te zien. Verder dan het aantal cc's kan ik je niet helpen ben ik bang, want een 250 bocht van een ktm lijkt sprekend op een 250 bocht van bijvoorbeeld honda, ik denk dat je daar niet snel achter zal komen via een foto.
Op de eerste foto ligt die op een grindtegel, en deze tegels zijn 60 bij 40 cm.
Maar ik zou nog wel even een foto willen maken met iets met een gebruikelijke grootte.
@ driver004,
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
Blue Racer |
23-12-2007 12:26 |
Posts: 601 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser
Ik zit even te kijken maar ik ben er niet helemaal uit hoe groot hij is, kan je foto's maken met iets er naast wat een gebruikelijke grootte heeft? Als de bocht groot is is het zeker weten een 250cc. Het zou ook nog een 85cc kunnen zijn als hij wat kleiner is. Maar ik denk een 250 aan het ophangingspunt te zien. Verder dan het aantal cc's kan ik je niet helpen ben ik bang, want een 250 bocht van een ktm lijkt sprekend op een 250 bocht van bijvoorbeeld honda, ik denk dat je daar niet snel achter zal komen via een foto.
Nee ik denk toch wel een 250. Het Doma logo zit aan de bovenkant en dan zit de uitlaat dus zo:
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door tsx crosser op 23-12-2007 om 12:19 uur.
Oke, dan weet ik het nu wel bijna zeker dat het een 250 is, omdat ik al eerder van paar heb gehoord dat het bijna wel een 250 moest zijn, en omdat jij het nu ook bijna zeker weet, moet het gewoon zo zijn.
Maar dan voor welk merk motor ? KTM zo als jij als voorbeeld neemt ?
Sorry voor dubbelpost
Dit bericht is gewijzigd door Blue Racer op 23-12-2007 om 12:26 uur.
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
tsx crosser |
23-12-2007 13:45 |
Posts: 2356 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blue Racer
[...]
Oke, dan weet ik het nu wel bijna zeker dat het een 250 is, omdat ik al eerder van paar heb gehoord dat het bijna wel een 250 moest zijn, en omdat jij het nu ook bijna zeker weet, moet het gewoon zo zijn.
Maar dan voor welk merk motor ? KTM zo als jij als voorbeeld neemt ?
Sorry voor dubbelpost
Dit bericht is gewijzigd door Blue Racer op 23-12-2007 om 12:26 uur.
Ja het zal wel een 250 zijn. Het merk weet ik echt niet, moet je gewoon bij een dealer vergelijken ofzo. De bochten zijn ongeveer het zelfde, je kan het dan zien aan de ophangingspunten enzo. Verschilt dus ook nog per merk/per bouwjaar.
Ik neem altijd Ktm als voorbeeld, dan hebben de mensen nog wat moois om naar te kijken
|
|
Ktm Sx-f 250 |
|
Blue Racer |
23-12-2007 17:24 |
Posts: 601 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser
[...]
Ja het zal wel een 250 zijn. Het merk weet ik echt niet, moet je gewoon bij een dealer vergelijken ofzo. De bochten zijn ongeveer het zelfde, je kan het dan zien aan de ophangingspunten enzo. Verschilt dus ook nog per merk/per bouwjaar.
Ik neem altijd Ktm als voorbeeld, dan hebben de mensen nog wat moois om naar te kijken
Oke, we hebben hier 2 crossmotor zaken zitten, dus zal daar wel even langs en vragen.
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
cuene |
25-12-2007 1:56 |
Posts: 201 |
mn ktm heeft ongeveer zelfde flens en bocht zou van een ktm kunnenn zijn
|
|
|
|
- Han - |
25-12-2007 10:44 |
Posts: 9667 |
ik zeg 125 pijp. Ik heb hier nog een rm 125 pijp liggen en lijkt er kwa dikte toch wel heel erg op. En zoiezo is 125 2 takt gangbaarder dan 250 2 takt. Maar voor welk merk weet ik niet, ik denk zelf yamaha. Suzuki loopt anders dacht ik
|
|
<10.000 posts |
|
dokocrosser |
26-12-2007 15:07 |
Posts: 1433 |
ik denk 125 want de eerste bocht na de uitlaat is niet zo heel erg dik volges mij en die van een 250 is dikker dus
maar ik zou niet weten van welk merk en bouwjaar dus dat zou je bij een dealer moeten vragen
@han: dat maakt niet zo heel veel uit licht eraan hoe je eraan gekomen bent
|
|
|
|
Blue Racer |
29-12-2007 15:25 |
Posts: 601 |
Zo net met Uitlaat naar crossmotor zaak geweest.
Hij zei dat de uitlaat (bijna zeker) van een KTM 250 was en dan rond het bouwjaar 2004.
En als je zo kijkt, dan zou hij eronder moeten passen.
Bedankt voor de posts
|
|
GEZOCHT : 50cc Cilinder met zuiger NSR |
|
Dit topic is 2370 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 1
|
|