Ice Ap rs50 |
21-12-2007 13:36 |
Posts: 7149 |
of je neemt een nieuwe en grotere carbu of je isoleert deze, steek hem uit de rijwind, helpt een stuk
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
master3rnie |
21-12-2007 14:32 |
Posts: 601 |
je kan ook trechter maken vanaf je cilinder dat de warme lucht die er van af komt langs je cilinder stroomt.. en dus verwarmt word als je stukie heb gereden.. (weet niet of het voldoende is.. )
|
|
|
|
supermotard piloot |
21-12-2007 14:45 |
Posts: 138 |
werkt waar schijnlijk niet het is een water gekoelde hé
|
|
|
|
Royal Club |
21-12-2007 14:58 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: supermotard piloot
werkt waar schijnlijk niet het is een water gekoelde hé
nee, die cilinders blijven idd ijskoud
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
john deere powerrr |
21-12-2007 16:25 |
Posts: 1211 |
bij de faq staat een topic hoe je het akn verkomen
iets met een slangetje van je uitlaat een slangetje om je carb doen ofzo ik weet niet precies moet je ff kijken
|
|
zwarte crosser bromfietsklasse # 189 |
|
cittaghostracer |
21-12-2007 18:23 |
Posts: 144 |
of je snijd je gasschuif iets bij (als het een vlakke schuif is moet dat niet zo moeilijk zijn)
of je smeert hem in met wat vaseline ofzo.
|
|
|
|
Mopar |
21-12-2007 18:25 |
Posts: 4772 |
Of je rekt het veertje wat uit zodat die hem harder naar beneden drukt ?
Gas geven zal wat zwaarder gaan, gewoon een beetje proberen, iedere keer 0.5cm uitrekken ofzo, en testen.
En een beetje insmeren met kogellager vet.
|
|
|
|
mtx freak |
21-12-2007 18:26 |
Posts: 2711 |
of je zoekt een aluminium gasschuif
|
|
|
|
Mopar |
21-12-2007 18:27 |
Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: cittaghostracer
of je snijd je gasschuif iets bij (als het een vlakke schuif is moet dat niet zo moeilijk zijn)
of je smeert hem in met wat vaseline ofzo.
Vaseline kan niet zo goed tegen de warmere tempraturen, dan word het net water, en loopt het dus weg.
Kogellager vet kan net wat meer warmte hebben voordat het vloeibaar word
|
|
|
|
Harold |
21-12-2007 19:08 |
Posts: 1052 |
Zit er geen waterkoeling aansluiting op?
Zoniet, een dellorto met waterkoeling is geneens zo duur, rond de 45 euro heb je al een 17,5 die dat heeft.....
|
|
|
|
supermotard piloot |
21-12-2007 19:38 |
Posts: 138 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harold
Zit er geen waterkoeling aansluiting op?
Zoniet, een dellorto met waterkoeling is geneens zo duur, rond de 45 euro heb je al een 17,5 die dat heeft.....
en hoe moet ik die aansluiten dan want daar heb ik geen aansluiting voor ,toch??
|
|
|
|
supermotard piloot |
21-12-2007 19:39 |
Posts: 138 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Vaseline kan niet zo goed tegen de warmere tempraturen, dan word het net water, en loopt het dus weg.
Kogellager vet kan net wat meer warmte hebben voordat het vloeibaar word
jah maar zodra die carburateur warm is ben ik het niet meer nodig
|
|
|
|
Mopar |
21-12-2007 19:40 |
Posts: 4772 |
Joah, maar een carb. koelt ook weer af, of laat je hem altijd aanstaan ? :P
|
|
|
|
supermotard piloot |
21-12-2007 19:53 |
Posts: 138 |
jah maar hij wordt niet warm met dit weer dat is juist het probleem ook onder andere. hij word koud bij het rijden
|
|
|
|
De Schout |
21-12-2007 20:08 |
Posts: 5327 |
gaat tie pas vast zitten na een tijdje rijden of gewoon door t parkeren in de kou? als t pas met rijden gebeurt zou je ook iets van verwarming in je luchtfilterbox kunnen maken, desnoods een 35w lamp erin ofzo:P of gewoon een grotere carb erop zetten. is je bevries probleem hoogst waarschijnlijk ook de wereld uit
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|