Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda nsr, afstellen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46831 - honda nsr, afstellen.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pro-shark 17-12-2007 8:35 Print topicpost

Posts: 290
Hallo,
Mijn nsr start heel erg moeilijk, moet hem aanlopen en dan 5 min laten warmlopen.
Hij hapert ook en houd vaak even in als ik volgas geeft en trekt daarna weer verder door.
gister reed ik naar huis en toen ineens hield hij heel hard in, alsof ik mijn voorem halfinkneep. hij ging door de voorvering heen zo hard gin het ong. ik dacht gelijk vastloper! maar hijreed daarna weer rustig door.

wat is het probleem?
te kleine sproeier?

zo ja wat voor sproeier zit er standaard in een 18mm keihin imitatie carbarateur?

mvg,

bas
 
kkkk

Matthijs90 17-12-2007 8:47 Print reply

Posts: 72
Je zou toch eerst eens naar je bougie moeten kijken wat deze voor kleur aantoont. En wanneer deze goed is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dat de oorzaak zal zijn van deze problemen. Kijk je cilinders eens na, deze kan namelijk goed een warmloper hebben gehad!!
 
ikkejw 17-12-2007 8:51 Print reply

Posts: 9886
klinkt als te kleine sproeier ja, kijk eens wat er nu in zit en neem dan een maatje of 5 groter
 
Preserve nature - Always wear a helmet
pro-shark 17-12-2007 9:47 Print reply

Posts: 290
en wat zit er standaard in 18mm keihin?

want ik kan er niks van aflezen wat er op staat.
 
kkkk
Jozeff - Forum en Sales Moderator 17-12-2007 9:49 Print reply

Posts: 10835
volgens mij 80 of daarergens in de buurt?
weet ik niet zeker...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Djeep 17-12-2007 12:45 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Matthijs90
Je zou toch eerst eens naar je bougie moeten kijken wat deze voor kleur aantoont. En wanneer deze goed is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dat de oorzaak zal zijn van deze problemen. Kijk je cilinders eens na, deze kan namelijk goed een warmloper hebben gehad!!


Je meot helemaal niet naar je bougie kijken, dit is maar een (slechte) indicatie, gewoon hier vragen stellen, FAQ doorlezen, ervan leren en volgende keer kan je het zelf
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?

Dit topic is 903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved