Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx krukas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 720 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46825 - tsx krukas
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

langenboom 16-12-2007 19:17 Print topicpost
Posts: 81
de originele krukas van een tsx is die sterk genoeg voor een 70 of niet en anders wat er dan in en waar kan ik die bestellen

en de 70 eurokit isdat iets of neit een beetje snel of is da import beter
 

Christian-tsx 16-12-2007 19:20 Print reply
Posts: 856
de orginele krukas is de beste. dus ook met een 70cc.

 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 16-12-2007 19:21 Print reply

Posts: 7728
ja is sterk zat. heb nog nooit gehoord dat ze hier problemen mee hebben of een andere krukas plaatsten oid. en er is denk ik ook geen betere beschikbaar
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
spoorlijncrosser 16-12-2007 19:24 Print reply

Posts: 2687
jah kan prima, bijna nooit gana deze kapot, mn neef had 8 tsxen en n hele hoop blokken en deze gingen echt haast nooit kapot terweil ze toch wel flink op hun donder kregen af en toe

zelf heb ike r ook nooit last van gehad ofzo

hij heeft 2x gehad dat bigent beetje begon te kutten maja bij 1x absoluut neit gek.

was omdat ie naja brandstof voor in besturbare vliegtuigmotortjes in zn tank had gemikt, zn tankkapjes begonnen gewoon te smelten toen, cilinder was ook zo naar de maan toen trouwens

naja en andere keer was gewoon slijtage had heel erg veel km.

kan makkelijk in ieder geval.
 
langenboom 17-12-2007 20:56 Print reply
Posts: 81
en de die eurokit 70 is dat iets of niet
 
Banaan 17-12-2007 21:00 Print reply

Posts: 5725
ja, is wel te doen hoor

edit: gooi er dan wel iets van 20/21mm carb op

Dit bericht is gewijzigd door puch70cc15mm op 17-12-2007 om 21:04 uur.
 
tsx bavel 19-12-2007 9:55 Print reply
Posts: 19
koop dan de malossi die heb ik 1.5 jaar lang afgejankt
en toen liep hij pas vast dus ik bedoel gewoon lkkr 10.000
toeren elke dag en dan ongeveer 1 uurtje heen en trug naar school
die atena kan dat niet hebben die liep na 2 maanden vast
kwam doordat de zuigerveren mijn inlaat poort in was gegaan

 
_3s_ 19-12-2007 13:34 Print reply

Posts: 899
eurokitjes zijn erg leuke cilinders voor tsx, heb er zelf ook eentje opliggen nu. rijdt veel fijner, meer kracht onderin.
 
Jeuj TSW erbij! =D
langenboom 20-12-2007 19:01 Print reply
Posts: 81
maar het trekt toch wel flink of niet
het moet zo zijn dat het ook een beetje makkelijk wheelies kan maken nu moekachter op mn zadel gaan zitten en en moet eigenlijk zo zijn dak gewoon kan blijven zitten
 
Toon 20-12-2007 19:04 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: langenboom
maar het trekt toch wel flink of niet
het moet zo zijn dat het ook een beetje makkelijk wheelies kan maken nu moekachter op mn zadel gaan zitten en en moet eigenlijk zo zijn dak gewoon kan blijven zitten



wheelies met tsx en eurokit gaan nog moeilijk. Ik heb ook een eurokit met 16 mm carb en proma uitlaat. Maar een tsx is echt veel te zwaar vanvoor om een wheelie te maken met je voeten op de pootjes en je koppeling niet te laten schieten gelijk een gek (vinden tsx koppelingshuizen niet zo leuk)
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-12-2007 19:08 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: _3s_
eurokitjes zijn erg leuke cilinders voor tsx, heb er zelf ook eentje opliggen nu. rijdt veel fijner, meer kracht onderin.



tsx kruk wil wel stuk hoor, heb er al vaker nieuw drijfstangsetje ingeperst

maar t duurt lang voordat ze echt stuk zijn

eurokit ben ik geen fan van, gietijzer gaat langer mee en heeft meer koppel, en 100% membraaninlaat
 

Dit topic is 771 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved