Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ketting inkoken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 965 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4680 - ketting inkoken
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 862 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 12-7-2002?14:48 Print topicpost
Posts: 4082
hoe mot dat? gewoon gasstelletje pakke, een pot, ketting erin flikkeren, en dan? moet er vet in ofzo? wat voor vet, waar kan ik dat kaufen enz? of maakt het niet uit?
 

SIWWN 12-7-2002?14:55 Print reply
Posts: 7079
Kun je bij de motorzaak kopen, b.v. Castrol kettenfet (kettingvet )


Is zo'n grote ronde pot met vet erin
dat vet moet je van onderaf verwarmen als ik het goed heb en je legt de ketting er dan in zodat het warme dunne vet tussen de kettingschakels (ketting zet uit zodat het tussen die schakeltjes kan) komt dan tijdje laten intrekken en ketting eruithalen en af laten druppellen
 
Nasic 12-7-2002?15:53 Print reply
Posts: 890
is dit een beter manier van ketting cleanen ofzow?
 
Ducati 900SS
wipe-out 12-7-2002?16:20 Print reply

Posts: 7672
nee, van smeren
 
gran turismo 12-7-2002?16:23 Print reply
Posts: 735
Lijkt me wel een goede manier om je ketting te smeren, als de olie warm word word het meer vloeibaar waardoor het heel goed tussen alles schakels gaat zitten, als het dan afkoelt word het weer wat dikker zodat het beter smeert en er niet zomaar afgerend.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
SIWWN 12-7-2002?16:29 Print reply
Posts: 7079
Als je het laat opdrogen dan heb je echt je hele velg enrug onder het vet hoor!
Zelfs als je het "overtollige" vet weghaald, had ik ook toen ik het voor de 1e x deed maar at was fout


 
dick1 12-7-2002?17:19 Print reply
Posts: 971
sym:

hij is bij de fabriek al goed in gevet zie ik nu, maar ik denk dat ik het na een paar keer crossen weer ga doen.

is trouwens een regina professional.
en renthal tandwielen.
koste mij maar 100euro krijg altijd korting bij brommer/crossboer
 
Kouwe Arie 12-7-2002?17:25 Print reply
Posts: 2065
maar??????????????
 
Siepie Wokkel 12-7-2002?17:39 Print reply
Posts: 3888
crossmoter=duur
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Zeta-boy 12-7-2002?17:42 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: kouwe Arie?

maar??????????????


100 euro voor een prof setje tandwielen en ketting is niet duur. Normaal gesproken kom je voor een setje voor een ss-motor (supersport) op 200 euro uit. 100 euro is dan best goedkoop.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
SIWWN 12-7-2002?17:43 Print reply
Posts: 7079
Jah, te duur... Dus blijf maar gewoon op je MT,TSX,MTX rijen
 
wipe-out 12-7-2002?17:43 Print reply

Posts: 7672
de zuiger van een crossmotor moet toch om de 10 draaiuren vervangen worden? wat kost een zuiger voor een 125cc of 250cc dan?
 
dick1 12-7-2002?17:51 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: wipe-out?

de zuiger van een crossmotor moet toch om de 10 draaiuren vervangen worden? wat kost een zuiger voor een 125cc of 250cc dan?


125: 180-200 gld
250 rond 280 gld
 
Martijn 14-7-2002?03:47 Print reply
Posts: 10000
dacht na 40 uur vervange...naja..ik cross niet..dus ik weet het niet...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
dick1 14-7-2002?10:48 Print reply
Posts: 971
sym:
bij 125cc was het d8 ik om de 15 uur
bij 250cc om de 30uur
 
SIWWN 14-7-2002?11:05 Print reply
Posts: 7079
Lijkt me echt kut als je zo'n 2 takt crosser op kenteken hebt en je rijdt/toert er dan alleen maar mee..

moet je b.v om de 2 maanden steeds de cilinder en zooi erafhalen en dan nog het nodige onderhoud
 

Dit topic is 862 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved