kan iemand me alstjebliefd helpen. Als ik m`n tsx koud wil starten dan moet ik hem eerst een stuk aan rennen. dan gaat hij wel aan. als ik dan een klein stukje gereden heb (1/2 km) dan is hij een beeje warm en kan ik hem makkelijk met de kickstarter starten. Maar ik wil dat hij gelijk als hij koud is al goed start. Wat kan er fout zijn?
in het begin(de eerst 100 meter, als hij dus echt koud is), stottert hij en doet hij bwoaap (en valt hij uit) als ik de gashendel helemaal open doe. dus de 1e 100 meter moet ik met half gas rijden
zoiets heb ik ook, is gewoon omdat hij koud is*Maar hij start wel gewoon ook zonder choke
maar mensen met hun brommer buiten kunnen er zowieso beter aan gaan wennen dat niet alles meer lekker loopt de eerste meters
Wie een kuil graaft voor een ander, die heeft een baan.
mijn brommer staat als ik er niet op rijd gewoon in de schuur,, zit wel geen verwarming in de schuur maar is wel geisoleerd. Maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Dat hij dus wel gewoon snel start
ik moet hem altijd aanlopen als hij koud is.
Maar als ik hem aan heb en ik trek te veel aan het gas valt hij uit omdat hij koud is kan ik hem wel met kickstart starten, ookal heeft hij maar 2 seconde aan gestaan
Probeer te starten met gas vol open.
Tweede ding waar ik aan denk is een condensprobleem (door de kou) in de bedrading of in de carb.
Maar het is gokken hoor, ik heb nog een brommer gehad waar ik bleef zitten met een vocht/start probleem.
He ik heb met mijn tsx ook dat als ik hem kick ik eerst ff moet w88 tot ik kan wegrijden maarja.... mischien een andere sproeier maar als hij voor de rest goed rijdt zou ik het niet doen
Ik heb nu een begrenzer aangesloten, (een variabele toerenbegrenzer van dmp) maar als ik hem uit doe loopt m`n brommer gewoon goed, en als ik hem aan doe vonkt hij helemaal niet meer
weten jullie hoe je deze begrenzer moet instellen??