Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beste uitlaat nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 738 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #46784 - Beste uitlaat nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

benoittt 14-12-2007 13:44 Print topicpost
Posts: 35
'k heb een honda nsr met een snelle 50 cilinder op.
rijd nu iets van een 70 en met kleiner tandwiel vanachter 80.
ma nu zou 'k graag beetje vlugger gaan, welk is de best presterende uitlaat? khad hier op het forum iets geleze da een techno te hoogtoerig was bij een 50 en omdat ik een snelle 50 heb die zowizo al hoogtoerig zijn is dit mss niet zo een goed idee.. (liefst ook niet te duur )
 

THOMASJEUHHH 14-12-2007 14:09 Print reply

Posts: 4159
wat is je tandwielverhouding, dus ook voortandwiel.
je carb,je uitlaat, en wat voorn merk cilinder is het?
hoe hard wil je ongeveer gaan? en hoeveel toeren draai je nu?
 
bwoaahhppp,,..
benoittt 14-12-2007 17:44 Print reply
Posts: 35
tandwiel verhouding is 12-45, carbu 21, merk cilinder is charmo.
'k wil iets van een 90 rijden maar maakt ni egt uit, zou graag wa beter optrekke vooral ook laag in toeren. hoeveel toeren ik nu draai weet ik niet, geen tellertjes aanwezig. maar gaat hoog in toeren en trekt pas op hoog in toeren.
 
Menu2t 14-12-2007 17:52 Print reply

Posts: 2815
metrakit is een superuitlaat voor 50 snel cilindertjes
 
NSR Supersprint special!
Jelle rs50 14-12-2007 17:55 Print reply
Posts: 521
of een homoet special racing. zeer snelle uitlaat.
 
benoittt 14-12-2007 17:59 Print reply
Posts: 35
En hoeveel koste deze? zou eig graag niet te veel geld uitgeven..
en de techno uitlaat? want deze is namelijk niet zo duur
 
Royal Club 14-12-2007 22:13 Print reply

Posts: 60390
wil je nou de beste uitlaat of de goedkoopste?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Erik 39 14-12-2007 22:15 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wil je nou de beste uitlaat of de goedkoopste?

Doe normaal? Een combo hiervan, dat blijkt.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 14-12-2007 22:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Doe normaal? Een combo hiervan, dat blijkt.

hij vraagt aan de ene kant de beste, wat vaak een dure is.
dat wetende wil ie toch weer 1 of ander goedkoop wrak wat onder je kont vandaan roest
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
benoittt 14-12-2007 22:22 Print reply
Posts: 35
vr de duidelijkheid dan 'k wil een goed presterende uitlaat die tog ni te duur is. en omdat mijn oog op de techno gevallen is vraag ik of deze goed zou presteren onder mijn brommer?

Dit bericht is gewijzigd door benoittt op 14-12-2007 om 22:23 uur.
 
Djeep 14-12-2007 22:58 Print reply

Posts: 8621
Homoet, hoogtoerig, mooi geluid, mooie looks en presteerd fijn op hoogtoerige snelle 50cctjes. Keuze snel gemaakt, 120ยค

Mooier qua looks dan techno, lekkerder geluid ook

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benoittt
'k heb een honda nsr met een snelle 50 cilinder op.
rijd nu iets van een 70 en met kleiner tandwiel vanachter 80.
ma nu zou 'k graag beetje vlugger gaan, welk is de best presterende uitlaat? khad hier op het forum iets geleze da een techno te hoogtoerig was bij een 50 en omdat ik een snelle 50 heb die zowizo al hoogtoerig zijn is dit mss niet zo een goed idee.. (liefst ook niet te duur )


Je Hebt een hoogtoerige cilinder dan is het juist WEL handig om een hoog toerige uitlaat te hebben

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 14-12-2007 om 23:02 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Thijsje 14-12-2007 22:59 Print reply

Posts: 1687
op maat pijpje

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Royal Club 14-12-2007 23:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
op maat pijpje



kost 150 euro oid. en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boel werk :P waar de meesten geen zin in hebben
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Schout 14-12-2007 23:39 Print reply
Posts: 5327
150eu of een hele boel werk..

tecno vond ik niet fijn op 50cc en roest enorm. aangezien je meer vermogen onderin wilt zou ik eigelijk gaan voor een compleet ontgrensde ori pijp en miss je cil beetje bijwerken. neem aan dat je met een 6bak rijd, kan je vertanding best wel een stukje zwaarder.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Djeep 15-12-2007 1:10 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
150eu of een hele boel werk..

tecno vond ik niet fijn op 50cc en roest enorm. aangezien je meer vermogen onderin wilt zou ik eigelijk gaan voor een compleet ontgrensde ori pijp en miss je cil beetje bijwerken. neem aan dat je met een 6bak rijd, kan je vertanding best wel een stukje zwaarder.


waarom neem je aan dat ie 6bak rijd.. Tevens kan IK nergens uit opmaken dat ie onderin vermogen wil, kep juist het idee dat hij harder wil rijden.

En techno stinkt inderdaad
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
De Schout 15-12-2007 11:40 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benoittt
tandwiel verhouding is 12-45, carbu 21, merk cilinder is charmo.
'k wil iets van een 90 rijden maar maakt ni egt uit, zou graag wa beter optrekke vooral ook laag in toeren. hoeveel toeren ik nu draai weet ik niet, geen tellertjes aanwezig. maar gaat hoog in toeren en trekt pas op hoog in toeren.


en zag op z'n foto's ergens een belgische nummerplaat, dus nam ik aan belgische nsr-->6bak.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 3908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved