Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Dichtvriezende carb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1222 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46774 - Dichtvriezende carb
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1554 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Arjanus 14-12-2007 13:12 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


dat lost het probleem niet op vrees ik.



fout, lost alles op bij gsm`s

zijn al 20 topics over geweest met gsm`s en koud weer en bevriezende carbs

grotere carb + spruitstuk en je bent er voor altijd van af
 
lieber nurburgring als ehering
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-12-2007 13:21 Print reply

Posts: 10835
ok

maare, wat is dan de theorie daarachter?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Arjanus 14-12-2007 15:34 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
ok

maare, wat is dan de theorie daarachter?



spruitstuk verwarming die niet werkt, of niet voldoende

zo`n beetje 75% van de gsm`s met ori carb heeft er last van
en met een grotere carb heeft niemand er last van

conclusie, ori gsm carbs zijn kut en dienen zo snel mogelijk weggeflikkerd te worden
 
lieber nurburgring als ehering
Fitskie_RX 14-12-2007 16:22 Print reply

Posts: 112
wat voor carb. en spruitstuk raad je me aan dan?over de inbox had je het over 21 mm maar ik heb gewoon 50cc dus dat lijkt mij dan weer beetje aan de grote kant of niet?


De gsm protesteerd dus met koud weer, omdat de lucht nu vochtig is komt er condens in ofzo, als het echt gaat vriezen dan hoor ik er geen last van te hebben.


(zit ff hardop te denken )
Als ik er nou een powerfilter onderdoe trekt die dan meer lucht naar binnen als met orginele filter?
maarja dan krijgt die met normaal weer teveel lucht en er zit geen luchtschroef op dus die kan niet ff open of dicht worden gedraait.
Leidingen zijn allemaal goed open stroomt ook kvs doorheen dus daar kan ik ook niet veel aan veranderen.

Ik denk zelf dat het komt door die luchtvochtigheid in combinatie met de rijwind.
Met grotere carb. duurt het langer voordat die dat heeft omdat die groter is ofzo?


 

Dit topic is 1554 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved