Hij maakt nu dus te veel toeren he.
Dus om het aantal toeren naar beneden te halen moet in me schroef UIT draaien.
(ik weet dat het precies zo hierboven staat, maar eerder in het topic is indraaien genoemt...)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: RX-Racing
Hij maakt nu dus te veel toeren he.
Dus om het aantal toeren naar beneden te halen moet in me schroef UIT draaien.
(ik weet dat het precies zo hierboven staat, maar eerder in het topic is indraaien genoemt...)
man...zo moeilijk ist niet om ff naar je carb te gaan en zelf te ontdekken wat naar binnen of buiten is je merkt het toch wel door naar t toertal te luisteren
man...zo moeilijk ist niet om ff naar je carb te gaan en zelf te ontdekken wat naar binnen of buiten is je merkt het toch wel door naar t toertal te luisteren
Sorry maar de vorige keer dat ik dat probeerde heb ik hem dus verschikkelijk kut afgesteld, vandaar dat ik het hier vraag
Maar is het niet zo dat met ALLE carburateurs het naar BUITEN draaien is om het toerental OMLAAG te halen?
Sorry maar de vorige keer dat ik dat probeerde heb ik hem dus verschikkelijk kut afgesteld, vandaar dat ik het hier vraag
Maar is het niet zo dat met ALLE carburateurs het naar BUITEN draaien is om het toerental OMLAAG te halen?
weet ik niet, maar bij mijn dell'orto's wel. buiten is toerental omlaag.
maar heb je hier nog steeds niet meet gekloot? of helpt ut niet?