Natuurlijk ga je niet aan je spoelpoorten vrezen als je je spoelpoorten groter gaat vrezen op wat voor manier dan ook gaat ie minder hard OPTREKKEN
de exakte reden zal ik je nu uitleggen: hoe kleiner je spoelpoorten deste meer druk krijg je dus gaat het harder op trekken.
hoe grooter je spoelpoorten deste minder druk dus minder hard optrekken. het blaast er zachtjes doorheen als het ware hoe kleiner je spoelpoorten deste meer spuit hij het benziene er door heeen
nu nog een bewijs dat het zo is
een 70cc mhr team voor een scooter heeft 3 spoelpoorten per kant van de cilinder en deze zijn heel klein. dit hebben ze met opzet gedaan met andere woorden ze hebbben er over na gedacht. meerdere spoelpoorten maken i.p.v. de spoelpoorten groter maken.
als je wil tunen doe dan de uitlaat poort dat scheelt in prestaties met slechts niet veel werk. laat dit a.u.b. dit door iemand doen die er verstand van heeft
en nog iets ik kan ook wel eff een foto voor je posten van zulke spoelpoorten voor de duidelijkheid je zegt het maar
|