derbi racer |
12-12-2007 20:57 |
Posts: 1037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
true. airsall afwerken geeft leuke cilinder voor lage prijs.
airsall is idd niet duur maar de vrij nieuwe typen cil vooral voor schakels zij bijna allemaal hoogtoerig met vlinderpoort
dus ik zou voor DR gaan over het algemeen de beste koppel cilinders met de minste toeren en niet echt hele hoge top en DR is ook niet duur
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
12-12-2007 21:00 |
Posts: 13700 |
70 Dr (gietijzer)
70 Airsal (alu)
80 Mhr replica (alu)
80 Polini (gietijzer)
Dit zijn een paar cilinders die veel koppel geven tegen een redelijke prijs
De meeste zijn te vinden op scootparts.nl
|
|
|
|
sparco puch |
12-12-2007 21:02 |
Posts: 84 |
oke, dus dr of airsel, en dan het liefste een " oude " airsel of dus de DR,
denk dat we dan maar voor de dr gaan, maar wil gewoon een vette koppelcilinder met een hele krachtige powerband, dus een egte optrek brumm..
|
|
|
|
derbi racer |
12-12-2007 21:06 |
Posts: 1037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
denk dat we dan maar voor de dr gaan
goede keus
|
|
|
|
sparco puch |
12-12-2007 21:09 |
Posts: 84 |
haha,, ik wil hem nog wel open laten voor meer reacties, omdat ik um nog niet direct koop, maar ook graag wat gebruikservaring wil horen van jullie
|
|
|
|
ARWIN_honda |
12-12-2007 21:15 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
haha,, ik wil hem nog wel open laten voor meer reacties, omdat ik um nog niet direct koop, maar ook graag wat gebruikservaring wil horen van jullie
maar wat wil je dan nu? 50 of 70/80cc
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
sparco puch |
13-12-2007 14:07 |
Posts: 84 |
eigenlijks 50cc maar jullie zeggen net dat 50 cc en koppel niet samen gaan, dus blijft de rest over
|
|
|
|
.puch_chopper |
13-12-2007 16:13 |
Posts: 7851 |
zorg maar voor een uitlaat die een vroege powerband levert dit zal al een hoop verschillen, voor zover ik weet is origineel het beste hiervoor, die geeft geen duidelijk powerband maar wel vermogen vanaf lage toeren. wel ontgrensd dan, en dan evt icm een airsal zou wel goed moeten lopen
|
|
|
|
sparco puch |
14-12-2007 9:31 |
Posts: 84 |
oke maar als ik nou de ori uitlaat hou, plus een 80 DR of 70 airsel, zit hier wel koppel achter dan ?
en top hoefd maar rond de 80 te liggen, als hij maar in zen 2 ook wheelys ( auto ) wil maken
Dit bericht is gewijzigd door sparco puch op 14-12-2007 om 9:37 uur.
|
|
|
|
sparco puch |
16-12-2007 12:56 |
Posts: 84 |
nou??
|
|
|
|
honda_freak |
16-12-2007 12:58 |
|
sparco puch |
16-12-2007 20:35 |
Posts: 84 |
heb ik wel maar k dacht dat deze wel makkelijk te beantwoorden was
|
|
|
|
rens2 |
16-12-2007 20:48 |
Posts: 78 |
hoi ik heb 70cc airsal, ik vind het een hele fijne cilinder
hij heeft ook best veel koppel en valt nooit terug in toeren maar ik heb wel een top van 120 op de teller :P
|
|
|
|
-simon- |
16-12-2007 21:51 |
Posts: 8211 |
ik heb dr 70 en ben er zeer tevreden over. zuipt met 14mm carb maar klein beetje meer als met ori 50cc en trekt onderin ook goed.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
sparco puch |
17-12-2007 17:47 |
Posts: 84 |
haha, dus.. 2 meningen
welke van deze trek nog autowheely's is zen 2?
|
|
|
|