Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - beste 50 cc voor straatgebruik

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 974 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46730 - beste 50 cc voor straatgebruik
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

derbi racer 12-12-2007 20:57 Print reply

Posts: 1037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


true. airsall afwerken geeft leuke cilinder voor lage prijs.



airsall is idd niet duur maar de vrij nieuwe typen cil vooral voor schakels zij bijna allemaal hoogtoerig met vlinderpoort

dus ik zou voor DR gaan over het algemeen de beste koppel cilinders met de minste toeren en niet echt hele hoge top en DR is ook niet duur
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 12-12-2007 21:00 Print reply

Posts: 13700
70 Dr (gietijzer)
70 Airsal (alu)
80 Mhr replica (alu)
80 Polini (gietijzer)

Dit zijn een paar cilinders die veel koppel geven tegen een redelijke prijs

De meeste zijn te vinden op scootparts.nl
 
sparco puch 12-12-2007 21:02 Print reply
Posts: 84
oke, dus dr of airsel, en dan het liefste een " oude " airsel of dus de DR,

denk dat we dan maar voor de dr gaan, maar wil gewoon een vette koppelcilinder met een hele krachtige powerband, dus een egte optrek brumm..
 
derbi racer 12-12-2007 21:06 Print reply

Posts: 1037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
denk dat we dan maar voor de dr gaan





goede keus

 
sparco puch 12-12-2007 21:09 Print reply
Posts: 84
haha,, ik wil hem nog wel open laten voor meer reacties, omdat ik um nog niet direct koop, maar ook graag wat gebruikservaring wil horen van jullie
 
ARWIN_honda 12-12-2007 21:15 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
haha,, ik wil hem nog wel open laten voor meer reacties, omdat ik um nog niet direct koop, maar ook graag wat gebruikservaring wil horen van jullie

maar wat wil je dan nu? 50 of 70/80cc
 
Suzuki GSX-R600 K4
sparco puch 13-12-2007 14:07 Print reply
Posts: 84
eigenlijks 50cc maar jullie zeggen net dat 50 cc en koppel niet samen gaan, dus blijft de rest over
 
.puch_chopper 13-12-2007 16:13 Print reply

Posts: 7851
zorg maar voor een uitlaat die een vroege powerband levert dit zal al een hoop verschillen, voor zover ik weet is origineel het beste hiervoor, die geeft geen duidelijk powerband maar wel vermogen vanaf lage toeren. wel ontgrensd dan, en dan evt icm een airsal zou wel goed moeten lopen
 
sparco puch 14-12-2007 9:31 Print reply
Posts: 84
oke maar als ik nou de ori uitlaat hou, plus een 80 DR of 70 airsel, zit hier wel koppel achter dan ?
en top hoefd maar rond de 80 te liggen, als hij maar in zen 2 ook wheelys ( auto ) wil maken

Dit bericht is gewijzigd door sparco puch op 14-12-2007 om 9:37 uur.
 
sparco puch 16-12-2007 12:56 Print reply
Posts: 84
nou??
 
honda_freak 16-12-2007 12:58 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sparco puch
nou??


geduld??
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
sparco puch 16-12-2007 20:35 Print reply
Posts: 84
heb ik wel maar k dacht dat deze wel makkelijk te beantwoorden was
 
rens2 16-12-2007 20:48 Print reply
Posts: 78
hoi ik heb 70cc airsal, ik vind het een hele fijne cilinder
hij heeft ook best veel koppel en valt nooit terug in toeren maar ik heb wel een top van 120 op de teller :P
 
-simon- 16-12-2007 21:51 Print reply

Posts: 8211
ik heb dr 70 en ben er zeer tevreden over. zuipt met 14mm carb maar klein beetje meer als met ori 50cc en trekt onderin ook goed.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
sparco puch 17-12-2007 17:47 Print reply
Posts: 84
haha, dus.. 2 meningen

welke van deze trek nog autowheely's is zen 2?

 

Dit topic is 3338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved