Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Aprilia RS 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4671 - Aprilia RS 50
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3553 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eef 11-7-2002?18:18 Print topicpost

Posts: 2351
ik wil als ik 16 ben een aprilia rs of motorhispania rx 50 kopen... hoe kun je dat het best opvoeren??? En wat is daar weer de beste begrenzer voor???
 
aprilia2000 mod... :p

Nasic 11-7-2002?18:29 Print reply
Posts: 890
de allernieuwste rs'en is een kwestie van katalysator verwijderen, luchtfilterbegrenser verwijderen en grotere sproeier plaatsen, dan loopt ie rond de 100.

oudere moddellen hebben een 9mm carb, te lage uitlaatpoort, en een prop in de uitlaat.

het makkelijkste is om een 12 standenbegrenser te nemen, met een knoppie die je ergens wegstopt. kost ongeveer 25-30 euro
 
Ducati 900SS
CrossMaster 11-7-2002?19:04 Print reply
Posts: 729
hoe werkt die begrenzer? en wara kun je die krijge? overal of op i-net?
 
mikey 11-7-2002?19:08 Print reply
Posts: 2392
zoek ff op www.50cc.nl daar staat die zeker op, heel zeker
onderdelen tuning, dn type brommer, dan toerenbegrenzer kieze
die is van CGCtronic
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Kouwe Arie 11-7-2002?19:43 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Originally posted by: Nasic?

de allernieuwste rs'en is een kwestie van katalysator verwijderen, luchtfilterbegrenser verwijderen en grotere sproeier plaatsen, dan loopt ie rond de 100.

oudere moddellen hebben een 9mm carb, te lage uitlaatpoort, en een prop in de uitlaat.

het makkelijkste is om een 12 standenbegrenser te nemen, met een knoppie die je ergens wegstopt. kost ongeveer 25-30 euro


shit man 9mm, ik krijg er gewoon kippenvel van
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 11-7-2002?19:55 Print reply

Posts: 7007
Een Motorhispania is ook niet zo heel moeilijk op te voeren:
Alle begrenzing eruit (kun je goedkoop laten doen) dan rijdt hij ongeveer 90

Met Metrakit rijdt hij 100 en trekt hij asociaal

Met 70cc e.d en snelle rotzooi rijdt hij te hard
 
nobody fuck with us!!
SIWWN 11-7-2002?19:57 Print reply
Posts: 7079
Echt veel verschil tussen een originele onbegrenste en een 70cc 20mm en andere pijpie + vertanding zit er niet echt in vergeleken met een onbegrenste MB/MT en een 70cc 20mm andere pijp en vertanding
 
NSR JunK 11-7-2002?21:45 Print reply

Posts: 2339
ik heb ook ff een vraag over een RS50, maar van me heeft 2weken terug een zeer brute RS50 gekauft speciale kuip,bestickering (zijn er maar 50 van geleverd in NL) maar nu heeft die de prop uit de uitlaat en voor de rest niks verandert, geen grotere luchtslang,geen andere sproeier helemaal niks alleen de prop nou dat ding rijd dus geweldig en toeren dat die maakt en daar is mn vraag is het normaarl dat die RS in deze staat dik 13,14K toeren maakt? (teller gaat maar tot 12K maar als je ff doorrekent dan komt die wel op de 14K :n ) das toch niet normaal met orginele cil? of zit er en SRKM teller ingebouwt met ander plaatje onder de wijzer? dan klopt het natuurlijk wel dat die zo giga uitslaat
zn top is trouwens 95
 
SIWWN 11-7-2002?21:55 Print reply
Posts: 7079
Als je 14.000 toeren draait dan ga je denk ik wel harder dan 95 lijkt me, als een onbegenste RS ook al iets van 90 loopt
 
DylanRS50 11-7-2002?22:12 Print reply
Posts: 43
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ik heb ook ff een vraag over een RS50, maar van me heeft 2weken terug een zeer brute RS50 gekauft speciale kuip,bestickering (zijn er maar 50 van geleverd in NL) maar nu heeft die de prop uit de uitlaat en voor de rest niks verandert, geen grotere luchtslang,geen andere sproeier helemaal niks alleen de prop nou dat ding rijd dus geweldig en toeren dat die maakt en daar is mn vraag is het normaarl dat die RS in deze staat dik 13,14K toeren maakt? (teller gaat maar tot 12K maar als je ff doorrekent dan komt die wel op de 14K :n ) das toch niet normaal met orginele cil? of zit er en SRKM teller ingebouwt met ander plaatje onder de wijzer? dan klopt het natuurlijk wel dat die zo giga uitslaat
zn top is trouwens 95


als het een onbegrensde cilinder is..
dus
- of de originele bijgewerkt
- of de gilardoni 1
- of een 50cc snel

dan is het normaal
is dit geen van alle dan klopt je verhaal niet.
met de std cilinder kan je nie meer als 9000 rpm draaien ongeveer.

 
webmaster www.ApriliaRS50.tk
NSR JunK 11-7-2002?22:18 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: DylanRS50??



als het een onbegrensde cilinder is..
dus
- of de originele bijgewerkt
Zeker te weten niet hij heeft net 982KM op de teller
- of de gilardoni 1
Geen flauw idee wat voor cilinder erop zit het is het 2002Model
- of een 50cc snel
volgens mij is van alle nieuwe brommers de standaart al 50snel

dan is het normaal
is dit geen van alle dan klopt je verhaal niet.
met de std cilinder kan je nie meer als 9000 rpm draaien ongeveer.

nou ik heb geen appie RS maar ik weet ZEKER dat je met een orginele RS met alle begrensers eruit wel meer als 9K toeren haalt, anders kunnen die dingen toch nevernooit niet onbegrenser 80+ halen

 
DylanRS50 11-7-2002?23:34 Print reply
Posts: 43
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

Quote:
Originally posted by: DylanRS50??



als het een onbegrensde cilinder is..
dus
- of de originele bijgewerkt
Zeker te weten niet hij heeft net 982KM op de teller
- of de gilardoni 1
Geen flauw idee wat voor cilinder erop zit het is het 2002Model
- of een 50cc snel
volgens mij is van alle nieuwe brommers de standaart al 50snel

dan is het normaal
is dit geen van alle dan klopt je verhaal niet.
met de std cilinder kan je nie meer als 9000 rpm draaien ongeveer.

nou ik heb geen appie RS maar ik weet ZEKER dat je met een orginele RS met alle begrensers eruit wel meer als 9K toeren haalt, anders kunnen die dingen toch nevernooit niet onbegrenser 80+ halen



je heb wel gelijk kijk:
Oud model: alle begrenzers eruit... heel mooi je hebt er geen reet aan de uitlaatpoort blijf kut.. 9000rpm dus maximaal.. wil je 13 halen, laat de uitlaatpoort bijwerken..

Nieuw model: 1999-2001
zelfde verhaal.. IETs gunstiger alleen.

2002 model:
Ander verhaal.. kijk hiervoor op mn site: www.apriliars50.tk

Als je hier alle begrenzers uithaal ga je WEL 110/120

hoop dat je genoeg info heb
 
webmaster www.ApriliaRS50.tk
ronaldv56 12-7-2002?19:38 Print reply
Posts: 369
Quote:
Originally posted by: Nasic?
...9mm carb, te lage uitlaatpoort, en een prop in de uitlaat....



Wil je ophouden met die zieze taal en je mond gaan spoelen??
 
vroem vroem vroem
styliz 13-7-2002?17:12 Print reply
Posts: 72
Quote:
Originally posted by: Oscar?O.

Een Motorhispania is ook niet zo heel moeilijk op te voeren:
Alle begrenzing eruit (kun je goedkoop laten doen) dan rijdt hij ongeveer 90

Met Metrakit rijdt hij 100 en trekt hij asociaal

Met 70cc e.d en snelle rotzooi rijdt hij te hard

Motohispania is BRAK

Beter koop je een rs

Is zowiezo mooi/goed

mh is constant wat mis mee
 
nsr?........... ;)
Zoetahmeerdah [Marcel] 16-7-2002?18:00 Print reply

Posts: 5996
weet iemand trouwens waar de begrensers van een derbi senda allemaal zitte? want als ik em straks koop hoef ik nie gelijk dat hele ding uit elkaar te halen
 
ik haat mensen
Nasic 16-7-2002?19:52 Print reply
Posts: 890
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah?smits

weet iemand trouwens waar de begrensers van een derbi senda allemaal zitte? want als ik em straks koop hoef ik nie gelijk dat hele ding uit elkaar te halen


uitlaatbocht
luchtfilter


enneh, verder zou ik voor de rs gaan, die zijn veel meer doorontwikkeld, en zijn nagemaakt op basis van echte gp racemachienes
 
Ducati 900SS

Dit topic is 3553 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved