Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ik verlies net onder het rijden vermogen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 691 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46709 - Ik verlies net onder het rijden ver...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

leonkloosterman 10-12-2007 9:31 Print topicpost

Posts: 72
Hoi ik reed net naar school (ik zit nu op school). mijn honda reed de hele tijd 70/75 maar, naar een 10 kilometer rijden begon hij 1 in keer te zakken in toeren en moest ik steeds verder terug schakelen om nog een beetje toeren te maken. toen ik op school aan kwam ging hij niet harder dan 40 en trok bagger op.

Mischien lig't het aan de sproeier die ik zater gewisseld heb. ik had eerst 95 en nu 105.

kan het daar aan liggen?

nog een vraag wat kan ik er nu aan doen als ik straks naar huis wil rijden. het enigste wat ik kan vragen is een schroeven draaier hier. kan ik de luchtschroef mischien verder uitdraaien ???
 
je moeder in een string.

derbi-tuner 10-12-2007 9:33 Print reply

Posts: 2605
warmloper? troep in je filter, carb, sproeier?

En jah probeer maar effe te kutte met je lucht, misschien rijd hij beter

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 10-12-2007 om 9:34 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Jarco 10-12-2007 9:38 Print reply

Posts: 4520
Je hebt er een grotere sproeier ingedaan, en nu krijg je problemen?

Waar zou het probleem liggen denk je? Wat is je bougekleur? Hoelang heb je met die andere sproeier gereden?


 
leonkloosterman 10-12-2007 9:40 Print reply

Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
Je hebt er een grotere sproeier ingedaan, en nu krijg je problemen?

Waar zou het probleem liggen denk je? Wat is je bougekleur? Hoelang heb je met die andere sproeier gereden?




maar is mijn luchtschroef iets verder open draaien een optie ?
 
je moeder in een string.
Jarco 10-12-2007 9:43 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonkloosterman
[...]


maar is mijn luchtschroef iets verder open draaien een optie ?


Probeer het eens zou ik zeggen.

 
gangsterjens 10-12-2007 13:09 Print reply

Posts: 1553
even terug rijden en zoeken?
 
Hoi
allbrezz 10-12-2007 13:25 Print reply

Posts: 493
was dat een grapje ?

kijk het mebraam ff na
 
als jeje brommer ondercontrole hebt, rijd je gewoon niet hard genoeg
senda80cc 10-12-2007 13:28 Print reply

Posts: 3434
zomaar een grotere sproeier proberen. als je nou een langere afstand hebt geprobeerd zou het goed een warmloper kunne zijn. omdat je mengsel misschien wel te rijk is geweest.
 
Keep on rockin' in a free world
_3s_ 10-12-2007 13:31 Print reply

Posts: 899
zo zakken in toeren en snelheid wijst op warmloper. je zuiger zet te veel uit waardoor er te veel vrijving is, dus je zuiger probeert dikker te worden als je cilinder.

Correct me if I'm wrong!!

 
Jeuj TSW erbij! =D
Fitskie_RX 10-12-2007 14:25 Print reply

Posts: 112
kan ook nog een oude/verstopte bougie zijn
 
leonkloosterman 10-12-2007 15:20 Print reply

Posts: 72
ik ben dus terug van school, ik heb de lucht schroef een halve slag open gedraait en had verder geen probleemen alleen de brommer reed wat langzamer dan normaal, ik denk zelf niet dat het een warm loper is geweest omdat hij langzaam in toeren weg zakte.


dit topic kan wel close.

Dit bericht is gewijzigd door leonkloosterman op 10-12-2007 om 15:21 uur.
 
je moeder in een string.
christianos 10-12-2007 15:46 Print reply

Posts: 20445
vuiltje in je sproeier?

loopt ie beter op de choke..
 
Toontje 10-12-2007 17:05 Print reply
Posts: 99
ik zou eerst ff kijken of ie geen valse lucht krijgt , carb luchtfilter.
Met sproeier wissel van klein naar groter krijg je dus geen warmloper, heetloper, wel andersom.
Maar beste ff kijken naar kleur van je bougie, is ie vettig en zwart moet je toch een kleinere sproeier proberen.
Is ie koffiebruin dan heb je de juiste sproeier.
Maar bij elke sproeier wijziging moet je hem opnieuw afstellen
zowel lucht/stationaar/gasnaald.
succes ermee.
 
Da Weloo 10-12-2007 18:23 Print reply
Posts: 85
wat is verschil tussen warm/heetloper?

 
Toontje 10-12-2007 18:48 Print reply
Posts: 99
warmloper heb je nog geluk dat de boel nie echt stuk loopt, dus het idee dat de rem erop blijft zitten, van top naar heel langzaam. en een heetloper dan heb je al een flinke beschadiging aan zuiger en cilinder wand.
 

Dit topic is 1168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved