Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brommercross mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #46703 - brommercross mt
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YZ50crosser 10-12-2007 18:22 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


als je comfort wil moet je niet gaan crossen

imo moet je vering zo licht mogelijk zijn , tenzij je door betere veren harder gaat of dat het anders kapot gaat.

en aangezien std mt veren voor een50cc blok prima voldoen had ik er niks aan veranderd...


dat snap ik ook wel
 
www.bxteamlg.tk
YZ50crosser 10-12-2007 18:58 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
gooi er iig een andere voorvork in bart niet van een 125 is denk ik te zwaar kan hij in de lucht gaan duiken gewoon een showa usd voorvork van een rieju of derbi je kunt mijn voorvork wel kopen


is dat zo?
en pas dat dan ook?
 
www.bxteamlg.tk
- Han - 10-12-2007 19:03 Print reply

Posts: 9667
past niet zo 1-2-3
 
<10.000 posts
YZ50crosser 10-12-2007 19:33 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
past niet zo 1-2-3

wat moet er aan veranderd worden?/dan
 
www.bxteamlg.tk
YZ50crosser 11-12-2007 14:50 Print reply

Posts: 2241
balhoofd?

 
www.bxteamlg.tk
Joel_koningslust 11-12-2007 15:04 Print reply

Posts: 14514
ja

en je moet dan ook bijpassende wielen en remmerij hebben
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
dokocrosser 11-12-2007 17:12 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ja

en je moet dan ook bijpassende wielen en remmerij hebben


wielen er remmen pak je dan ook van de derbi want dat past dan allemaal bij elkaar en die rem kun je zo op het stuur zetten

maar je moet alleen het balhoofd anpassen ja maar dat gaat nog niet zomaar
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-12-2007 17:35 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]




@crossgek: je hebt wel goede vering nodig je hebt niet van die piele schansjes van jou foto maar je rijdt gewoon over de crossbaan
het enigste wat goed helpt is dan een crossmotor frame met brommerblok want zelfs díe hm's gaan eraan kapot


mag jij hier de crossbaan op met je brommertje

wedden dat jij geen meter loskomt ?

deze dingen bleven ook heel , en die hadden WEL vermogen
vering is nauwelijks dikker als die van een mt...






Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 11-12-2007 om 18:05 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
YZ50crosser 12-12-2007 17:39 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ja

en je moet dan ook bijpassende wielen en remmerij hebben

zou de oude band er niet gewoon inpassen/
en rem maar dan met een langere kabel

 
www.bxteamlg.tk
Sypie_Honda 12-12-2007 18:01 Print reply

Posts: 13830
met MT over de crossbaan gaat best.

MTX-ot vork en achterbrug zijn aan te raden. maar maak er geen mono van, maar las gewoon 2 veerophangingen op de achterbrug.

en miss kun je 2 veren van een oude crosser op scharrelen en die er onder fixen.

frame is iig geen probleem dat houd wel. je probleempje is de ophaning. maar daarvoor staat de oplossing hierboven :P

voordeel van MTtje boven een 125 cross frame is dat een MT veel lichter is.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
YZ50crosser 12-12-2007 18:12 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
met MT over de crossbaan gaat best.

MTX-ot vork en achterbrug zijn aan te raden. maar maak er geen mono van, maar las gewoon 2 veerophangingen op de achterbrug.

en miss kun je 2 veren van een oude crosser op scharrelen en die er onder fixen.

frame is iig geen probleem dat houd wel. je probleempje is de ophaning. maar daarvoor staat de oplossing hierboven :P

voordeel van MTtje boven een 125 cross frame is dat een MT veel lichter is.


hoeft denk ik geen andere achterbrug want ik heb al een sterke chromen, misschien van een oude crosser achterveren vanaf halen, sommige hebben daarvan ook een dubbele veer
 
www.bxteamlg.tk
-simon- 12-12-2007 18:17 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
[...]


hoeft denk ik geen andere achterbrug want ik heb al een sterke chromen, misschien van een oude crosser achterveren vanaf halen, sommige hebben daarvan ook een dubbele veer


de ori ronde achterbrug is sterker als zoon chrome.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 12-12-2007 18:22 Print reply

Posts: 13830
ooeewh de sterke chrome
de slappe chrome zal je bedoelen.

ori brug zal het wel houden, alleen een MTX brug is wat mooier/beter vanwege zijn extra lengte.


Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 12-12-2007 om 18:24 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
YZ50crosser 12-12-2007 18:48 Print reply

Posts: 2241
maar da maakt nie uit

 
www.bxteamlg.tk
- Han - 12-12-2007 18:50 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
maar da maakt nie uit



mtx brug is steviger als zon chrome geval, dass rommel eik

kijk maar ens hoe dik zon chrome is, is echt niks
 
<10.000 posts

Dit topic is 11391 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved