ik had een yamaha dt gekocht (oude model 1980 ofzo)
ik daar 1x kicken en lopen
ik thuis vaak kicken en iets lopen een paar 100 meter en viel toen weer uit
daarna af en toe een beetje in zijn vrij gelopen (brommer deed het dus ff) maar verder niks
hij liep ook niet stationer toen ik hem kocht al
wat kan dit wezen kering lek ofzo ?
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
als hij heel veel grijze vieze dikke rook maakt is wss de rechterkrukas kering lek of eruit gekomen anders ff beetje spelen met je stationair en luchtschroef en wat voor kleur heeft de bougie?? en vonkt ie wel goed krijgt ie wel benzine en dat soort dingetjes.... dan kunnen we wat meer..
Klinkt als een te laat onstekings tijdstip. Controleer eens of de puntjes maximaal 0,4mm open gaan. Dat kan een héél verschil betekenen met starten.
Je stationair kan je omgoog draaien dm,mv het afstelschroefe op de zijkant van je carb. (degene die precies naar het midden van je gasschuif richt)
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
met aanduwen start die wel aardig snel en loopt die goed ook stationer, dus kering zal het niet wezen
alleen met kickstart wil die niet lopen ?
maar met duwen loopt hij wel goed dus dat staat de onsteking toch wel goed ?
weet iemand hoe je de onsteking moet stellen ? of ik het het zelfde als met de puch enzo ?
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud