ik heb trouwens met membraam 50 origineel 16mm en proma
niet helemaal goed afgesteld volgens mij maar loopt op een senda teller toch tussen de 80 en 90
nogmaals alsk jou was kocht ik een goede 70cc, ipv 50cc troep. een goed merk gaat en langer mee en presteerd vaak beter. als je dan ook een leuk uitlaatje haalt , zit de kans dat je 90/100 haalt er wel in
ik heb een tsx met een 70cc malossi , een homoet sp
een 21 cab en twin air lucht filter en ik haal de 85/90
dus 100 lijkt me zeer sterk tsx is trouwens sloomste
brom die er is
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsx bavel
tsx is trouwens sloomste brom die er is
Als je er nou bij zegt dat dat opgaat voor een ongetunede / plug-and-play set-up dan wil ik je nog wel serieus nemen.
Voor de rest slaat je uitspraak nergens op.
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Als je er nou bij zegt dat dat opgaat voor een ongetunede / plug-and-play set-up dan wil ik je nog wel serieus nemen.
Voor de rest slaat je uitspraak nergens op.
dan nog : dt50mx is veel erger met plug and play
en 101 automaatjes waar niks voor te krijgen is..
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ik heb een tsx met een 70cc malossi , een homoet sp
een 21 cab en twin air lucht filter en ik haal de 85/90
dus 100 lijkt me zeer sterk tsx is trouwens sloomste
brom die er is
Tsx is echt niet per definitie een slome brommer. Maar standaard Eurokit en Malossi komt idd niet aan de 100, maar die uitlaatpoort kan echt stukken groter en dat doet wonderen bij die cilindertjes.