Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mtx-sh verhogen door middel van r2 schokbreker.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46602 - Mtx-sh verhogen door middel van r2 ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

panda 3-12-2007 16:33 Print topicpost
Posts: 35
Ey allemaal,

Ik had een vraagje
Kan ik myn mtx-sh verhogen doormiddel van een mtx-r2 schokbreker? . Hopelijk hoor ik gouw wat

Greeetzz
 

Niek de Wildt 3-12-2007 16:44 Print reply
Posts: 7168
kan ook gewoon mbv ophoog-blokjes, en die voorvork is kompleet anders (andere kroonstukken en hij heeft schijfremmen) dus moet je een hoop aanpassen.
ik weet niet of hij uberhaupt langer is. hijs wel dikker

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/104

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 3-12-2007 om 16:46 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-12-2007 16:47 Print reply

Posts: 17929
gaat hier om de achterkant..
 
Niek de Wildt 3-12-2007 16:47 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
gaat hier om de achterkant..


ooh shit, verkeerd/te snel gelezen:P

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 3-12-2007 om 16:48 uur.
 
vooruitnietachteruit 3-12-2007 16:49 Print reply

Posts: 618
De mtx-r2 voorvork is langer dan een niet-verlengde mtx-sh voorvork.
Zoals Niek zegt moet je je kroonplaten wel aanpassen, daar is ook een FAQ over geschreven.
De achterveer van een mtx-r2 is voorzover ik weet even lang als die van een mtx-sh.
 
rik hulkenberg 3-12-2007 16:55 Print reply

Posts: 10029
als die hetzelfde systeem heeft als een nsr kan je zo'n driehoekje omdraaien
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/83

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 3-12-2007 om 16:57 uur.
 
- Han - 3-12-2007 17:20 Print reply

Posts: 9667
aan een r2 veer heb je niks, die izjn ook kei laag
 
<10.000 posts
henk43 3-12-2007 18:04 Print reply

Posts: 916
die zijn juist oerlelijk hoog, dan word hij echt veeeeeeeeeeeeel te hoog
 
Nobody said it was easy
panda 3-12-2007 18:46 Print reply
Posts: 35
Is het nou hoger of lager
En past ie er wel op. (ben ook amar een beginner) Heb me mtx net een week in de schuurstaan.
 
Leen 3-12-2007 19:01 Print reply

Posts: 26877
als je een r2 veer in je SH zet, moet je het prolink systeem eruit halen, en veer direct op de achterbrug zetten.

dan istie iets verhoogd.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 3-12-2007 om 19:01 uur.
 
Makrolon 3-12-2007 19:03 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
als je een r2 veer in je SH zet, moet je het prolink systeem eruit halen, en veer direct op de achterbrug zetten.

dan istie iets verhoogd.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 3-12-2007 om 19:01 uur.

maar dan veert ie als een waterbed...
 
KTM 525 EXC Supermoto
Leen 3-12-2007 19:04 Print reply

Posts: 26877
nee hoor, veert perfect.
 
Makrolon 3-12-2007 19:04 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
nee hoor, veert perfect.

hm oke, als jij t zegt.
 
KTM 525 EXC Supermoto
panda 3-12-2007 20:47 Print reply
Posts: 35
Past de R2 VERING nou wel op een MTX-SH ofniet?

Dit bericht is gewijzigd door panda op 18-12-2007 om 19:08 uur.
 
Custers 20-12-2007 1:10 Print reply

Posts: 4747
Probeer het anders in het kleine vragen topic
 
Ride like the wind.
Timmetje1990 20-12-2007 8:38 Print reply

Posts: 801
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: panda
Past de R2 VERING nou wel op een MTX-SH ofniet?

Dit bericht is gewijzigd door panda op 18-12-2007 om 19:08 uur.


Ja het past, maar ik zou het persoonlijk afraden, liever gewoon ophoogstukje kopen.
 
Tim heeft gesproken :'D

Dit topic is 2908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved