Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Gat in zuiger..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 496 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46582 - Gat in zuiger..
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

knulla 2-12-2007 15:26 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Denk eerder combinatie van..

Te arm mengsel ( kunnen div. redenen zijn )
Hoge compressie
Wellicht oude benzine, of benzine met een te laag octaan getal, waardoor de kans op pingelen/hitte groter is.
Te vroeg ontsteking
Te warme bougie
edit : Of krukas lager/big/small end gaar, waardoor de zuiger tegen de bougie of kop ketst :P

Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 2-12-2007 om 15:07 uur.



ik had wel een raar mengsel van KVS en olie in me cilinder zitten omdat me koppaking weer kapot was 9 2de keer) kwam allemaal KVS uit me uitlaat :P
 
look its them duke boys!
De Schout 2-12-2007 17:35 Print reply
Posts: 5327
kan wel eens heel goed de oorzaak zijn van gaatje in zuiger, kvs mee opstoken. zie je bij auto ook weleens als er kvs bijkomt brand er meestel heel stuk uit de kop ofzo, als er mee doorgereden word.
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 2-12-2007 18:25 Print reply

Posts: 20445
gewoon voor de gooimeeting een nieuwe regelen

en lekke koppakkingen zijn nooit gooed voor je sucker he

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 2-12-2007 om 18:26 uur.
 
knulla 2-12-2007 18:38 Print reply

Posts: 2953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
gewoon voor de gooimeeting een nieuwe regelen

en lekke koppakkingen zijn nooit gooed voor je sucker he

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 2-12-2007 om 18:26 uur.



komt goed
 
look its them duke boys!

Dit topic is 2821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved