Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Yamaha dt gas/benzine/lucht probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1128 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46577 - Yamaha dt gas/benzine/lucht problee...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2331 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Viertakt 1-12-2007 21:43 Print reply

Posts: 3586
Hij zegt dat hij hem heeft vervangen, hij zegt niet dat hij er eerder neit in zat, ik heb eerder het gevoel dat hij zijn carb eraf heeft gehad, en dat hij daar nu valse lucht trekt.
 
Viertakt uber alles.
ChielTZR 1-12-2007 21:43 Print reply

Posts: 6016
vond het ook vreemd dat hij het daarvoor wel deed! en ook gewoon normaal optrekken enzo
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Thijsje 1-12-2007 21:44 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
in zijn vrij is het hetzelfde, maar in zijn vrij maak ik nie zoveel toeren om het blok zo min mogelijk te belasten, kan het mischien de gasnaald zijn? (vorige week ofzo namelijk vervangen, daarvoor zat er nooit een in)!


lezen....
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Viertakt 1-12-2007 21:45 Print reply

Posts: 3586
Dan is zijn nederlans krom, want iets wat er niet zat is niet te vervangen, en ik las alleen snel over het vervangen heen. Mijn excuses.

Wss grotere sproeier dus.




omg ik blaat nu echt onzin

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 1-12-2007 om 21:46 uur.
 
Viertakt uber alles.
Thijsje 1-12-2007 21:46 Print reply

Posts: 1687
of dus die gasnaald hoger...

kan gebeuren, heb ik ook eens hoor haha
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
ChielTZR 1-12-2007 21:49 Print reply

Posts: 6016
ik ben vorige week (ongeveer, weet namelijk nie precies wanneer) effe naar de plaatselijke brommerboer geweest om zon gasnaald te halen, hij heeft dat clipje (volgens mij) de 2e van de 5 (van boven af) gezet. dus ik weet niet wat standaard, of normaal is

mischien beetje vaag uitgelegd, ma ik weet nie anders hoe

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
benellifan 1-12-2007 21:51 Print reply
Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
[...]

ghi
4takt is compleet andere techniek dan 2takt
kun je opzich niet gaan vergelijken.

daarby denk ik dat die 4takt van jou watergekoeld is...
deze is *denk ik wel* lucht gekoeld,, en als je in devry staat heeft deze dan geen koeling, maar watergekoeld wel.

zit nogal verschil in.

by die 2takt zul je daardoor oko snel warmloop plekken kunnen krijgen.



als je had gekeken had je geweten dat het een honda ss50 is en dus luchtgekoeld tevens met veel minder koeloppervlakte dan een 2takt cilinder en een 4takt wordt nog warmer ook dus dat is geen excuus en ik bedoelde te zeggen dat het voor een 4t schadelijker is om volgas in zijn vrij te brullen dan bij een 2takt omdat je bij een 4takt allemaal extra onderdelen hebt zoals tuimelaar kleppen etc
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
ChielTZR 1-12-2007 21:53 Print reply

Posts: 6016
waarom zouden trekkers en andere diesels ook maximaal 2800 toeren maken waar benzine motoren met gemak het dubbele halen
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Thijsje 1-12-2007 22:23 Print reply

Posts: 1687
@benellifan: als ik idd ff gekeken had ja.
sorry, maar 2takt blijft in mýn ogen, schadelijker.
deze heeft elke slag een exlosie
4takt om de 2 hele slagen...

@chieltl: die halen de trekkracht onderin de toeren weg, hogere toeren hebben de trackers/andere diezels minder trekkracht.


 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
ChielTZR 2-12-2007 19:24 Print reply

Posts: 6016
hoe sluit je topics? of gaat da automatisch

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
benellifan 2-12-2007 19:34 Print reply
Posts: 1553
hoeft niet gewoon laten zakken
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Dit topic is 2331 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved