Hij zegt dat hij hem heeft vervangen, hij zegt niet dat hij er eerder neit in zat, ik heb eerder het gevoel dat hij zijn carb eraf heeft gehad, en dat hij daar nu valse lucht trekt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chieltl
in zijn vrij is het hetzelfde, maar in zijn vrij maak ik nie zoveel toeren om het blok zo min mogelijk te belasten, kan het mischien de gasnaald zijn? (vorige week ofzo namelijk vervangen, daarvoor zat er nooit een in)!
ik ben vorige week (ongeveer, weet namelijk nie precies wanneer) effe naar de plaatselijke brommerboer geweest om zon gasnaald te halen, hij heeft dat clipje (volgens mij) de 2e van de 5 (van boven af) gezet. dus ik weet niet wat standaard, of normaal is
mischien beetje vaag uitgelegd, ma ik weet nie anders hoe
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
ghi
4takt is compleet andere techniek dan 2takt
kun je opzich niet gaan vergelijken.
daarby denk ik dat die 4takt van jou watergekoeld is...
deze is *denk ik wel* lucht gekoeld,, en als je in devry staat heeft deze dan geen koeling, maar watergekoeld wel.
zit nogal verschil in.
by die 2takt zul je daardoor oko snel warmloop plekken kunnen krijgen.
als je had gekeken had je geweten dat het een honda ss50 is en dus luchtgekoeld tevens met veel minder koeloppervlakte dan een 2takt cilinder en een 4takt wordt nog warmer ook dus dat is geen excuus en ik bedoelde te zeggen dat het voor een 4t schadelijker is om volgas in zijn vrij te brullen dan bij een 2takt omdat je bij een 4takt allemaal extra onderdelen hebt zoals tuimelaar kleppen etc
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
@benellifan: als ik idd ff gekeken had ja.
sorry, maar 2takt blijft in mýn ogen, schadelijker.
deze heeft elke slag een exlosie
4takt om de 2 hele slagen...
@chieltl: die halen de trekkracht onderin de toeren weg, hogere toeren hebben de trackers/andere diezels minder trekkracht.