Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - twv van 110 of 125cc 5bak?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 742 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46572 - twv van 110 of 125cc 5bak?
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Citta92 4-12-2007 19:03 Print reply

Posts: 614
welke sproeier kan ik het best mee gaan beginnen? nu zit er 96 in me dell orto.
Als ik rond 110/120 zit zal ik wel dicht in de buurt zitten neem ik aan?
 
derbi racer 4-12-2007 19:06 Print reply

Posts: 1037
dat kan je het beste zelf bepalen door er op te rijden maar ik denk dat je dan idd wel in de buurt zit

 
Makrolon 4-12-2007 19:08 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
welke sproeier kan ik het best mee gaan beginnen? nu zit er 96 in me dell orto.
Als ik rond 110/120 zit zal ik wel dicht in de buurt zitten neem ik aan?

ik heb geen idee welke sproeier, maar 110 zit al in mn 70 malossi, lijkt me dus dat ie heel wat groter mag.
 
KTM 525 EXC Supermoto
mr200r 4-12-2007 19:49 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Oke mensen, me keuze is gemaakt.

Me 110cc malossi ga ik morgen ophalen.
Ik laat van 't weekend gelijk me kop draaien en ga me 21mm afstellen op vertanding van 16/38

Ik koop hem in voor 50 euro geen geld vind ik, hij zegt dat die super is dustjah.

Kijken hoe die loopt hopelijk wel 110+ anders voel ik me belachelijk belazerd, want 100cc opgeboorde 80cc loopt al 110:p

Nu we zullen zien

Ik hoop het voor je maar 100+ is moeilijk bij 80cc lange slag blok.
 
mr200r
Citta92 6-12-2007 8:12 Print reply

Posts: 614
Ik heb de cilinder gehaald, zit er verder prima uit.
Geen warmlopers of andere ongein.
Er zit een nieuwe immitatie zuiger bij, maar me vraag is waarom als ik de zuiger erin doe(na heel veel moeite) blijf die elke x bij de uitlaatpoort hangen?
Hij gaat er al zo moeilijk in, haast niet te doen gewoon, als je zonder zuigerveren doe is het makkelijk met lijkt het wel niet te kunnen en de zuigerveren te dik zijn, ze komen buiten de zuiger uit.

Iemand suggesties?

Mvg
 
Citta92 6-12-2007 10:29 Print reply

Posts: 614
Het is immi zuiger , er staat op de kop van de zuiger IN op.

Als ik in naar de uitlaatpoort laat wijzen zit die steeds vast/klem.

Als ik hem naar me inlaat zet is het soepel .
glijdt die er netjes strak in, (haast nieuwe zuiger dus inrijden moet nog inslijten).

Mvg

Hoe hoort t nou?
 
Citta92 6-12-2007 16:16 Print reply

Posts: 614
iemand?
 
Jarco 6-12-2007 16:17 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
Het is immi zuiger , er staat op de kop van de zuiger IN op.

Als ik in naar de uitlaatpoort laat wijzen zit die steeds vast/klem.

Als ik hem naar me inlaat zet is het soepel .
glijdt die er netjes strak in, (haast nieuwe zuiger dus inrijden moet nog inslijten).

Mvg

Hoe hoort t nou?


Hoe kom je uit met je slotjes?
 
- Han - 6-12-2007 16:17 Print reply

Posts: 9667
is het niet een overmaat zuiger met een originele boring cilinder?
 
<10.000 posts
Citta92 6-12-2007 16:18 Print reply

Posts: 614
bedoel je ?

Gewoon de 2 openingen van me zuiger wijzen nu naar de uitlaat poort, zo gaat die het beste op en neer.
Dus IN naar inlaatpoort.

Als ik andersom doe blijf die overal vasthaken.

En kan uberhaud wel een immi zuiger in malossi cilinder? las x dat dat niet kan/mag?

Scheeld het prestaties?

Mvg
 
bikkeltje 6-12-2007 16:18 Print reply

Posts: 2380
je moet niet altijd kijken naar waar in staat of het pijltje. ALs ik een andere zuiger erop zet, doe ik gewoon ff kijken aan welke kant de zuigerveren nergens inhappen.
DUs gewoon ff de zuiger erbij houden en ff kijken.
 
Splendid 6-12-2007 16:21 Print reply

Posts: 8421
IN moet naar de inlaat..

lijkt me vrij logisch, als die anders bljift hangen, en met in naar de inlaat niet:P

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 6-12-2007 om 16:22 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Citta92 6-12-2007 17:52 Print reply

Posts: 614
Oke ik laat morgen me kop uitdraaien, maar hij gaat zo zwaar joh, zonder zuigerveren is het heel netjes, zeer strak maar togh beetje speling dat is gewoon netjes.

Maar dan met zuigerveren erop gaat die aardig strak je krijg hem er gewoon al zeer moeilijk in enz.
Kan ik gewoon zo rijden of beter andere zuiger?


 
Sypie_Honda 6-12-2007 18:09 Print reply

Posts: 13830
meet hem anders gewoon even op

of je doet je zuigerveren even los in je cilinder, kijken of het dan wel goed gaat.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Citta92 7-12-2007 10:03 Print reply

Posts: 614
cilinder is 5,45 en zuiger is 5.4
 

Dit topic is 9022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved