Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - twv van 110 of 125cc 5bak?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 700 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46572 - twv van 110 of 125cc 5bak?
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BSTS 1-12-2007 19:18 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
140 km/h is wel erg optimistisch hoor.




zwaar vertand moet het makkelijk lukken met een 5 of 6 bak.

( ik heb het levende bewijs bereden )
 
sprintjah
- Han - 1-12-2007 19:18 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
140 km/h is wel erg optimistisch hoor.


140 euro, geen km/h
 
<10.000 posts
- Kevin - 1-12-2007 19:18 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
ik weet niet wat je aan je blok tandwielen veranderen wil ?

Je tandwielen waar je ketting over rolt zou ik idd zo zwaar mogelijk doen,

15-42 heb je vast wel liggen, als het kan zwaarder natuurlijk


Zwaarste wat mogelijk is: 17 voor 35 achter. Heb ik geijkt 145 a 150 km/h mee gehaald.

Mooie vertanding is: 16 voor 42 achter. Dat zit nu op mijn MT8. Trekt echt verschrikkelijk hard op en heeft een top van 130 a 135 km/h.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
ja oke, maarja 300 euro voor malossi vind ik persoonlijk erg veel geld, terwijl 175 euro voor 125cc cilinder betaald.
Dat is verschil:p

mvg


Malossi is inderdaad een stukje duurder. Ik vind de Malossi wel de beste cilinder voor een mooie setup. Check mijn MT8 gallery en voertuiggevens anders even. Als je nog meer vragen hebt, kan ik waarschijnlijk wel beantwoorden.

 
wipe-out 1-12-2007 19:19 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


140 euro, geen km/h


Hmm, ja, nu je het zegt, nu zie ik het :P.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Zwaarste wat mogelijk is: 17 voor 35 achter. Heb ik geijkt 145 a 150 km/h mee gehaald.


Op de weg, of op een testbank ofzo?

Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 1-12-2007 om 19:20 uur.
 
honda fryslan 1-12-2007 19:20 Print reply

Posts: 1914
140 is wel te halen maar dan moet je veel aanpassen... goede uitlaat(opmaat), carburateur, carters aanpassen, kop opmaat etc. etc..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Citta92 1-12-2007 19:21 Print reply

Posts: 614
mopshop heeft geen 110cc meer, wel die 125cc parmakit.
Iemand ervaring ermee of enige ideeen over die cilinder? sneller of langzamer?
 
ikkejw 1-12-2007 19:21 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Zwaarste wat mogelijk is: 17 voor 35 achter. Heb ik geijkt 145 a 150 km/h mee gehaald.

Mooie vertanding is: 16 voor 42 achter. Dat zit nu op mijn MT8. Trekt echt verschrikkelijk hard op en heeft een top van 130 a 135 km/h.

[...]


Malossi is inderdaad een stukje duurder. Ik vind de Malossi wel de beste cilinder voor een mooie setup. Check mijn MT8 gallery en voertuiggevens anders even. Als je nog meer vragen hebt, kan ik waarschijnlijk wel beantwoorden.




ik heb 17/42 op m'n 70 imi, rijdt tegen de 90, lekker laagtoerig bij < 60.

18/34 was het zwaarste geloof ik
 
Preserve nature - Always wear a helmet
honda fryslan 1-12-2007 19:23 Print reply

Posts: 1914
tandwiel 18 op een hondablok? vertel mij hoe je dat doet
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
- Han - 1-12-2007 19:24 Print reply

Posts: 9667
18 past niet, bij een 17 loopt die al af en toe een beetje aan op het carter

bestaat ok niet
 
<10.000 posts
BSTS 1-12-2007 19:24 Print reply

Posts: 4241
Als je een cilinder hebt met zo verschrikkelijk veel koppel + ook nog eens een hele zware vertanding. dan trekt die echt lekker door ) koppel .

Top snelheid zou hoog moeten liggen, en trekkracht zou minderen.

maar ik weet wel zeker dat de kracht er genoeg is voor dikke 120 + zowieso.
 
sprintjah
-simon- 1-12-2007 19:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Als je een cilinder hebt met zo verschrikkelijk veel koppel + ook nog eens een hele zware vertanding. dan trekt die echt lekker door ) koppel .

Top snelheid zou hoog moeten liggen, en trekkracht zou minderen.

maar ik weet wel zeker dat de kracht er genoeg is voor dikke 120 + zowieso.


120 is met geveilde 80 en 17-42 ofzo al te halen en dan is er ook nog meer te crossen en door de bossen te jagen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BSTS 1-12-2007 19:27 Print reply

Posts: 4241
ik heb zelf een orgineel 80 cc blok helemaal op paar dingen na.

Ik heb een hpi ontsteking en een slome uitlaat, en ik rijd dikke 90 met mijn nsr ( zelfs nog 4 bak )

met een 6 bak haal ik zeker weten dikke 100 + want de kracht is er alleen de 2 versnellings en de tandwiel verhouding nog niet.
 
sprintjah
Citta92 1-12-2007 19:27 Print reply

Posts: 614
Wat is die parmakit nou ?
 
- Han - 1-12-2007 19:28 Print reply

Posts: 9667
zeta dacht ik

dus ook goed
 
<10.000 posts
BSTS 1-12-2007 19:29 Print reply

Posts: 4241
daar zijn de meningen dus ook duidelijk voer verdeelt

nogmaals: athena of malossi overwegen.
 
sprintjah

Dit topic is 9019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved