Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch maxi opvoeren !

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46553 - puch maxi opvoeren !
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rubenzzz 30-11-2007 18:50 Print reply
Posts: 222
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PUCH_wiebe_PUCH
homoet ze zeggen toch dat dat een zeer snelle uitlaat is?? is dat ook zo?? en met wat voor uitlaat kan je het kwa snelheid vergelijken


Ik denk dat het lijkt qua snelheid op een Endy Reverse terugloop uitlaat. Met homoet zit je in ieder geval altijd goed met een snelle setup. Wat voor sproeier zit er nu in? en hoe snel gaat hij nu?
 
Quad Power!
supermotard piloot 30-11-2007 19:30 Print reply
Posts: 138
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-yzf
of boor gaten op de GOEDE plek in je koppeling word die een stuk lichter van en trekt die harder. gooi er voor een groter tandwiel op en hij trekt even hard



dat zou je kunnen doen maar als je uit het eene gat meer gewicht haalt dan het andere gat of niet goed verdeelt heb raakt die uit ballans en dan denk ik dat je krukas lagers naar de kloten gaan dus dat lijkt me eigelijk niet zoon slim plan
 
erwin fs1 30-11-2007 19:57 Print reply

Posts: 897
op de goede plek zegt ie toch
 
vake bej te bange....
Harold 30-11-2007 20:13 Print reply

Posts: 1052
Heb je een 2 of 3 klauws koppeling?
bij 2 klauw hoef je geen gaten gaan boren(slipt uit zichzelf al eerder dan een 3 klauw), veertjes helemaal indraaien en 3 slagen terug (of iets meer wil je ze langer heel houden. Bij 3 klauw heeft het meer zin om gaten te boren.

Gewoon een gat boren met boortje 3 en die als sjabloon gebruiken voor de andere 2. Dan groter boren (kwestie van testen) en wegen of ze nog het zelfde gewicht hebben. Zoniet, bij vijlen.

Ga geen veertjes inkorten, dan gaat i juist eerder aanpakken en kom je helemaal niet meer snel vooruit.

Alle klauwen moeten tegelijk naar buiten komen. Dit kun je afstellen door er bijvoorbeeld een emmer water aan het einde van het segmentje (als je gaten er in hebt kun je het daar aan haken)te hangen. Dan vullen met water todat hij los komt van z'n rust punt.
Dan met die hoeveelheid water de andere segmenten bij langs en door middel van de stelschroef in/uit te draaien zo stellen dat die ook net los komen.
Wel zorgen dat je je koppeling steeds onder de zelfde hoek in bijvoorbeeld een bankschroef plaatst.
 
puch en mt5 POWER 30-11-2007 20:39 Print reply

Posts: 83
twee slagen uit draaien dan heb je het maximalen eruit op een nog veiligemanier
kijk maar is op

www.puchmaxi.nl


 
ik heb nog een puch tekoop dus als je er nog een wil standaard puchje in dronten ?????????? hell was full ! So I came back honda!!!!!!!
PUCH_wiebe_PUCH 1-12-2007 12:06 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubenzzz
[...]


Ik denk dat het lijkt qua snelheid op een Endy Reverse terugloop uitlaat. Met homoet zit je in ieder geval altijd goed met een snelle setup. Wat voor sproeier zit er nu in? en hoe snel gaat hij nu?




oke bedankt
er zit een 76 sproeier in volgens mij en hij rijd 75 op een honda mb teller!
 
PUCH_wiebe_PUCH 1-12-2007 12:14 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
Heb je een 2 of 3 klauws koppeling?
bij 2 klauw hoef je geen gaten gaan boren(slipt uit zichzelf al eerder dan een 3 klauw), veertjes helemaal indraaien en 3 slagen terug (of iets meer wil je ze langer heel houden. Bij 3 klauw heeft het meer zin om gaten te boren.

Gewoon een gat boren met boortje 3 en die als sjabloon gebruiken voor de andere 2. Dan groter boren (kwestie van testen) en wegen of ze nog het zelfde gewicht hebben. Zoniet, bij vijlen.

Ga geen veertjes inkorten, dan gaat i juist eerder aanpakken en kom je helemaal niet meer snel vooruit.

Alle klauwen moeten tegelijk naar buiten komen. Dit kun je afstellen door er bijvoorbeeld een emmer water aan het einde van het segmentje (als je gaten er in hebt kun je het daar aan haken)te hangen. Dan vullen met water todat hij los komt van z'n rust punt.
Dan met die hoeveelheid water de andere segmenten bij langs en door middel van de stelschroef in/uit te draaien zo stellen dat die ook net los komen.
Wel zorgen dat je je koppeling steeds onder de zelfde hoek in bijvoorbeeld een bankschroef plaatst.


er zit een 2klauws koppeling in!
 
PUCH_wiebe_PUCH 1-12-2007 13:18 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubenzzz
[...]


Ik denk dat het lijkt qua snelheid op een Endy Reverse terugloop uitlaat. Met homoet zit je in ieder geval altijd goed met een snelle setup. Wat voor sproeier zit er nu in? en hoe snel gaat hij nu?



welke homoet uitlaat moet ik hebben?? de p4 of p6
 
mtx-motard 1-12-2007 13:20 Print reply

Posts: 14947
6p voor 70 cc
4p voor 50 cc
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
PUCH_wiebe_PUCH 1-12-2007 13:31 Print reply
Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
6p voor 70 cc
4p voor 50 cc



hartstikke bedankt


 
PUCH_wiebe_PUCH 1-12-2007 13:33 Print reply
Posts: 132
jeeetje mina mensen ik sta er echt verstelt
van hoeveel mensen hier wat zeggen top hoor want ik kan dit allemaal wel gebruiken!

voor alle mensen die hier wat zeggen of nog zeggen gaan hartstikke bedankt voor alle informatie


Dit bericht is gewijzigd door PUCH_wiebe_PUCH op 1-12-2007 om 13:34 uur.
 
Jurk 2-12-2007 19:44 Print reply
Posts: 18
de uitleg om je koppeling te verlaten is nu uitgelecht voor een tomos niet een puch

voor een puch hoef je alleen de schroefjes helemaal in te draaien en dan weer 2 slagen uit dan staat ie redelijk afgesteld

de uitlaat die je er misschien het beste onderr kan hangen zal toch een proma cc zijn want dat blijft hij ook nog een beetje optrekken aangezien als je er een dikke homoet op zet hij niet meer van zijn plek komt omdat die uitlaat veel te hoogtoerig is
 
PRO TUNING 2-12-2007 20:06 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PUCH_wiebe_PUCH
homoet ze zeggen toch dat dat een zeer snelle uitlaat is?? is dat ook zo?? en met wat voor uitlaat kan je het kwa snelheid vergelijken


Simonini voor sneller optrekken en de zelfde top als een Homoet
 
Thijsje 2-12-2007 20:08 Print reply

Posts: 1687
op www.puchforum.net kun je heel veel informatie uithalen, by de faq weg.

www.puchmaxi.nl is ook erg veel informatie te vinden.

 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
Honda mtx80 r2 2-12-2007 21:46 Print reply
Posts: 2
ik vind die puchjes nie egt iets de mijne liep constant kapot... daarom benk overgestapt naar een mtx80 r2 da trekt wel lekker door

Dit bericht is gewijzigd door Honda mtx80 r2 op 2-12-2007 om 22:14 uur.
 

Dit topic is 4526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved