Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - GESLAAGD!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4649 - GESLAAGD!!!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 10-7-2002?19:20 Print reply

Posts: 7387
jah ik weet niet als ik 18 ben wat voor motor ik wil dus ik ga denk ik dan doen, ga ik naar safe motors en huur je een weekje een bepaalde type motor, een racer/chopper/crosser/supermotard enz en dan ga ik gewoon kijken wat voor soort type mij het meest bevalt en dan zo'n soort motor halen, dat lijkt mij wel een slimme manier om er achter te komen.

want een racers vind ik heeeeel gaaf en vet coole dingen maar ik ben te groot, dus dat valt weer af, ik vind al heeeel lang een supermotard heel erg mooi en ze lijken mij heel erg degelijk als je bijna niet op de snelweg zit. maar voo rhet zelfde geld vind ik zo'n supermotard maar niks, dus is dit wel een mooie manier om er achter te komen vind ik
 
He?
SIWWN 10-7-2002?19:38 Print reply
Posts: 7079
Racer kun je niet huren, tenminste geen R1 enzo..

alleen die 600cc'tjes


En supermotard kun je volgens mij ook niet huren
 
Blukaap 10-7-2002?19:51 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Quote:
Originally posted by: Blukaap?
............

Tijdens de meeting kan dat.


Tot maandag dan maar he .
 
Bastila is lief
Rene 10-7-2002?20:23 Print reply
Posts: 2573
ejj gefeliciteerd kerel,
en in 1x, goed goed goed goed
nou kende dan (naja, alstie het weer doet)
eindelijk weer vehgen
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Zeta-boy 12-7-2002?23:36 Print reply

Posts: 2066
Dit was trouwens mijn lesmotor:


In vergelijking met mijn voorgaande brommers is deze Suzuki GN250 speelgoed. Er zat geen kracht in en hij pakte zeer klote op. Het gas was niet normaal te doseren. Erg lastig met de speciale verrichtingen en de motor kwam niet boven de 120 km/h uit:a. Dit zal dus never nooit mijn motor worden. Er zat geen enkele uitdaging in.

 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Blorn 13-7-2002?00:46 Print reply

Posts: 13825
dus jou voorgaande brommer liepen allemaal harder dan 120??
 
Kouwe Arie 13-7-2002?01:00 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?


In vergelijking met mijn voorgaande brommers is deze Suzuki GN250 speelgoed. Er zat geen kracht in en hij pakte zeer klote op. Het gas was niet normaal te doseren. Erg lastig met de speciale verrichtingen en de motor kwam niet boven de 120 km/h uit:a. Dit zal dus never nooit mijn motor worden. Er zat geen enkele uitdaging in.



gewoon een IRRITANTE VIEZE KUTMOTOR dus
 
wipe-out 13-7-2002?11:00 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

dus jou voorgaande brommer liepen allemaal harder dan 120??


die mbx wel denk ik, en dat mt'tje met 80 blok (met 110 imi toch ofzo?) die ze ook in beslag hebben genomen ook wel neem ik aan.
 
Neonlampje 13-7-2002?12:35 Print reply

Posts: 14825
Heej gefeliciteert man!!!

Ik heb woensdag ook ff voor de verandering mn havo examentje binnengehaald, jajaja na honderden jaren gekloot op middelbare scholen waar ik niet tegen het regliment kon, eindelijk!!
 
Pingu 13-7-2002?15:50 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Waarom geen nsr 250 r?? Is 2-takt. Daar wil ik liever niet op rijden. MOet je vaak hoog in toeren blijven om kracht te hebben.

:p zit toch een powervalve in... en ik denk dat een nsr250 over de hele linie veel meer kracht heeft dan die xl hoor. jij werd er zelfs door jaimie met zen 110 uitgereden.... marruh je moet het zelf weten, iig gefeliciteerd
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Zeta-boy 13-7-2002?17:17 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: Pingu?

Quote:
Waarom geen nsr 250 r?? Is 2-takt. Daar wil ik liever niet op rijden. MOet je vaak hoog in toeren blijven om kracht te hebben.

:p zit toch een powervalve in... en ik denk dat een nsr250 over de hele linie veel meer kracht heeft dan die xl hoor. jij werd er zelfs door jaimie met zen 110 uitgereden.... marruh je moet het zelf weten, iig gefeliciteerd

Ik werd er idd door jaimie uitgereden, de eerste 80 meter. Maar dat kwam omdat ik vanuit zijn 2 moest wegrijden. Dat er een powervalve in zit klopt, maar ik heb op de mito van $tranger gereden, ook met powervalve en dat vond ik niks. Als je praat over kracht, bedoel je dan pk's of koppel. Ik heb max 23 kw en een maximaal koppel van 40,6 Nm.

Bedankt nog.

[This message is edited by Zeta-boy on 13-7-2002 17:21]
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Pingu 13-7-2002?19:17 Print reply
Posts: 1842
koppel is van een 4takt wel hoger natuurlijk en het zal lekkerder rijden, maar ik vind een 2takt gewoon vetter......
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Broske 13-7-2002?19:30 Print reply
Posts: 532
marre....een mito is ok wel langzamer als nsr...
 
wepp
jarno 13-7-2002?19:46 Print reply
Posts: 102
Quote:
Originally posted by: SIWWN ( JUNK TWOEH )?

Racer kun je niet huren, tenminste geen R1 enzo..

alleen die 600cc'tjes


En supermotard kun je volgens mij ook niet huren

en wat is er mis met een 600cc kijk naar de gsx-r 600 en als je de motorbladen leest kan je daar toch sneller mee rijden dan de 1000cc versie(zie de nieuwste MOTOR)en tegenwoordig zijn die 600cc motors errrruggg snel.

[This message is edited by subduc on 13-7-2002 19:48]
 
Pingu 13-7-2002?22:52 Print reply
Posts: 1842
ja ik heb hem net gelezen , alleen komt dat omdat dat op een circuit is getest he... dus kun je de hogere bochtensnelheid, het makkelijker omgooien enzo goed benutten (ik praat net alsof ik er zelf op heb gereden.... was het maar zo )
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 1568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved