Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch vraag

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1161 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46474 - Puch vraag
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 740 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rieju_Stefan 24-11-2007 14:38 Print topicpost

Posts: 1146
Als ik met mijn puch ga rijden dan komt er rook uit de cilinder ( uit het gat waar de bougie in zit )

En hij maakt ook lang niet zoveel toeren..

Waar kan dit aan liggen?

( er zit wel een soort van bobbel in de cilinder kop, misschien dat het daar aan ligt maar dat weet ik nie )
 

gerwin88 24-11-2007 14:41 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Als ik met mijn puch ga rijden dan komt er rook uit de cilinder ( uit het gat waar de bougie in zit )

En hij maakt ook lang niet zoveel toeren..

Waar kan dit aan liggen?

( er zit wel een soort van bobbel in de cilinder kop, misschien dat het daar aan ligt maar dat weet ik nie )

die bobbel hoort zo, alleen sluit je kop of je bougie dan niet goed af..
is de bougiedraad nog goed?
 
VW rider for live
Saknet 24-11-2007 14:41 Print reply

Posts: 10355
bobbel? foto?

draai je bougie eens wat vaster dan moet dat rook over zijn (niet te vast, dan draai je je schroefdraad stuk, niet te los, dan tril je je schroefdraad stuk)

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Rieju_Stefan 24-11-2007 14:44 Print reply

Posts: 1146
Ja maar de draadstangen zitten er ook niet goed vast in, dus dan ligt het daar aan?


En hoe komt het dat hij nie harder wil dan ongeveer 20?
Hij moet veel meer toeren kunnen maken normaal..
 
gerwin88 24-11-2007 14:48 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Ja maar de draadstangen zitten er ook niet goed vast in, dus dan ligt het daar aan?


En hoe komt het dat hij nie harder wil dan ongeveer 20?
Hij moet veel meer toeren kunnen maken normaal..


dat betekent dus dat je cilinder+kop ook niet goed vastzitten?
fix dat dan zobiezo eerst, anders wil die nooit goed lopen
 
VW rider for live
Rieju_Stefan 24-11-2007 14:50 Print reply

Posts: 1146
Ok..

Kan dat dan ook met die toeren temaken hebben?
 
fs180 24-11-2007 15:24 Print reply

Posts: 1346
ja
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Rieju_Stefan 24-11-2007 15:32 Print reply

Posts: 1146
Ok dan doe ik dat wel eerst
 
supermotard piloot 25-11-2007 23:09 Print reply
Posts: 138
ik weet niet of je het zelf al door had maar er moet dus een andere cilinder kop op, je kan miss een beetje gaan tappen maar dat lijkt me als nog niet erg stevig
 
fs180 25-11-2007 23:24 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotard piloot
ik weet niet of je het zelf al door had maar er moet dus een andere cilinder kop op, je kan miss een beetje gaan tappen maar dat lijkt me als nog niet erg stevig


 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Yamaha-DTR 25-11-2007 23:30 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotard piloot
ik weet niet of je het zelf al door had maar er moet dus een andere cilinder kop op, je kan miss een beetje gaan tappen maar dat lijkt me als nog niet erg stevig


Waarom praat je poep?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 26-11-2007 0:23 Print reply

Posts: 9841
omdat ie een bafferd is.

 
Too cool for school!

Dit topic is 740 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved