Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 759 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 202 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

unxplained 14-1-2008 20:56 Print reply
Posts: 29
Hoi,

Ik heb de mogelijkheid om een peugeot TKR te kopen voor een prikje. Er is wel een probleempje mee. De huidige eigenaar omschrijft het als volgt:

Welja, als je hem start dan start ie normaal vlot (niet direct, maar toch vlot) als je dan direct gas geeft slaat ie af (wss slechte afstelling ofzo). Als je dan in snokjes in gas geeft komt hij wel op toeren. Dat lukt zo 2-3 keer dan zakt ie naar stationair, blijft heel even stationair draaien en valt af. Ik heb zelf al een kleine sproeier geprobeerd => geen effect, start gwn slecht met die kleinere, dus te klein. En de sproeier die erin zat was een 72, wat bij mijn weten al groter is dan standaard. Ik heb ook al gehoord dat het probleem zou kunnen bij de vario liggen. Of mss nog valse lucht enzo...


Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 
Henk-88 14-1-2008 21:03 Print reply

Posts: 26703
Het zou een 'verstopping' (vuiligheid) kunnen zijn in het benzinetraject, bijvoorbeeld in het benzinefilter maar het zou ook een verkeerd afgestelde vlotter kunnen zijn

en misschien is het wel iets anders
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Geared 14-1-2008 21:05 Print reply

Posts: 606
het kan ook zijn dat die gewoon heel zwak is afgesteld, dat die gewoon nog niet warm is.

dus als je de choke inhoud, blijft die als het goed is wel lopen.

Dit bericht is gewijzigd door Geared op 14-1-2008 om 21:10 uur.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
MotoGPnsr 14-1-2008 21:39 Print reply

Posts: 332
hoii allemaal

ik ben een maand geleden geleden op mn muil gegaan met mn ouwe honda nsr.

alleen ketting lag eraf, en dat heb ik nu eindelijk gemaakt

maar nu loopt hij nog erger dan ooit tevoren.

hij moet heel lang in zn vrij voordat ik weg kan rijden, want als ik wat gas geef valt ie wel. (warm worden?)
en hij loopt heel onregelmatigg(toeren lopen soms omhoog)

eerste waar ik aan dacht was ergens een verstopping, dus ik heb mn complete carberateur en benzineslangetje+filter schoongemaakt.

helpt niet veel.

en probleem twee is dat wanneer ik er kwartiertje op rij dat er dan witte rook vanuit mn kuip omhoog komt (k durfde niet om te kijken waar het vandaan kwam, maar kep hem meteen uitgezet)


weet iemand wat er aan de hand is?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
senda80cc 14-1-2008 21:42 Print reply

Posts: 3434
die witte rook zal wel iets zijn wat tegen je hete blok aan ligt (plastic ofzo) misschien draden??

gewoon even alle electra na kijke.. eventueel ff nieuwe bougie? en als je dan je cabrateur goed schoon hebt gemaakt kan ik niks anders zeggen dan dat hij het gewoon normaal moet doen (zoals hij het eerst deed)
 
Keep on rockin' in a free world
yamaha dt sm 14-1-2008 22:11 Print reply

Posts: 72
ik heb na een vastloper een nieuwe cilinder nodig
omdat ik veel rijd wil ik eigenlijk geen 70cc
maar ik wil het bij 50 houden
2 spreken me aan mhr50 of hebo manston 50
welke is sneller?
en hebben jullie verder nog ervaringen?

bedankt

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-1-2008 22:12 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dt sm
ik heb na een vastloper een nieuwe cilinder nodig
omdat ik veel rijd wil ik eigenlijk geen 70cc
maar ik wil het bij 50 houden
2 spreken me aan mhr50 of hebo manston 50
welke is sneller?
en hebben jullie verder nog ervaringen?

bedankt



als je veel rijdt je kun je juist beter een 70 kopen ipv een hoogtoerige 50..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
yamaha dt sm 14-1-2008 22:14 Print reply

Posts: 72
nee maar ik bedoel van dat ik vaak veel politie tegen kom,
ik zit in leeuwarden op school dus kom ik die wel gauw eens tegen,
en daar zijn ze er ook niet verlegen van om een rollerbank neer te zetten
 
Jelle rs50 14-1-2008 22:15 Print reply
Posts: 521
@ moto Gp NSR.
haha ken het probleem. Stond op een drukke winkelstraat in de stad toen het gebeurde . Het is waarschijnlijk dat je kvs slangen niet goed op je cilinder zijn aangesloten. Hierdoor komt er kvs op ej cil, die is warm, en gaat onwijs roken.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-1-2008 22:15 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dt sm
nee maar ik bedoel van dat ik vaak veel politie tegen kom,
ik zit in leeuwarden op school dus kom ik die wel gauw eens tegen,
en daar zijn ze er ook niet verlegen van om een rollerbank neer te zetten


ook op rollerbank kom je met een snelle 50 niet beter weg als met een evensnelle 70
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
thunderbird - Forum en Sales Moderator 14-1-2008 22:15 Print reply

Posts: 7728
dat wou ik net zeggen, beter een redelijk tamme 70 dan een 50 die constant bovenin de toeren gereden dient te worden. dan rijd 70cc een stuk relaxter en bovendien minder slijtage
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
yamaha dt sm 14-1-2008 22:18 Print reply

Posts: 72
ja dat klopt wel maar ik wl eigenlijk geen 70cc
maar wat kan ik dan beter kopen?
hebo of mhr?
 
mtx-motard 14-1-2008 22:19 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dt sm
ja dat klopt wel maar ik wl eigenlijk geen 70cc
maar wat kan ik dan beter kopen?
hebo of mhr?


hebo
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
yamaha dt sm 14-1-2008 22:20 Print reply

Posts: 72
want? omdat ie sneller is?
Hoeveel toeren maakt zo'n hebo ongeveer?

Dit bericht is gewijzigd door yamaha dt sm op 14-1-2008 om 22:23 uur.
 
Erik 39 14-1-2008 22:23 Print reply

Posts: 15088
Deze week krijg ik mn DR50 cilinder binnen, een 50cc gietcilinder dus. Als ik die 2 tankjes inrij kan ik toch wel aardig gaan jagen?
(ca 250km). 500 lijkt me wat overdreven.

En onder welke toeren moet ik ong blijven? 7000 int begin?

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 14-1-2008 om 22:23 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Dit topic is 87473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 202 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved