Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1046 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 199 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 13-1-2008 21:54 Print reply

Posts: 13830
jah na een stukje rijden even met de olie snip er wat olie overheen kwakken, en uitsmeren met een doekje.

en gewoon 10W40 ofzo nemen, dat komt niet zo nauw.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
skabouter 13-1-2008 22:09 Print reply
Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skabouter
Welke tandwielverhouding kan ik het beste nemen op m'n honda mb? (wil veel koppel)
Setup:
110cc zeta
24mm mikuni+twin air
homoet uitlaat


 
mtx-motard 13-1-2008 22:48 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skabouter
[...]




15 42
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Mt5_grolsch 14-1-2008 7:29 Print reply

Posts: 2014
een oud type derbi blok past tog gewoon in een nieuw type frame?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
sander_DT 14-1-2008 8:29 Print reply
Posts: 378
weet iemand hoe ik aan een bedradings schema kom voor een yamaha dtr uit 2004?? of waar ik die kan vinden?

alvast bedankt!
 
ik heb 3 haren op men borst, ik ben een beer! ik ben een beer! (8)
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 14-1-2008 9:15 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
een oud type derbi blok past tog gewoon in een nieuw type frame?


Ja.
 
ikkejw 14-1-2008 10:39 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skabouter
[...]





17/35
 
Preserve nature - Always wear a helmet
joyzzy83 14-1-2008 14:30 Print reply

Posts: 150
Ik heb een tomos. Nou heb ik er een nieuw blok onder gezet en nieuwe carb. Nu start ie wel(en kan er ook mee rijden) maar kan ik niet stationair stil staan en hij start alleen met de chook naar beneden. Ik wil natuurlijk dat ie gewoon start en niet meer uitvalt. Heb al de stationair schoef geprobeerd maar zonder succes. Ook heb ik al 3x een andere sproeier er ingehad. van klein naar groot.

Weet iemand wat het kan zijn?
 
Tos Rules
Elco 14-1-2008 14:49 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joyzzy83
Ik heb een tomos. Nou heb ik er een nieuw blok onder gezet en nieuwe carb. Nu start ie wel(en kan er ook mee rijden) maar kan ik niet stationair stil staan en hij start alleen met de chook naar beneden. Ik wil natuurlijk dat ie gewoon start en niet meer uitvalt. Heb al de stationair schoef geprobeerd maar zonder succes. Ook heb ik al 3x een andere sproeier er ingehad. van klein naar groot.

Weet iemand wat het kan zijn?



valse lucht? pakkingen goed overal, spuit anders een deo rond spruitstuk carb cillinder voet, als die hoger stationair gaat lopen moet je op die plek pakking, vervangen
 
rik hulkenberg 14-1-2008 14:51 Print reply

Posts: 10029
mijn vlotterbak lekt aan de bovenkant dan kan ik toch de vlotter verbuigen maar moet ik hem naar boven of naar benee buigen
 
joyzzy83 14-1-2008 14:52 Print reply

Posts: 150
ik zit net te kijken maar er zit tussen de cilinder en de cilinder kop een vingerruimte tussen. En als ik gereden heb is er iets gedrupt op me uitlaat want die rookt dan een beetje.
 
Tos Rules
tvmierlo 14-1-2008 14:53 Print reply
Posts: 277
naar beneden.
 
Geared 14-1-2008 14:53 Print reply

Posts: 606
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joyzzy83
ik zit net te kijken maar er zit tussen de cilinder en de cilinder kop een vingerruimte tussen. En als ik gereden heb is er iets gedrupt op me uitlaat want die rookt dan een beetje.

gevalletje valse lucht dan lijkt mij zo.
 
In theorie zit er geen verschil tussen praktijk en theorie, maar de praktijk leert ons dat er wel verschil tussen theorie en praktijk zit.
joyzzy83 14-1-2008 14:55 Print reply

Posts: 150
dus hij moet gewoon beter aangesloten worden?
 
Tos Rules
renoeius 14-1-2008 14:56 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
mijn vlotterbak lekt aan de bovenkant dan kan ik toch de vlotter verbuigen maar moet ik hem naar boven of naar benee buigen


naar beneden, zodat de vlotter minder ver omhoog kan komen en er minder benzine in je vlotterkamer komt.
 

Dit topic is 85841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 199 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved