Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - membraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 658 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46435 - membraan
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 10623 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-11-2007 18:39 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]

dit is niet het goede voorbeeld voor een mod he...


dat doe je maar via inbox, ga eens optopic, tis geen klaslokaar nederlands hier

 
DTeR 10-12-2007 19:23 Print reply
Posts: 17
Zonder membraam werkt je carbarateur gewoon als uitlaat :P
 
rik hulkenberg 10-12-2007 19:25 Print reply

Posts: 10029
mischien is het een domme vraag maar waarom zit er op een puch geen membraam wat heeft die dan
 
markRD 10-12-2007 19:34 Print reply

Posts: 1178
Een membraamblok zou geen carterdruk meer over houden en zal dus niet functioneren...


en een sommige puchblokjes zijn zuigergestuurd...


*membraam

Dit bericht is gewijzigd door hammie99 op 10-12-2007 om 19:41 uur.
 
bikkeltje 10-12-2007 19:54 Print reply

Posts: 2380
vorig jaar ofzo heb ik met me oom een weddenschap gehad over of een membraan nodig is. Hij had vroeger er geen inzitten, en zei dat het ook niet nodig was. Dat het alleen voor meer weerstand zorgde. Ik dagt dat het er wel in moest duss hebben we op verschillende brommers zonder en met geprobeerd. En heel af en toe sloeg hij ff aan, maar viel gelijk weer uit. Of ging helemaal niet aan.
Het membraan is dus nodig om een brommer goed te laten lopen. Tenzij je een zuigergestuurd blok hebt zoals puch. Maar ik had het met honda'tjes uitgetest.
 
Stijn-db 17-11-2013 22:36 Print reply

Posts: 67
ey guys ik weet dat dit een erg oud topic is maar wel met precies het gene wat ik wil wete. maar een ding snap ik niet. ik rij namelijk al sinds vorig jaar op een honda nsr 50 zonder membraam. inderdaad trekt hij alleen goed in de powerband en houd hij wel daarvoor in. heeft iemand een vierkleps membraam voor mijn brom?

Dit bericht is gewijzigd door Stijn-db op 17-11-2013 om 22:36 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/profile/voertuig/19386 (nsr 50)
kpotmake 18-11-2013 0:40 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
ey guys ik weet dat dit een erg oud topic is maar wel met precies het gene wat ik wil wete. maar een ding snap ik niet. ik rij namelijk al sinds vorig jaar op een honda nsr 50 zonder membraam. inderdaad trekt hij alleen goed in de powerband en houd hij wel daarvoor in. heeft iemand een vierkleps membraam voor mijn brom?

Dit bericht is gewijzigd door Stijn-db op 17-11-2013 om 22:36 uur.

6 jaar oude topic kick ftw

en nog eens het verkeerde topic ook nog, hier hebben ze een sales afdeling voor gemaakt
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-11-2013 7:08 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
ey guys ik weet dat dit een erg oud topic is maar wel met precies het gene wat ik wil wete. maar een ding snap ik niet. ik rij namelijk al sinds vorig jaar op een honda nsr 50 zonder membraam. inderdaad trekt hij alleen goed in de powerband en houd hij wel daarvoor in. heeft iemand een vierkleps membraam voor mijn brom?

Dit bericht is gewijzigd door Stijn-db op 17-11-2013 om 22:36 uur.



Dat hoortin de sales en dat weet je verdomd goed
 

Dit topic is 10623 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved