Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - CR-250 gekauft

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1155 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4641 - CR-250 gekauft
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 10-7-2002?11:27 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

ik heb 1 keer op een 500cc 2takt gereden maar na 100m teruggereden en hem teruggeven want ik kon die hele krachten van die machine niet aan, de motor reed mij inplaats van andersom, dus in 1 keer met 620cc beginnen lijkt me niet verstandig


500cc 2takt is veel sneller dan 620cc 4takt. hoeveel pk heeft die ktm?

en die post van jorrick slaat weer eens nergens op... maar dat waren we al gewend van dat jongetje


500cc is helemaal niet zo super veel sneller als 620 ktm (als je de echte enduro heb de straatversie is traag)
honda cr500 heeft 65pk@6000rpm en 80nm@5000
ktm 620 heeft d8 ik ook iets van 60-65 pk alleen bij een hoger toerental.
Cr500 en ktm 620 zijn om mee te crossen beide veel te lomp. Veel te zwaar (ktm weegt iets van 130kg en dat is 40 meer als b.v, een 250) en ik vind ze allerbei niet fijn sturen (hoog zwaarte punt+andere stuurhoek als 125)
500cc trilt ook flink (krijg je lamme vingers van)
En je kan het vermogen van een 500/620 op de crossbaan toch helemaal niet gebruiken (leuk voor iemand van 2 meter en 90-100kg ofzo

wel leuk is dat als je met beide een half uur gereden hebt je alle vliegtuigtypes uit je hoofd kent.
De handelbaar heid van de ktm is ook veel minder als van b.v. een 125/250.



Dit is mijn broer op de ktm exc 620 van een neefje van me (mmmm daar vliegt een blowing 767 )
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 10-7-2002?11:38 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: DylanRS50??

cewl
ik ga binnenkort deze halen:

620cctjes

leg er wegbanden op
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Kouwe Arie 10-7-2002?13:41 Print reply
Posts: 2065
ik vind viertakt juist een vet geluid hebben
en ze rijden volgens mij ook veel fijner, (heb geen ervaring:() doordat de power wat meer uitgesme....blabla je kent de rest
 
Rudy 10-7-2002?13:44 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: kouwe Arie?

ik vind viertakt juist een vet geluid hebben
en ze rijden volgens mij ook veel fijner, (heb geen ervaring:() doordat de power wat meer uitgesme....blabla je kent de rest


het vermogen komt er wel wat mooier eruit.maar een cr500 heeft ook een hele brede powerband.
Een yamaha yz250f is lijkt qua powerband juistem meer op een 2-takt(zelf nooit op gereden)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
de_koen 10-7-2002?14:50 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Originally posted by: Rudy?

Quote:
Originally posted by: kouwe Arie?

ik vind viertakt juist een vet geluid hebben
en ze rijden volgens mij ook veel fijner, (heb geen ervaring:() doordat de power wat meer uitgesme....blabla je kent de rest


het vermogen komt er wel wat mooier eruit.maar een cr500 heeft ook een hele brede powerband.
Een yamaha yz250f is lijkt qua powerband juistem meer op een 2-takt(zelf nooit op gereden)

En yz250f zijn dat die nieuwe 4-takten die 13.500 toeren draaien? Serieuze concurrent van de 125 en 250 ers hoor,zeker op een technische omloop. :n
 
Honda 5-Bak te koop
Rudy 10-7-2002?14:56 Print reply

Posts: 3471
ja

ze zijn alleen zo duuuuuur en het geluid vind ik niet echt prachtig
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
NSR RULEZZ 10-7-2002?15:05 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

500cc 2takt is veel sneller dan 620cc 4takt. hoeveel pk heeft die ktm?

en die post van jorrick slaat weer eens nergens op... maar dat waren we al gewend van dat jongetje

hou je kop dan en stoor je er niet aan
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
de_koen 10-7-2002?15:05 Print reply

Posts: 5595
ja der komt ni echt een 4-takt gedonder meer uit vinnek meer zon schrel geblaat,maar een andere demper scheelt al veel denk ek.
Maar zon ding moet toch geweldig hard slijte of valt dat nogal mee?
 
Honda 5-Bak te koop
verwijderd 10-7-2002?15:18 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: NSR RULEZZ?jorrick

Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

500cc 2takt is veel sneller dan 620cc 4takt. hoeveel pk heeft die ktm?

en die post van jorrick slaat weer eens nergens op... maar dat waren we al gewend van dat jongetje

hou je kop dan en stoor je er niet aan


flikker jij nou maar op.. komt nooit wat nuttigs uit...
 
DylanRS50 10-7-2002?15:21 Print reply
Posts: 43
Quote:
Originally posted by: frank.arnhem?->honda

RS50, stap je over van je brommertje naar een 620cc crossmotor? Lijkt me niet zo verstanding, rijd er eerst maar eens proef op enn kijk of je hem wel baas kunt.

Symen, waarom verkoop je al die brommerzut niet? Das toch geen ene ruk meer aan als je op iets kan rijden met zoveel power


ik heb al ervaring op een 250 dus dat lukt wel..
en voor mensen met ervarin met een 250'er... hoe bevalt het bij jullie?
 
webmaster www.ApriliaRS50.tk
Rudy 10-7-2002?15:23 Print reply

Posts: 3471
ik vind ze wat lomper en onhandelbaarder
men rijd meestal met een 250 sneller dan met een 500 of 620

en wat us ervaring 1 keer op gereden of vaak en op een crosscircuit
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 10-7-2002?16:00 Print reply

Posts: 3471
heb zelf paar jaar bij motozaak gewerkt dus op veel verschillden motoren gereden (was husqvarna dealer)

[This message is edited by Rudy on 10-7-2002 16:05]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Kouwe Arie 10-7-2002?16:06 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Originally posted by: Rudy?

heb zelf paar jaar bij motozaak gewerkt dus op veel verschillden motoren gereden (was husqvarna dealer)

[This message is edited by Rudy on 10-7-2002 16:05]


Wij hebben ook een husqvarna in de garage staan :n maar das dan wel zo'n herrie grasmaaiertje
 
Rudy 10-7-2002?16:09 Print reply

Posts: 3471

Cilinderinhoud 93.6 cm?
Vermogen 5.2/4.9 (CE) kW / 7.1/6.6 (CE) pk


vette race krukas




nee die bedoelde ik niet






deze bedoelde ik



ze hebben trouwens ook een best gave brommer zie ik hier op hun site

[URL[t]]http://www.husqvarna.it/en/enduro/prodotti2k2_wr50.html[/t]Husqvarna wr50[/URL]

Die uitlaat is echt wel bruut



[This message is edited by Rudy on 10-7-2002 16:18]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 10-7-2002?17:33 Print reply
Posts: 4082
woooooot, ik heb zonet ff langs de weg gecrossed, en op de weg.
ik kan pas in de 4e versnelling gas geven van de 5 :n :n :n :n :n dan zweeft je voorwiel ook nog in de lucht (autowheelie), maar als je voorop zit gaat ie net niet echterover :n in de lagere versnellingen moet je niet vol gas geven , de vorige eigenaar zei dat ie in z'n 5 ook nog wel op het achterwiel wou, maar dat heb ik niet geprobeert. en ik heb nog een stuk of 6 burnouts gedaan in het gras in de 5e versnelling, de drek spuit echt super ver en dan gewoon erop gaan zitten, hij blaast gewoon volle toeren door en dan rijdt je burnend weg

ik ben blij
 

Dit topic is 1808 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved