Ophogen kan met pakkingen, maar een aluminiumplaatje oid lijkt mij beter.
Heb je al gekeken of de spoelkanalen wel overeen komen?
Gewoon even een pakking van een dt pakken en er op leggen, zie je het snel. Een dt cilinder heeft een 3e spoel kanaal aan de inlaat kant en ik vrees dat een puch carter daar te weinig "vlees" heeft om ook zo'n spoel kanaal te frezen.
wss moet je een stuk alu op het carter lassen om dat pas te krijgen.
Het kan overigens wel allemaal, is al is vaker gedaan.
Ik neem aan dat je graag een dt cilinder er op wilt zetten vanwege de membraan inlaat?
zoja, dan kun je veel beter een membraan inlaat op je carter maken.
voordeelen:
- dan kun je een puch cilinder houden
- de poorttimingen blijven goed (bij een dt cilinder zul je het een en ander aan moeten passen, wil je het leuk laten lopen)
- en de koeling blijft goed want bij een dt cilinder staan de koelribben de verkeerde richting op.
|