Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat Gilera Gsm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46333 - Uitlaat Gilera Gsm
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Noesel Gilera 17-11-2007 17:11 Print reply
Posts: 74
hoe kan je het beste een nieuwe carburateur en uitlaat op elkaar afstellen?!
 
Erik 39 17-11-2007 17:12 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Noesel Gilera
hoe kan je het beste een nieuwe carburateur en uitlaat op elkaar afstellen?!

Dmv sproeiers verwisselen.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 17-11-2007 17:17 Print reply

Posts: 60390
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 17-11-2007 17:19 Print reply

Posts: 13830
stotteren betekend een te grote sproeier.

bwwooaapen betekend een te kleine sproeier, kun je ook gemakkelijk testen door de choke uit te trekken, als hij dan beter loopt, is de sproeier te klein.

heel erg onregelmatig lopen, najanken, kut staionair = valse lucht.

valse lucht = dat hij niet al zijn lucht door de carburator heen zuigt, en het ook van andere plekken weghaald, bij voorbeeld tussen de cilinder en het spruitstuk.

en je kan beter met een te grote sproeier rijden, als met een te kleine, want met een te kleine krijgt hij weinig smering, en hij koelt niet goed.


Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 17-11-2007 om 17:20 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Royal Club 17-11-2007 17:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
stotteren betekend een te grote sproeier.

bwwooaapen betekend een te kleine sproeier, kun je ook gemakkelijk testen door de choke uit te trekken, als hij dan beter loopt, is de sproeier te klein.

heel erg onregelmatig lopen, najanken, kut staionair = valse lucht.

valse lucht = dat hij niet al zijn lucht door de carburator heen zuigt, en het ook van andere plekken weghaald, bij voorbeeld tussen de cilinder en het spruitstuk.


http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/130


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 17-11-2007 17:21 Print reply

Posts: 13830
klootsak

laat mij ook is wijs doen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
OmafietS 17-11-2007 18:08 Print reply

Posts: 7472
en wat als i Bwaaaooopptt een met choke aan uitvalt als je rijdt?
 
Noesel Gilera 21-11-2007 13:42 Print reply
Posts: 74
Hoe zit de uitlaat van gilera nouw eigenlijk bevestigd? Alleen erinschuiven en dan met veren aantrekken, of moet er inde cilinder nog een afdichtring ofzo in?!
bvd
 
jasperloil 6-2-2008 12:19 Print reply

Posts: 104
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Metrakit MX (met die ovale demper), of een gianelli conti (is een replica van de echte conti) dit is wel ongeveer de snelste uitlaat als je de rest helemaal standaard heb. Maar ik weet niet hoe hard je wil.


om hier even op terug te komen: ik zag op internet een leo vince V6 staan voor een gilera gsm.

een vriend van mij heeft er ook een maar dan op een derbi senda r en die deed het prima.

maar ik vroeg me af of iemand goede, of slechte, ervaringen heeft met deze uitlaat op een gilera gsm? en zo ja, met wat voor een setup

gr. jasper
 
---Brommers Kieken --- veur gezeur is 't leaven völste kort, dus loaten wi'j leaven als 'n god
oenoehoofd 6-2-2008 13:03 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jasperloil
[...]


om hier even op terug te komen: ik zag op internet een leo vince V6 staan voor een gilera gsm.

een vriend van mij heeft er ook een maar dan op een derbi senda r en die deed het prima.

maar ik vroeg me af of iemand goede, of slechte, ervaringen heeft met deze uitlaat op een gilera gsm? en zo ja, met wat voor een setup

gr. jasper


Kan voor gsm (morini blok iig) beter de Gianelli nemen.
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
jasperloil 8-4-2008 18:02 Print reply

Posts: 104
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Metrakit MX (met die ovale demper), of een gianelli conti (is een replica van de echte conti) dit is wel ongeveer de snelste uitlaat als je de rest helemaal standaard heb. Maar ik weet niet hoe hard je wil.


die gianelli conti...
klopt het dat die ook op opvoeren.nl staat?
 
---Brommers Kieken --- veur gezeur is 't leaven völste kort, dus loaten wi'j leaven als 'n god

Dit topic is 4625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved