Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat voor brommer is het beste voor de brommer cross

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 919 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46299 - wat voor brommer is het beste voor ...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TSX-man 14-11-2007 20:28 Print reply

Posts: 376
mijn ervaring is dat er voor een honda veel meer te krijgen is voor een schappelijkere prijs, dan bijvoorbeeld een suzuki. Verder heeft een mt(x) een hogere topsnelheid. Als ik jou was zou ik voor een mt gaan, want daar is makkelijker wat aan te repareren en is wat lichter. mtx of tsx maakt niet zoveel uit heb ik het idee.
 
50cc crosser 14-11-2007 20:30 Print reply

Posts: 1866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]



en waarom is dat de beste?



vering en honda blok
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
.puch_chopper 14-11-2007 20:30 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
wat is dat nou weer voor onzin man alsof een tsx eerder valse lucht trekt dan een andere brommer? als de pakkingen niet lek zijn ga je ze toch niet vervangen

en mtx vs tsx; denk dat het kwa stertke niet uitmaakt. hoewel ik wel een mtx heb gezien die na een paar keer springen zijn achterbrug krom had.. kwa power; maakt niet veel uit, bij tsx moet je wat meer moeite voor doen..


tis geen onzin hoor kheb al 3 tsx gehad en ookal voor mensen tsxen moeten maken, allemaal valse lucht, das echt vaak een probleem, en tsx blok si veel minder goeie kwaliteit hoor, m6 tapeinden voor cilinder draaien heel gauw door, kickstartas is echt een kwaal, is ook meestal over getrapt.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 14-11-2007 20:33 Print reply

Posts: 7728
dat ligt dus niet aan het blok, maar aan degene die het moet onderhouden/ er aan beunt ik heb hier ook 4 tsx blokken, allemaal met nog goede kick-assen.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
THE CRAZY DOCTOR 14-11-2007 20:38 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
dat ligt dus niet aan het blok, maar aan degene die het moet onderhouden/ er aan beunt ik heb hier ook 4 tsx blokken, allemaal met nog goede kick-assen.


dus de mt5 is het beste
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 14-11-2007 20:41 Print reply

Posts: 7728
wat je wil zeg alleen maar dat tsx niet bij voorbaat al slecht is
de techniek is allemaal even simpel, dus daar hoef je je niet druk over te maken. en bij alle brommers geld, het ligt er helemaal of ie in goede staat is als je hem koopt.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
rik hulkenberg 14-11-2007 20:46 Print reply

Posts: 10029
je kan het beste kiezen tussen een mt mtx of tsx
het word weer zo`n zinloze discussie tussen mt mtx of tsx
 
YZ50crosser 18-11-2007 19:41 Print reply

Posts: 2241
mtx is motorisch evensterk en goed als mt5 alleen ze hebbe sterker frame. tsx zou ik nie weten
 
www.bxteamlg.tk
Bas/MT5 18-11-2007 20:06 Print reply

Posts: 915
mt5 zuigt om te crosse. waarom:
- slechte vering (metertje springen is pijnlijk)
- frame minder sterk
- kleine achterbrug

ik heb mtx-ot gehad om te crossen.
- goed frame
- goeie vering
- past een groot achter wiel in (check me gallery maar, en let niet op het voorwiel haha).
- blok ligt er steviger in.

mtx-sh kan ook maar zijn onderdelen duurder voor en mtx-ot's zijn over algemeen goedkoper in aanschaf

tsx weet ik niets van.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
RXBaz 18-11-2007 20:06 Print reply

Posts: 1879
kijk gewoon welke van de drie je voor het minste geld en de beste prijs kunt krijgen...

zinloze discussie..
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Sypie_Honda 18-11-2007 20:13 Print reply

Posts: 13830
Honda MT spaaihaas natuurlijk.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 18-11-2007 21:00 Print reply

Posts: 10560
zijn alledrie redelijk ongeschikt om mooi mee te crossen..

mt5 is te iel/wiebelig
tsx ook en iets zwaarder
mtx is gewoon zwaar , groot en nog niet echt stijf..


Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 18-11-2007 om 21:01 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jsze-MT5 18-11-2007 22:05 Print reply

Posts: 619
mtx stevig frame goed blok. kun je mooi crossmotor onderdelen in zetten en zijn veel onderdelen voor
 
goeie moggel
Mt5_grolsch 18-11-2007 22:13 Print reply

Posts: 2014
ga voor een mtx en beun er ff carter inlaat op dan loopt hij als de zziekte is ook wel te zein bij die mt5 van STE
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Dtje 18-11-2007 22:23 Print reply
Posts: 1107
Yamaha dt50 de oude

Dat frame is niet kapot te krijgen heeft ook mono vering
 
je mama

Dit topic is 3372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved