maare, ik had op mijn nsr ook een 50cc FA
en die reed ook maar 80.
Ik merkte wel dat hij met een proma uitlaat
beter reed als met een techno, iets harder,
en trok beter op.
En ik heb ook wel eens een 16 mm keihin erop
gehad, en ik merkte helemaal geen verschil met
de 13.. keihin.
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
ja precies dat bedoel ik nou net, je zou tog wel een verschil moeten merken ofzo ???? ik heb er trouwens gisteren een 70 sproeier ingezet en nu stotterd hij in ieder geval niet meer, ik heb nog nie gekeken of hij ook al harder rijd nu, maar dat ga ik nog wel doen. Ik heb trouwens nog wel mijn proma liggen (lekt alleen een beetje heel erg maar moet te maken zijn) en die ga ik er dan maar eens onder zetten om te kijken wat dat ding doet.
ja precies, dat hebbik ook (of beter gezegd, ik geloof dat ik daar last van had) Ik heb er een 10 maten kleinere sproeier in gezet en toen deed hij dat niet meer... maar ik moet nog ff checken of hij dat nog steeds niet meer doet.
Maar nu trekt hij nog steeds niet sneller of rijd hij nog steeds niet harder...
als je brommer koud is is het normaal dat ie stotterd, ook al is ie goed afgesteld.. en jurien --> stel dat ding nou eens goed af man! en als je het zelf niet kan, laat het dan doen.. want zo blijf je aan het ouwehoeren.. en btw als je een andere uitlaat eronder hangt zul je hoogt waarschijnlijk ook je sproeier moeten aanpassen....
H? Bill Gates, je kan het beste op tijd tanken, dus niet altijd je tank leeg rijden, verder ook een benzinefilter monteren!!!
Je hebt dan nooit meer last van lekkende cabbie's
huh ik snap je niet, dus als je een volle tank hebt lekt ie minder of zo? dat vat ik niet helemaal, en wat heeft een benzine filter er mee te maken? daardoor komt er toch nog steeds evenveel benzine naar de vlotterkamer toe? en of mijn tank nou bijna leeg is of niet hij lekt nog steeds even veel (niet veel maar wel zo dat je blok en de rest er ranzig van wordt!
H? Bill Gates, je kan het beste op tijd tanken, dus niet altijd je tank leeg rijden, verder ook een benzinefilter monteren!!!
Je hebt dan nooit meer last van lekkende cabbie's
huh ik snap je niet, dus als je een volle tank hebt lekt ie minder of zo? dat vat ik niet helemaal, en wat heeft een benzine filter er mee te maken? daardoor komt er toch nog steeds evenveel benzine naar de vlotterkamer toe? en of mijn tank nou bijna leeg is of niet hij lekt nog steeds even veel (niet veel maar wel zo dat je blok en de rest er ranzig van wordt!
dan komt er minder troep in je cabby, door vuil gaan ze meestal overlopen. snappie. als je je tank leeg rijdt komt de rotzooi die altijd op de bodem ligt ook in de cabby