ardan |
9-7-2002?13:22 |
Posts: 595 |
16mm keihin is echt goed spul,goede grote als je een 50 hebt,zeer goede kwaliteit en een groot verschil met een 13 mm,en keihins zijn koning van carbu's dat vind ik alleszins toch.
in jou geval denk ik dat je een andere sproeier nodig hebt,80 in een 16mm met dan nog een techno lijkt me wat klein,ik reed op mijn mbx eerst met een 50 fast arrow (brolcilinder),16mm en een proma en ik had een 90 sproeier denk ik,is wel al even geleden ben er dus niet zeker van,kijk eens naar je bougie en gewoon blijven afstellen tot ie goed is
|
|
have a blast,go fast |
|
jhillen |
9-7-2002?14:24 |
Posts: 622 |
ok, dat ga ik ff proberen, maar heeft iemand anders nog suggesties over wat het zou kunnen zijn en wat ik er aan kan doen ???
|
|
SM Stunt Bike |
|
Superfunk |
9-7-2002?14:25 |
Posts: 1442 |
Tja heb je nog veel compressie?
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
barry |
9-7-2002?15:59 |
Posts: 7387 |
andere cilinder nemen, die ongetunde 50 FA zijn kut
|
|
He? |
|
jhillen |
9-7-2002?16:28 |
Posts: 622 |
komop jongens, ff serieuze antwoorden,
ik wil in eerste instantie deze setup houden dus ik wil graag oplossingen horen waarmee ik deze setup kan houden. En volgens mij hebbik nog wel genoeg compressie ja, maar dat moet ik eigenlijk nog ff meten.
maar hebben jullie nog oplossingen ???
|
|
SM Stunt Bike |
|
verwijderd |
9-7-2002?16:49 |
Posts: 4082 |
Quote: Originally posted by: ardan?labrie
16mm keihin is echt goed spul,goede grote als je een 50 hebt,zeer goede kwaliteit en een groot verschil met een 13 mm,en keihins zijn koning van carbu's dat vind ik alleszins toch.
klopt
|
|
|
|
Blorn |
9-7-2002?17:34 |
Posts: 13825 |
tecno uitlaatjes voor nsr zijn HEEL hoogtoerig dus als je dan een scooter wilt bijhouden met optrekken zul je met de koppeling moeten spelen misschien trekt ie wel harder met die proma hoor.. en ik heb geen verstand van afstellen.. (helaas :()
|
|
|
|
jhillen |
9-7-2002?17:57 |
Posts: 622 |
ik ben trouwens vergeten nog wat erbij te vermelden... als ik mijn NSR start, en hij is dus koud, dan stotterd hij heel erg in hoge toeren en kan ik niet meer toeren m aken dan 6 a 7 duizend... Ik wil nog steeds weten wat ik er nou aan kan doen zodat hij beter trekt en een hogere top heeft, want zoals hij nu staat afgesteld, hebbik dezelfde top, en trek ik iets beter (denk ik) in hoge toeren.
Dit kan tog nie goed zijn ????? ik zou tog veel harder moeten gaan en veel beter moeten optrekken in hoge toeren en lage ???
Plz help me !!!!! :a
|
|
SM Stunt Bike |
|
Rens |
9-7-2002?18:30 |
Posts: 6863 |
miscchien is het handig als je je nsr afstelt dat helpt wel eens.
moet je een nieuwe bougie erin doen
en dan een stukkie volgas rijden dan stop je METEEn en draai je bougie eruit en kijkt welke kleur-> zwart moete en kleinere sproeier in wit moet een groteresproeierin koffie met melkbruin is de goede kleuer
|
|
achter de maan is alles beter |
|
NSR JunK |
9-7-2002?19:39 |
Posts: 2339 |
wat anderen al zeiden Keihin carbs zijn gewoon de beste carbs en voor die 50cc is die carb wel goed alleen die TECHNO niet die dingen zuigen zwaar op een 50 tis niet voor niet een 70cc uitlaat, je kan beter een proma nemen (goedkoop) of een duurdere, ik krijg morgen waarscheinlijk mn MetraKit binnen voor mn NSR kijken hoe die presteerd op mn 50cc eurocilindro
|
|
|
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
9-7-2002?20:29 |
Posts: 1062 |
Quote: Originally posted by: NSR JunK?
alleen die TECHNO niet die dingen zuigen zwaar op een 50 tis niet voor niet een 70cc uitlaat, je kan beter een proma nemen
of neem een homoet, nog beter
|
|
Nijmegen! |
|
barry |
9-7-2002?20:56 |
Posts: 7387 |
ik heb trouwens nog nooit een 13mm kehin gezien die NIET lekt :(
|
|
He? |
|
RRRRossi |
9-7-2002?21:13 |
Posts: 58 |
ik zou eerst een ff m'n bougie bekijken want dat stotteren in hoge toeren komt waarschijnlijk omdat je 'm niet goed hebt afgesteld, had ik eerst ook, luchtschroef een slagje in en alles was weer opgelost.
ennehh slippende koppeling rulezz en als je je koppelingsplaten niet veel wil laten slijten zou ik een eens met de vertanding gaan kloten
|
|
|
|
MBX OWNER |
9-7-2002?22:15 |
Posts: 179 |
jurri?n Hillen, je moet ff een aantal dingen checken:
- je zei dat je membraan nog std was. Moet je ff kijken of de klepjes normaal open kunnen en of de reedstops niet 3 mm maar open kunnen. Anders moet je ff die reedstops iets open buigen dat de klepjes verder open kunnen. Niet t? veel!
- Verder kan het zijn dat de std klepjes z???r dik en stug zijn. Als dit het geval is, kan je het beste carbon plaatjes monteren.
- Je kan het beste ook ff kijken of je luchtfilter niet verstopt is (of vervangen moet worden) en of er geen vernauwing etc in zit, dus dat die goed lucht kan aanzuigen. Als dit niet het geval is, kan een 16 mm natuurlijk nooit veel meer lucht aanzuigen dan een std 13.
K hoop dat je er wat aan hebt.
H? Bill Gates, je kan het beste op tijd tanken, dus niet altijd je tank leeg rijden, verder ook een benzinefilter monteren!!!
Je hebt dan nooit meer last van lekkende cabbie's
|
|
|
|
Robert Lukkes |
9-7-2002?22:26 |
Posts: 1406 |
Quote: Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?
ik heb trouwens nog nooit een 13mm kehin gezien die NIET lekt :(
Ja mijne.
Ik heb er 1 onder mijn SH.
Hij lekt niet.
Mijn 20mm mikuni lekte wel. :a
|
|
I'm a supersonic highspeed racer |
|