falco |
12-11-2007 21:30 |
Posts: 3724 |
je zult toch echt een andere uitlaat moeten
|
|
|
|
jeppor |
12-11-2007 21:43 |
Posts: 486 |
pas je vertanding aan, met een std uitlaatje heb je meer dan genoeg trekkracht en kun je hem makkelijk wat zwaarder vertanden
|
|
|
|
Djeep |
12-11-2007 21:44 |
Posts: 8621 |
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
becky |
12-11-2007 21:55 |
Posts: 115 |
vertanding vind ik wat ingewikkeld. is het moeilijk om de uitlaat te demonteren?
ben niet zo handig...
|
|
- ik ga alles behalve snel, maar ik kom er wel - |
|
Erik 39 |
12-11-2007 21:56 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: becky
vertanding vind ik wat ingewikkeld. is het moeilijk om de uitlaat te demonteren?
ben niet zo handig...
3 boutjes
2 bij de cilinder, 1 bij de ophanging.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
ronge48 |
12-11-2007 21:57 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: becky
vertanding vind ik wat ingewikkeld. is het moeilijk om de uitlaat te demonteren?
ben niet zo handig...
nee is heel makkelijk..onder de cilinder 2 boutjes eruit draaien en waarschijnlijk nog een bevestiging aan het frame
3 dingetje los draaien dus
en vertanding is hetzelfde alleen ff je wiel eruit halen
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
becky |
12-11-2007 22:00 |
Posts: 115 |
vertanding weet ik nog van de fiets. ben er paar uur mee bezig geweest.
viel het hele stuk ellende ook nog uit elkaar. (had geen racefiets vertanding maar zo'n speciale)
dan koop ik wel een uitlaatje.
maakt het veel verschil?
|
|
- ik ga alles behalve snel, maar ik kom er wel - |
|
Erik 39 |
12-11-2007 22:01 |
Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: becky
vertanding weet ik nog van de fiets. ben er paar uur mee bezig geweest.
viel het hele stuk ellende ook nog uit elkaar. (had geen racefiets vertanding maar zo'n speciale)
dan koop ik wel een uitlaatje.
maakt het veel verschil?
Ja dat merk je best goed hoor, alleen ff afstellen dan. 2ehands kosten die uitlaatjes bijna niks.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
becky |
12-11-2007 22:03 |
Posts: 115 |
en dan mijn volgende vraag: hoe stel ik hem juist af?
kan ook een vriend vragen, maar vind het beter om het zelf te kunnen.
moet je dat niet zo en zo vaker bijstellen?
|
|
- ik ga alles behalve snel, maar ik kom er wel - |
|
DoDo-tomos |
12-11-2007 22:32 |
Posts: 1842 |
carb blijft je brommer ook begrenze.
de ontsteking kan je anders afstellen.
|
|
of vraag het niek de wildt |
|
becky |
12-11-2007 22:46 |
Posts: 115 |
en je weet zeker niet hoe ik dat kan vinden hoe ik dat kan doen :P
Dit bericht is gewijzigd door becky op 12-11-2007 om 22:47 uur.
|
|
- ik ga alles behalve snel, maar ik kom er wel - |
|
Makrolon |
12-11-2007 22:51 |
Posts: 6733 |
ik snap waar je bang voor bent bij tandwiel veranderen, bij een geschakelde fiets in de naaf zit er een heel ingewikkeld meganisme achter. dit is bij een brommern iet zo, gewoon een paar bouten los en je hebt het tandwiel er af. veel makkelijker dan je denkt!
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
becky |
12-11-2007 22:52 |
Posts: 115 |
weet je het zeker?
en hoe verander ik het? (ik kom niet verder dan fiets technieken )
|
|
- ik ga alles behalve snel, maar ik kom er wel - |
|
ronge48 |
12-11-2007 22:58 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: becky
weet je het zeker?
en hoe verander ik het? (ik kom niet verder dan fiets technieken )
ja. je draait je wiel los en trekt die eruit, dan zie je je tandwiel vastzitten met 4 of 5 boutjes en die draai je gewoon los
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Makrolon |
12-11-2007 22:59 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
ja. je draait je wiel los en trekt die eruit, dan zie je je tandwiel vastzitten met 4 of 5 boutjes en die draai je gewoon los
precies, en dat je al bezig bent met fietsen vind ik al cool
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|