Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc blok met 125 cc athena.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1220 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46182 - 80cc blok met 125 cc athena.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Niek de Wildt 8-11-2007 22:26 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
eurocilindro is best vind ik.
heb er zelf ook een, niks mis mee.

125 athena is sneller te krijgen als de 110 Malossie, simpelweg omdat de athena meer inhoud heeft.


klopt, athena meer een toeren cilinder, en malossi meer koppel cilinder.
maar het licht er maar net aan wat hij ermee wil.
ik rij 15 heen en 15km terug naar school
 
- Han - 8-11-2007 22:27 Print reply

Posts: 9667
kheb hier een 110 autisa liggen en een 125 athena voor mt/mb/mtx-ot

athena is natuurlijk grotere cil inhoud. Maar die autisa heeft wel fucking grote poorten. Volgesmij is dat een niet normaal snelle cilinder

(nog met geen 1 van beiden gereden)
 
<10.000 posts
Sypie_Honda 8-11-2007 22:28 Print reply

Posts: 13830
athena heeft ook beste poorten vin ik anders...

heb nog wel foto van de binnenkant, zal ff uploaden.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
- Han - 8-11-2007 22:29 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
athena heeft ook beste poorten vin ik anders...

heb nog wel foto van de binnenkant, zal ff uploaden.



die ik heb liggen is volgesmij getuned. Die inlaatpoorten die erin zitten kan je hand bijna doorheen, niet normaal
 
<10.000 posts
Sypie_Honda 8-11-2007 22:31 Print reply

Posts: 13830


neem is foto's man!



beste poorten dacht ik zo.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
- Han - 8-11-2007 22:32 Print reply

Posts: 9667
autisa heeft bij de inlaat van die grote langwerpige gaten derin zitten ook nog.

ding heb ik niet bij de hand, maar ik zal volgende keer wel een foto maken
 
<10.000 posts
LEGOMAN 8-11-2007 22:37 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda


neem is foto's man!

afbeelding

beste poorten dacht ik zo.




net een 110 immi ja behalve dan dat deze even veeel beter getimed is ed

of ik heb hier een athena liggen, staat er ook wat op oid? en hoe groot is de boring?? miss een poortmapje?

Dit bericht is gewijzigd door r0b_MT op 8-11-2007 om 22:38 uur.
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
- Han - 8-11-2007 22:37 Print reply

Posts: 9667
zo kwam me zuiger deruit (uit de athena), ff een zuigerveer deruit gewerkt


 
<10.000 posts
Niek de Wildt 8-11-2007 22:39 Print reply
Posts: 7168
ik zei tog athene slijt als de nete
 
- Han - 8-11-2007 22:40 Print reply

Posts: 9667
de eppo die em eerst had had er gewoon op tijd nieuwe zuigerveren in moeten zetten
 
<10.000 posts
stoeptegel 8-11-2007 23:04 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenmtx
110 km/h haal je niet met een ori 80cc. (ook niet bewerkt)

ik heb 110cc malossi getuned en 24 mm vlakschuif en 110cc opmaat gedraaide kop en ik haal 95.

of je zou hem heel zwaar moeten vertanden. maar ga er maar van uit dat je met een 80cc niet boven de 100 uitkomt. (echte kilometers)

[...]



Dan heb jij een mislukte opmaat uitlaat denk ik
Dat is wel een lage kutsnelheid voor die setup.

Wat sypie zegt indd
met ori 80 setup met luhao uitlaat haal je al de 85-90 gauw.
Met proma80 uitlaat kom je algauw op 95/100 km per uur

 
80 cc ownatsj
-simon- 8-11-2007 23:07 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenmtx
110 km/h haal je niet met een ori 80cc. (ook niet bewerkt)

ik heb 110cc malossi getuned en 24 mm vlakschuif en 110cc opmaat gedraaide kop en ik haal 95.

of je zou hem heel zwaar moeten vertanden. maar ga er maar van uit dat je met een 80cc niet boven de 100 uitkomt. (echte kilometers)

[...]




weet niet wat jij voor brommer had maar kerel hier deed het toch echt. ding had die broer wat aan gevijlt en gedremelt. tandwiel 17 of 18 voorop en achter normaal. en hij trok ook nog goed voor zoon vertanding. en die ging zeker 110 of harder echt km.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Makrolon 8-11-2007 23:34 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenmtx
110 km/h haal je niet met een ori 80cc. (ook niet bewerkt)

ik heb 110cc malossi getuned en 24 mm vlakschuif en 110cc opmaat gedraaide kop en ik haal 95.

of je zou hem heel zwaar moeten vertanden. maar ga er maar van uit dat je met een 80cc niet boven de 100 uitkomt. (echte kilometers)

[...]



doe je echt iets niet goed, ik haal de zelfde snelheid met een 70 malossi waar de wand ook nog eens kut van is.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Honda Stephan 8-11-2007 23:34 Print reply
Posts: 139
Ik rij zelf met een 110 malossi.
En het rijd echt prima.
In het begin heb ik veel problemen gehad, omdat die teveel compressi had (orginele onbewerkte kop)
Heb nu me kop laten bewerken en een dubbele koppakking.
En ik rij al een paar maanden probleem loos.
Elke dag rij ik er mee naar me werk en school.
Auto's rij je er met gemak uit bij het stoplicht, en ook nog een hoge top.
 
Citta92 9-11-2007 6:32 Print reply

Posts: 614
Oke , ik neem er een 125 athena bij.
Wat voor uitlaat raden jullie me dan aan?
MVg ik heb nu homoet 70cc special erop zitten die gaat denk niet meer passen.
 

Dit topic is 9928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved