Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc blok met 125 cc athena.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #46182 - 80cc blok met 125 cc athena.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 9972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Citta92 8-11-2007 18:25 Print topicpost

Posts: 614
Ik ben van plan me 50cc blok weg te doen en 80cc blok eronder te doen.

Hoe hard zal dit gemiddeld lopen, hoorde al van mensen dat 130 niks is ???

Ik wil wel rond die koers, (ik rij vooral gewoon 70) , maar gaat erom dat die dan gewoon enorme kracht heeft zowel onderin als bovenin.

Wat denken jullie.

100cc import? snelheid ?
110cc malossi? snelheid?
125cc athena ? snelheid?
110 cc authisa? snelheid?

Mvg want wil niet te snel maar wel veel kracht.
 

Viertakt 8-11-2007 18:26 Print reply

Posts: 3586
authisa 110 is heeft volgensmij geen 110 echte CM³, volgensmij had ie iets van 93CM³
 
Viertakt uber alles.
Sypie_Honda 8-11-2007 18:27 Print reply

Posts: 13830
125 athena nemen.

carb van een 80cc/125cc crossmotor er achter, is 30mm meestal.

trekt hij op als een dolle neger, en rij je ook dik hard.

110cc immi is 100cc echte.
110 autisa is 110cc echte.
110 malossie is 110cc echte.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 8-11-2007 om 18:28 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Splendid 8-11-2007 18:27 Print reply

Posts: 8421
dat zijn ze allemaal..(93cc)

en 130 mag je heel tevreden mee zijn

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 8-11-2007 om 18:28 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
honda_2takt_power 8-11-2007 18:28 Print reply

Posts: 6744
zal allemaal +-110 km lopen zijn meer koppel cilinders
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
BSTS 8-11-2007 18:29 Print reply

Posts: 4241
als je niet zo snel wil maar toch veel kracht, zou ik gewoon een orgineel 80 cc blok pakken en een goeie carburateur en uitlaat nemen.

Heb ik zelf ook, met nog een 18 keihin gewoon en hpi ontsteking.
trekt als een beest
 
sprintjah
-simon- 8-11-2007 18:30 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
zal allemaal +-110 km lopen zijn meer koppel cilinders


110 is al goed te halen met een beetje bewerkte 80cc ori. en zoon 110 of 125 heeft nog meer kracht dus kun je ook zwaarder vertanden zodat hij harder gaat.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtx-motard 8-11-2007 18:30 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
als je niet zo snel wil maar toch veel kracht, zou ik gewoon een orgineel 80 cc blok pakken en een goeie carburateur en uitlaat nemen.

Heb ik zelf ook, met nog een 18 keihin gewoon en hpi ontsteking.
trekt als een beest


rijd rond de 90 dus best wel chill
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
BSTS 8-11-2007 18:33 Print reply

Posts: 4241
dat klopt ( als je 4 bak hebt )

 
sprintjah
jeroenmtx 8-11-2007 21:33 Print reply
Posts: 208
110 km/h haal je niet met een ori 80cc. (ook niet bewerkt)

ik heb 110cc malossi getuned en 24 mm vlakschuif en 110cc opmaat gedraaide kop en ik haal 95.

of je zou hem heel zwaar moeten vertanden. maar ga er maar van uit dat je met een 80cc niet boven de 100 uitkomt. (echte kilometers)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


110 is al goed te halen met een beetje bewerkte 80cc ori. en zoon 110 of 125 heeft nog meer kracht dus kun je ook zwaarder vertanden zodat hij harder gaat.


 
mtx-motard 8-11-2007 21:35 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
dat klopt ( als je 4 bak hebt )



zit standaard 5 bak in slimmerd
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 8-11-2007 21:35 Print reply

Posts: 13830
dan doe jij wat fout

ik haal de 85 - 90 oid met een bijna helemaal ori 80 setup.

80 ori
luhao uitlaat
19mm dellorto

voor de rest alles ori, mooi wat koppel, gaat nooit stuk.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
VluggeJaapie 8-11-2007 21:36 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenmtx
110 km/h haal je niet met een ori 80cc. (ook niet bewerkt)

ik heb 110cc malossi getuned en 24 mm vlakschuif en 110cc opmaat gedraaide kop en ik haal 95.



komt deze sjonnie met een 50cc je voorbij zetten. en lacht je geite hard uit
 
Auto RBW :)
Niek de Wildt 8-11-2007 22:22 Print reply
Posts: 7168
ik heb zelf een 110cc malossi (93 echte cc's) heerlijk koppel cilindertje, heb hem zelf bewerkt (fluiters) en 24 carb spruit en powerbox (4 kleps membraam), kop uitgedraaid, std ontsteking (afgedraaid vliegwiel).
verlaste crosser uitlaat.
heel goed afgesteld
en daarmee 140 km/u en wheelies in ze 3.

import raad ik je af.
autisa is moeilijk te krijgen en ik weet niet of er een watergekoelde versie van is??
125 athene/euro slijt als de nete, dus als je kms wil maken raad ik 110 malossi aan
 
Sypie_Honda 8-11-2007 22:24 Print reply

Posts: 13830
eurocilindro is best vind ik.
heb er zelf ook een, niks mis mee.

125 athena is sneller te krijgen als de 110 Malossie, simpelweg omdat de athena meer inhoud heeft.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtx-motard 8-11-2007 22:26 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
eurocilindro is best vind ik.
heb er zelf ook een, niks mis mee.

125 athena is sneller te krijgen als de 110 Malossie, simpelweg omdat de athena meer inhoud heeft.



idd totdat je ermee gaat rijden.

mja is wel een duur merk, dus kun je er vanuit gaan dat je kwaliteit hebt.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 9972 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved