Ik heb anders genoeg berichten gelezen dat het fout is gegaan na deze CDI ontgrenzing. Ik weet sowieso dat het op TZR's wel werkt, zelf ook gedaan namelijk.
Maargoed als je er zo zeker van bent dan houd ik je niet tegen, ik kan je geen garantie geven
ik heb zelf ook een dt50x en ik heb ook ff gereden met een leovinci v6. sproeiermaat: 92 dellorto dik en vertanding: 12 54 hierbij liep ie 90 en trok echt goed voor een ori cilinder.
ps. dit zijn maar richtlijnen want elk blok is anders
Dat ontgrenzen gaat NIET op voor de 2007 DT's van Yamaha, dus probeer het niet. En die FAQ staat ook hier op brommerforum,
gaat wel bij DT, bij mij en pccor van bf is het gelukt
Was bij mij de eerste keer niet helemaal goed gegaan had niet ver doorgeboort dus hij was niet ontgrensd
`Realiteit is een ilusie die ontstaat bij het gebrek aan alcohol`
Ik ben niet van plan om mij CDI te ontgrenzen. Maar bij hoeveel toeren gaat ie werken dan? Want ik kom makkelijk over de 8000 toeren heen met originele CDI
Eerst sproeier, voor de groffe afstelling, en als de sproeier goed is (door naa rje bougie t ekijken, moet koffiebruin zijn) dan de fijne afstelling met luchtschroef e.d.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mimll
Ik ben niet van plan om mij CDI te ontgrenzen. Maar bij hoeveel toeren gaat ie werken dan? Want ik kom makkelijk over de 8000 toeren heen met originele CDI
bij 8k toeren begint'ie idd te werken. dan voel je en vooral hoor je wel dattie niet gezonde geluiden gaat maken, ondertussen kun je wel gewoon meer toeren maken, maar of het goed is voor je blok?! dunno
@slipstream
TZR cdi is volgens mij exact hetzelfde als van dt50x/r
Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 9-11-2007 om 21:32 uur.
bij 8k toeren begint'ie idd te werken. dan voel je en vooral hoor je wel dattie niet gezonde geluiden gaat maken, ondertussen kun je wel gewoon meer toeren maken, maar of het goed is voor je blok?! dunno
@slipstream
TZR cdi is volgens mij exact hetzelfde als van dt50x/r
Dit bericht is gewijzigd door ronaldje dt50x op 9-11-2007 om 21:32 uur.