mtx-motard |
5-11-2007 21:45 |
Posts: 14947 |
kleine vraag
koppeling is luxe, dus kan gewoon zonder.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
ronge48 |
5-11-2007 21:45 |
Posts: 3003 |
als je het goed doet is het niet zo'n groot probleem alleen het remmen en stoppen zal wat moeilijk gaan dan
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
TSX-Rider |
5-11-2007 21:47 |
Posts: 546 |
waar gaat het remmen en stoppen dan moeilijker?
|
|
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3045/1/last |
|
mtx-motard |
5-11-2007 21:48 |
Posts: 14947 |
nou hehe denk na
normaal doe je dan koppeling in.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
ronge48 |
5-11-2007 21:48 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX-Rider
waar gaat het remmen en stoppen dan moeilijker?
het gaat niet moeilijker maar is wat slechter omdat je nu op je blok afremt en stoppen moet je ff je vrij zoeken voordat je stil staat
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Teunis |
5-11-2007 21:48 |
Posts: 1073 |
rijden opzich valt wel mee alleen van N naar 1 is zo kut, de rest is een makkie als je maar op het juiste tijdstip schakelt
|
|
|
|
Frysk |
5-11-2007 21:50 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Teunis
rijden opzich valt wel mee alleen van N naar 1 is zo kut, de rest is een makkie als je maar op het juiste tijdstip schakelt
aanduwen he..
|
|
giggitybyte |
|
KaWaReZ |
5-11-2007 21:53 |
Posts: 20582 |
gebruik de zoekfunctie?
elke week wel zo'n topic
Je leert het vanzelf wel, schakelen zonder koppeling, zie het maar als een uitdaging... je wordt er steeds beter in.
Tenzij je echt niet kunt schakelen en gewoon dat blok aan gort trapt gaatie misschien stuk, eerder niet
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
-simon- |
5-11-2007 21:54 |
Posts: 8211 |
gewoon gas los en schakelen.
dan kan er eigenlijk weinig fout gaan.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
5MB5 |
5-11-2007 22:03 |
Posts: 878 |
opschakelen is wel ok...terugschakelen gaat wat lomper.
hou er wel rekening mee dat wegrijden bij een stoplicht ofzo gewoon 3x k#t is zonder koppeling en je zonder oefening nog best kans hebt om op je plaat te gaan als je moet stoppen en niet op tijd de vrij kan vinden.
|
|
|
|
MaartenGerlo |
5-11-2007 22:05 |
Posts: 556 |
niet egt heel gezond voor de ketting en tandwielen maar voor een dag kan het weinig kwaad
alhoewel bij mij was de ketting na 5 min gebroken
|
|
|
|
-simon- |
5-11-2007 22:05 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
opschakelen is wel ok...terugschakelen gaat wat lomper.
hou er wel rekening mee dat wegrijden bij een stoplicht ofzo gewoon 3x k#t is zonder koppeling en je zonder oefening nog best kans hebt om op je plaat te gaan als je moet stoppen en niet op tijd de vrij kan vinden.
waarom op je plaat gaan als je de vrij niet kunt vinden?
dan laat je hem toch afslaan en duw je hem daarna aan ofzo.
en met terug schakelen moet je wachten tot hij vort heel laag in toeren is en dan pas terug schakelen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
derbi-tuner |
5-11-2007 22:28 |
Posts: 2605 |
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Makrolon |
5-11-2007 22:30 |
Posts: 6733 |
vrij zoeken, bij optrekken ff meelopen dan in zn 1 trappen en dan pas gas geven. t wil prima. en als je afremt en terug moet schakelen idd wachten tot ie heel laag in de toeren is.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
-simon- |
5-11-2007 22:32 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
vrij zoeken, bij optrekken ff meelopen dan in zn 1 trappen en dan pas gas geven. t wil prima. en als je afremt en terug moet schakelen idd wachten tot ie heel laag in de toeren is.
idd ook als je in de 1 of 2 uitrolt de vrij voorzichtig zoeken. zeker vanuit de 2. maar in iedergeval doen als je nog een klein beetje snelheid hebt. en niet als je al ongeveer stil staat.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|